tai saulimania olisi syntynyt jonkin muun ihmisen käynnistämänä, esim. köyhiä puolustavan ja tasa-arvoa ajavan miehen toimesta, niin se olisi leimattu populismiksi mutta nyt se onkin 'saulilaista sankarioppia'.
Ihminen - punnittu ja kevyeksi havaittu. (G.H. Wells)
HUVITTAVAA, JOS TÄMÄ
18
864
Vastaukset
- sanat
terveisin SDP ja "NATO" Lipponen...:D
- pitäisi
Mikä saulimania?
entä sinun tarjamania? On käypää kauraa demokratioissa, jopa lailla vahvistettu.
Nyt kun on lähdetty suoran "lokatsunamin" keinoihin Halosen mustaamiseksi,
se antaa ikävän kuvan porvarillisesta sinivalkoisesta aatemaailmasta.- fasismin käryä
HUH, HUH... olipa kerran sivistys, nyt alkaa barbaria.... tunnustan että pelottaa
- sinä
posso Tsunamista.
Haudanhäpäisijä. - keskenkasvuiset
sinä kirjoitti:
posso Tsunamista.
Haudanhäpäisijä.rääväsuut........tulevaisuutemme toivot-ko?
- joo...
fasismin käryä kirjoitti:
HUH, HUH... olipa kerran sivistys, nyt alkaa barbaria.... tunnustan että pelottaa
Aina ennemmin Sosialismi...
Hyviä esimerkkejä löytyy valtavasti maailmalta.
Niinhän se on,
yksinkertaiset ihmiset kannattavat totalitarismia. - taas minä kun vain
fasismin käryä kirjoitti:
Onko barbaarit ja roskasakki hallinneet sinivalkoista Suomeamme jo kolmattakymmenettä vuotta ...
- suu ?
keskenkasvuiset kirjoitti:
rääväsuut........tulevaisuutemme toivot-ko?
SDP,
maanpetturipuolue. - fasismi on
joo... kirjoitti:
Aina ennemmin Sosialismi...
Hyviä esimerkkejä löytyy valtavasti maailmalta.
Niinhän se on,
yksinkertaiset ihmiset kannattavat totalitarismia.totalitarismia............?
- mitä...
fasismi on kirjoitti:
totalitarismia............?
se Sosialismi sitten on ?
:D
Ihan alkuun tosi helppo kysymys,
valtio,jossa Sosialismi on onnistunut ? - kommunismi
mitä... kirjoitti:
se Sosialismi sitten on ?
:D
Ihan alkuun tosi helppo kysymys,
valtio,jossa Sosialismi on onnistunut ?on. jos se on väkivalloin toteutettu ja ylläpidetty. Terve demokraattinen sosialismi haluaa vain jakaa kakkua kaikille ja panna ahneet kuriin, siis ne, joilla jo on tarpeeksi. Siinä pyritään myös elämään sovussa luonnon kanssa eikä anneta valtaa markkinoille.
taas minä kun vain kirjoitti:
Onko barbaarit ja roskasakki hallinneet sinivalkoista Suomeamme jo kolmattakymmenettä vuotta ...
Tiedetään eduskunnan puoluepoliittiset voimasuhteet, nyt snagarista puhumatikaan!
- hanskassa
suu ? kirjoitti:
SDP,
maanpetturipuolue.mutta onko päässä mitään?
- muutakin
hanskassa kirjoitti:
mutta onko päässä mitään?
kuin sun pääsi täyttävä SUURI JA MAHTAVA
SDP.
Mieti sitä,
loppu. - vieläkään
kommunismi kirjoitti:
on. jos se on väkivalloin toteutettu ja ylläpidetty. Terve demokraattinen sosialismi haluaa vain jakaa kakkua kaikille ja panna ahneet kuriin, siis ne, joilla jo on tarpeeksi. Siinä pyritään myös elämään sovussa luonnon kanssa eikä anneta valtaa markkinoille.
kertonut missä maassa se toimii ?
Älä panttaa. - taksitolpalla tiedetään
capt.cöpenick kirjoitti:
Tiedetään eduskunnan puoluepoliittiset voimasuhteet, nyt snagarista puhumatikaan!
Pressa - demari
Puhemies - demari
Hallitus - puolet demareita
Suomen pankin pääjohtaja - demari
oikeusministeri - (ei oikeusoppinut) demari
demarien puheenjohtaja - ylioppilas
Pelkällä ylioppilastutkinnolla johdetaan porukkaa ja maata.
- linda
Niin lähinnä mulle populismista tulee näissä vaaleissa mieleen Lipposen yhtäkkinen natovastaisuus ja vieläpä pelottelu siitä että Suomi saattaa joutua USA:n liittolaiseksi Niinistön johdolla! Lipponen haistoi kansan mielialan ja valitsi uuden kannan sen mukaisesti. Kutsun sitä populismiksi. Samalla Lipponen osoitti pitävänsä kansaa tyhmänä ja ooitti olevansa itse tyhmä. Aika harmi, sillä oikeastaan arvostin Lipposta aikaisemmin korkealle järkevänä valtiomiehenä ja toivoin hänestä Niinistön seuraajaa presidenttinä 2012. Nyt en enää usko kannattavani Lipposta koskaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859