ANTEEKSI:tulen toimeen pomojeni kanssa,ANTEEKSI:mulla on ihanat työtoverit,ANTEEKSI:oon ylpeä vaaleudestani,ANTEEKSI:kun olen iloinen ja onnellinen,ANTEEKSI:että rakastan lapsiani ja oon ylpeä heidän kauneudestaan heidän fiksuudestaan ja sanavalmiudesta,ANTEEKSI:en halua valehdella läheisistäni,ANTEEKSI:olen liian avoin ja suorapuheinen,ANTEEKSI:en petä koskaan kenenkään luottamusta,ANTEEKSI:rakastan työtäni,ANTEEKSI:että oon seksuaalinen ihminen ja nautin seksistä,ANTEEKSI:kun en skitsoile enkä riitele,ANTEEKSI:mutta minulla on hyvä olla juuri näin,ANTEEKSI:että tulen toimeen ihmisten kanssa ja minulla on erinomaiset välit sisaruksiini,ANTEEKSI:että mulla on paljon kavereita sekä aitoja ystäviä,ANTEEKSI:kun rakastan tanssimista ja että minulla on hyvä lauluääni,ANTEEKSI:kun olen joillekin pakkomielle näillä palstoilla,ANTEEKSI:mutta rakastan kirjoittamista enkä sitä ikinä lopeta,ANTEEKSI:kun en lue teidän kommenttejanne jotka olette elämäänne kyllästyneet jonka takia teillä on pakottava tarve seurata minun elämääni,ANTEEKSI:kun lasteni kaverit pitävät minusta ja aina lähettelevät terveisiä ja haluavat tulla meille yöksi,ANTEEKSI:mutta mulla on aina hauskaa ystävieni kanssa,ANTEEKSI:että aamuisin olen töissä tavallinen pulliainen ja aamupäivisin toisen paikan vastaava,ANTEEKSI:kun pidän huolen kunnostani ja ulkonäöstäni,ANTEEKSI:etten ole surullinen en masennu mistään enkä itke,ANTEEKSI:kun suomi on vapaa maa ja tilaa taatusti on kaikille myös suomi24n kaikilla palstoilla,ANTEEKSI:rakastan elämääni ja olen onnellinen että saan olla oma teeskentelemätön itseni=)) KAIKILLE ERITTÄIN ILOISTA TAMMIKUUN LOPPUA!!!
anteeksi että rakastan
6
779
Vastaukset
- Höhh...
Olen katkera, enkä halua että kukaan voisi olla onnellisempi.Onneksi sentään tajusit pyytää anteeksi.
- Mikä kumma
mutta kellään ei ole pakonomaista tarvetta seurata sinun elämääsi vaan sinulla on pakonomainen tarve kirjoittaa elämästäsi kaikki mahdollinen tänne palstoille. Jos haluat kertoa julkisesti kaikki lastesi sanomiset muka hauskana letkautuksena, odota edes hauskaa letkausta ja kirjoita se sitten palstoille.
- Minttunen
saat anteeksi kaiken ;)
- Naiai
Anteeksi, mutta en jaksanut lukea listastasi kuin pari ensimmäsitä lausetta.
- on olla lihavaaaa =)
Olipas se pitkästä aikaa kiva lukea jotain, josta itselle tuli hymy suupieliin ja yhtenäisyyden tunne ed. kirjoittajan kanssa =)(toki pienin muunnoksin=)
- hieman tylsä
Anteeksi, mutta olet säälittävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868