ANTEEKSI:tulen toimeen pomojeni kanssa,ANTEEKSI:mulla on ihanat työtoverit,ANTEEKSI:oon ylpeä vaaleudestani,ANTEEKSI:kun olen iloinen ja onnellinen,ANTEEKSI:että rakastan lapsiani ja oon ylpeä heidän kauneudestaan heidän fiksuudestaan ja sanavalmiudesta,ANTEEKSI:en halua valehdella läheisistäni,ANTEEKSI:olen liian avoin ja suorapuheinen,ANTEEKSI:en petä koskaan kenenkään luottamusta,ANTEEKSI:rakastan työtäni,ANTEEKSI:että oon seksuaalinen ihminen ja nautin seksistä,ANTEEKSI:kun en skitsoile enkä riitele,ANTEEKSI:mutta minulla on hyvä olla juuri näin,ANTEEKSI:että tulen toimeen ihmisten kanssa ja minulla on erinomaiset välit sisaruksiini,ANTEEKSI:että mulla on paljon kavereita sekä aitoja ystäviä,ANTEEKSI:kun rakastan tanssimista ja että minulla on hyvä lauluääni,ANTEEKSI:kun olen joillekin pakkomielle näillä palstoilla,ANTEEKSI:mutta rakastan kirjoittamista enkä sitä ikinä lopeta,ANTEEKSI:kun en lue teidän kommenttejanne jotka olette elämäänne kyllästyneet jonka takia teillä on pakottava tarve seurata minun elämääni,ANTEEKSI:kun lasteni kaverit pitävät minusta ja aina lähettelevät terveisiä ja haluavat tulla meille yöksi,ANTEEKSI:mutta mulla on aina hauskaa ystävieni kanssa,ANTEEKSI:että aamuisin olen töissä tavallinen pulliainen ja aamupäivisin toisen paikan vastaava,ANTEEKSI:kun pidän huolen kunnostani ja ulkonäöstäni,ANTEEKSI:etten ole surullinen en masennu mistään enkä itke,ANTEEKSI:kun suomi on vapaa maa ja tilaa taatusti on kaikille myös suomi24n kaikilla palstoilla,ANTEEKSI:rakastan elämääni ja olen onnellinen että saan olla oma teeskentelemätön itseni=)) KAIKILLE ERITTÄIN ILOISTA TAMMIKUUN LOPPUA!!!
anteeksi että rakastan
6
778
Vastaukset
- Höhh...
Olen katkera, enkä halua että kukaan voisi olla onnellisempi.Onneksi sentään tajusit pyytää anteeksi.
- Mikä kumma
mutta kellään ei ole pakonomaista tarvetta seurata sinun elämääsi vaan sinulla on pakonomainen tarve kirjoittaa elämästäsi kaikki mahdollinen tänne palstoille. Jos haluat kertoa julkisesti kaikki lastesi sanomiset muka hauskana letkautuksena, odota edes hauskaa letkausta ja kirjoita se sitten palstoille.
- Minttunen
saat anteeksi kaiken ;)
- Naiai
Anteeksi, mutta en jaksanut lukea listastasi kuin pari ensimmäsitä lausetta.
- on olla lihavaaaa =)
Olipas se pitkästä aikaa kiva lukea jotain, josta itselle tuli hymy suupieliin ja yhtenäisyyden tunne ed. kirjoittajan kanssa =)(toki pienin muunnoksin=)
- hieman tylsä
Anteeksi, mutta olet säälittävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408