Miksi en ole Melleriläinen

Alfva

Kun havaitsin tämän liikkeen olevan suuri Huijaus
liike jo Yli 40 vuotta sitten. Raamattu näet kieltää Huijareista ja Harhoista. Mellerin Evankeliumi on vain pelkkää valhetta, eikä lie
edes pinintäkään tutuutta sideaineksi. Jokainen joka rakastaa Valhetta ja huijausta, He yleensä liittyvät Melleriin. Hän on suuri Valhe Profeetta

Tämä on totuus Melleristä Varokaa tätä huiputtajaa ja nenästä vetäjää. Tämä koskee vain
omia Aivoja käyttäviä Kristittyjä. Jos jollakin
on hengen lahjat jääneet köyköisiksi liittykää
Melleriin. Hän on teidän oma valhe Profeetta.

19

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e. erik.

Syy miksi huomasit oli että paljasti Ellen Whiten huijariksi!

• Alfa

Adventeista miään. Vaan hänen Profetioistaan jotka eivät kuskaan täyttyneet. Samahan kävi tietenkin valehteleminen Adventisteista. Hän keksi aivan perättömiä satuja. Hän edustaa lusifeeruksen uskoa Suomalaisille. Etenkin niille jotka eivät pysty eroittamaan Satua todellisuudesta. Herra Meller on sielun vihollisen Profeetta tämä on oike arviointi hänestä. Rukoilkaa Hänen puolestaan hänelle
        parannuksen tekoa Valheistaan ja vääryyksistään

Hänellä om paljon vastaamista Kristuksen Tuomio-istuimen edessä Herra tulee päättämään hänen
        kohtalonsa. Hän on vain tavallinen valhe Apostoli Rahan himosta

• varoittaja
        Alfa kirjoitti:

Adventeista miään. Vaan hänen Profetioistaan jotka eivät kuskaan täyttyneet. Samahan kävi tietenkin valehteleminen Adventisteista. Hän keksi aivan perättömiä satuja. Hän edustaa lusifeeruksen uskoa Suomalaisille. Etenkin niille jotka eivät pysty eroittamaan Satua todellisuudesta. Herra Meller on sielun vihollisen Profeetta tämä on oike arviointi hänestä. Rukoilkaa Hänen puolestaan hänelle

Hänellä om paljon vastaamista Kristuksen Tuomio-istuimen edessä Herra tulee päättämään hänen

uskaltanut paljastaa totuuden Melleristä. Lopeta nyt hyvän sään aikana. Ellet lopeta Tule sulle
        tupen rapina. miksi sä olet rohjennu sanoo mitään
        Melleristä. Näet Mellerin touhut pitää olla salaisia. Tällä tavalla sä saat pahennusta aikaan
        Mellerimin kannattajiin joten lopeta sanomasta mitään hänestä. Voit joutua vaikka helvettiin.

• varoittaa
        varoittaja kirjoitti:

uskaltanut paljastaa totuuden Melleristä. Lopeta nyt hyvän sään aikana. Ellet lopeta Tule sulle
        tupen rapina. miksi sä olet rohjennu sanoo mitään
        Melleristä. Näet Mellerin touhut pitää olla salaisia. Tällä tavalla sä saat pahennusta aikaan
        Mellerimin kannattajiin joten lopeta sanomasta mitään hänestä. Voit joutua vaikka helvettiin.

Anttia.

• Aramiz
        varoittaa kirjoitti:

Anttia.

Mellerin Toiminnan epäilystä seuraa Helvetin tulet
        näin ovat asian tuntiat kertoneet. Melleriä ei saa kukaan arvostella Hän on suuri Profeetta, joka saa kansakunnat liikkeelle. Ei Antti varoita ketään se on varmaa. Kyllä Mellerin Omat Antit
        ovat liikkeellä peloittelemassa Ihmisiä. Kaikki tarinat koetetaan panna aina jonkun antin laskuun

Ehkä varoittaja onkin Uskova 1 joka Rakastaa
        Melleriä Ja vihaa kaikkia antti nimisiä. Eipä tiedä vaikka olisi Melleri itse asialla aikahan sen näyttää. Kun tarkoitus on kerätä paljon kansaa
        tuomaan rahaa, Siksi tarkoitus pyhittää keinot.

Olen tutustunut Itse Melleriin yli 40 vuotta sitten. Tunnen hänet hyvin. en sotke hänen mertojaan, joten hän voi vapaasti kalastaa.

Kuitenkin Meidän kaikkien pitää astua kuolemamme Jälkeen Kristuksen Tuomio istuimen eteen vastaamaan omista töistämme. Jopa Mellerikin Joutuu Tilille? Enkä minäkään vältä Tutkivaa
        tuomiota jossa kirjat avataan ja kaikki tuomitaan tekojensa mukaan. Maran ata Herramme tulee olkaa
        valmiita

• rakasta lähimmäistä
        Aramiz kirjoitti:

näin ovat asian tuntiat kertoneet. Melleriä ei saa kukaan arvostella Hän on suuri Profeetta, joka saa kansakunnat liikkeelle. Ei Antti varoita ketään se on varmaa. Kyllä Mellerin Omat Antit
        ovat liikkeellä peloittelemassa Ihmisiä. Kaikki tarinat koetetaan panna aina jonkun antin laskuun

Melleriä Ja vihaa kaikkia antti nimisiä. Eipä tiedä vaikka olisi Melleri itse asialla aikahan sen näyttää. Kun tarkoitus on kerätä paljon kansaa

Olen tutustunut Itse Melleriin yli 40 vuotta sitten. Tunnen hänet hyvin. en sotke hänen mertojaan, joten hän voi vapaasti kalastaa.

Kuitenkin Meidän kaikkien pitää astua kuolemamme Jälkeen Kristuksen Tuomio istuimen eteen vastaamaan omista töistämme. Jopa Mellerikin Joutuu Tilille? Enkä minäkään vältä Tutkivaa
        tuomiota jossa kirjat avataan ja kaikki tuomitaan tekojensa mukaan. Maran ata Herramme tulee olkaa
        valmiita

Melleri on ilmeisesti hyvin vaarallinen kun adventistit parjaavat häntä silmittömällä
        vihalla.
        Mellerillähän on adventistitausta ja SPA:t
        ovat surullisia kun ovat menettäneet hyvän Raamatunopettajan.

• Timo Flink
        rakasta lähimmäistä kirjoitti:

Melleri on ilmeisesti hyvin vaarallinen kun adventistit parjaavat häntä silmittömällä
        vihalla.
        Mellerillähän on adventistitausta ja SPA:t
        ovat surullisia kun ovat menettäneet hyvän Raamatunopettajan.

Meller ei ole tietääkseni koskaan ollut adventisti. Hän oli jossain vaiheessa kiinnostunut asiasta, mutta seurakunnan jäsen hän ei ole koskaan ollut.

Timo Flink

• rakasta lähimmäistä
        Timo Flink kirjoitti:

Meller ei ole tietääkseni koskaan ollut adventisti. Hän oli jossain vaiheessa kiinnostunut asiasta, mutta seurakunnan jäsen hän ei ole koskaan ollut.

Timo Flink

Mun tietääkseni Meller on ollut adventisti.

On käynyt adventistien kokouksissa.

• Timo Flink
        rakasta lähimmäistä kirjoitti:

Mun tietääkseni Meller on ollut adventisti.

On käynyt adventistien kokouksissa.

Niin, kyllä hän joskus kävi kokouksissa, mutta jäsen hän ei tietääkseni ole ollut. Ainakin näin minulle kerrottu. Tietysti asian voisi kysyä häneltä itseltään.

Timo Flink

• sun-glasses
        Timo Flink kirjoitti:

Niin, kyllä hän joskus kävi kokouksissa, mutta jäsen hän ei tietääkseni ole ollut. Ainakin näin minulle kerrottu. Tietysti asian voisi kysyä häneltä itseltään.

Timo Flink

Kysykää mikä mieltänne painaa...

http://www.patmos.fi/radio.htm

• Aramiz kirjoitti:

valmiita

En ole sanonut Melleristä sitä enkä tätä.

• Jeesus oli
        uskova_1 kirjoitti:

En ole sanonut Melleristä sitä enkä tätä.

Vai oletko sinä Puhdas oppinen Ms Vitoslainen
        Jeesus ei ollut Vitoslainen. Oleko uskova 1 ikääntynyt neiti vain nuori neiti kerropa hieman syntyjä syviä. miksi olet riitaantununut lahkosi kanssa ? Eikö ne laskeneet suinua Papiksi vai mikä oli syy vastaa niinkuin ystävälle

• kati
        Alfa kirjoitti:

Sinun puolestasi pitää rukoilla että oppisit kirjoittamaan.

• vain Herra tietää

Itse tulin uskoon -89 ja silloin osuivat eteeni ekan kerran nämä Kipinä -lehdet ja niitä luin tietysti innolla vastasyntyneenä kristittynä.
      Suhtauduin tietysti mielenkiinnolla niihin juttuihin, vaikka en lapsena paljonkaan ymmärtänyt ja tiennyt maailmanmenosta paljonkaan. Neuvostoliitto hajosi juuri tuolloin.
      Oli noissa Kipinä-lehdissä ihan asiallistakin opetusta.
      Mutta tuo Leo Meller oli aika setä, aattelin et onpas sillä hurjat jutut.
      Myöhemmin kuitenkin suhtautui niihin kritiikillä, sillä tuntu että tämä setä oli vähän hukassa profetioineen, en tiedä mitä hän hakee oikein.
      On hyvä AINA suhtautua jokaiseen profetiaan varauksella, sillä paljon on vääriä profetioita.
      Ja kyllähän tuo Leo Meller tuntuu tehneen pahan kuprun silloin kavalluksineen ja vienyt uskottavuutta silläkin.
      En tiedä, onko hällä pappiskoulutusta tai saarnaajakoulutusta, mutta tulee mieleen "tee-se-itse" -pappi.
      No, sen kummemmin häntä tuomitsematta, hän itse vastaa teoistaan Herran Jumalan edessä.
      Ihminen se hänkin on.
      Ainakin on tuonut hyvin viihdettä ja hämmentänyt ihmisiä, ettei oo ketään varmaan kylmäksi jättänyt. Voi sen jutuissa olla hieman perääkin, mutta tuota...aika monet jutut ovat olleet vaan päätelmiä ja mutu-juttuja. Kun yks kasetti maksoi 35 mk aikoinaan niin kyllähän niillä lennokkailla jutuilla rahastikin. Itsekin ostin jonkun kasettisarjan, mutta eipä oo paljon tullut kuunneltua, ei niistä paljon irronnut.
      Eräs kaveri ja sen mies yhteen aikaan ostivat kaikenlaisia Mellerin puhekasetteja, joita mäkin sit lainailin. Aika paljon niissä on justiinsa päättelyä, aika kekseliästä liittää Raamatunjakeita erilaisiin juttuihin, joten ei epäilystä etteikö Meller Raamattua tuntisi.
      No, en sen koommin ole sitten tämän miehen juttuja kuunnellut.
      En nyt haukkuisi häntä miksikään...on vain oma lukunsa ja jokainen voi valita, kuunteleeko sitä vai ei, vai jättääkö kuuntelematta.
      Ainakin puheet pyrkivät herättelemään ja valvomaan, jos jotain positiivista pitää sanoa. =)

• riittää

Kuka on ylivoimaisesti paras profeetta jota ei mainita Raamatussa?

M=W=M=W=M=W tai MMM tai WWW ???

• kerttu48

En halua suhtautua asioihin tunteenomaisesti,aina
        on niitä jotka puhuvat mitä sylki suuhun tuo - he
        herjatkoot ihan rauhassa, mutta toivon että te jot
        ka etsitte totuutta ette tyytyisi huhupuheisiin,
        vaan ottaisitte itse selvää asioista. Kuulun itse
        luterilaiseen kirkkoon mutta olen myös lukenut ja kuunnellut L.Melleriä - enkä pidä häntä huijarina.
        Oletteko tietoisia kuinka monessa kymmenessä maas-
        sa hänen edustamansa lähetysjärjestö tekee työtään
        rakentaen sairaaloita (mm. Egyptiin), kaivoja ym.
        tukien köyhien perheiden lasten koulutusta, vaatet
        taen ja ruokkien orpoja jne. Tätä tehdään Lähi-
        Idässä, Afrikan mantereella ja Euroopan köyhimmis-
        sä maissa. Miettikääpä paljonko se maksaa.. Jos ihan oikeasti haluatte tutkia asioita niin menkää
        Patmos-lähetysjärjestön nettisivuille. Joissakin
        projekteissa muistaakseni on ollut myös Suomen val
        tio mukana todettuaan että tuki menee sinne minne
        se on tarkoitettukin ja että auttaminen on tehokas
        ta(siis ettei vain ruokita ihmisiä vaan autetaan
        heitä itse pääsemään kurjuudestaan, opettamalla jne.) mm. kasettituotto menee juuri näille kentille.

• onaip
        kerttu48 kirjoitti:

En halua suhtautua asioihin tunteenomaisesti,aina
        on niitä jotka puhuvat mitä sylki suuhun tuo - he
        herjatkoot ihan rauhassa, mutta toivon että te jot
        ka etsitte totuutta ette tyytyisi huhupuheisiin,
        vaan ottaisitte itse selvää asioista. Kuulun itse
        luterilaiseen kirkkoon mutta olen myös lukenut ja kuunnellut L.Melleriä - enkä pidä häntä huijarina.
        Oletteko tietoisia kuinka monessa kymmenessä maas-
        sa hänen edustamansa lähetysjärjestö tekee työtään
        rakentaen sairaaloita (mm. Egyptiin), kaivoja ym.
        tukien köyhien perheiden lasten koulutusta, vaatet
        taen ja ruokkien orpoja jne. Tätä tehdään Lähi-
        Idässä, Afrikan mantereella ja Euroopan köyhimmis-
        sä maissa. Miettikääpä paljonko se maksaa.. Jos ihan oikeasti haluatte tutkia asioita niin menkää
        Patmos-lähetysjärjestön nettisivuille. Joissakin
        projekteissa muistaakseni on ollut myös Suomen val
        tio mukana todettuaan että tuki menee sinne minne
        se on tarkoitettukin ja että auttaminen on tehokas
        ta(siis ettei vain ruokita ihmisiä vaan autetaan
        heitä itse pääsemään kurjuudestaan, opettamalla jne.) mm. kasettituotto menee juuri näille kentille.

Tunnen itse henkilökohtaisesti Leo Mellerin ja tiedän Patmos Lähetyssäätiön suurenmoisesta auttamistyöstään köyhissä maissa. Ainakin satoja, jollei tuhansia lapsia on säästynyt kuolemalta heidän työnsä kautta. Kaikki ihmiset tekevät virheitä joskus, jopa Meller. Kukaan ihminen ei ole täydellinen, vain Jumala on!!!

Koetelkaa kaikki profetiat Raamatun valossa ja katsokaa sotivatko ne sen sanomaa vastaan vaiko eivät.

Siunausta kaikille tämän tekstin lukijoille!!!

• kerttu48

Älä vain herjaa ellet pysty perustelemaan asioita
      (mitä Meller julistaa ja mitä raamattu sanoo samas
      ta asiasta).Kritiikki on suotavaa ja oikeutettua mutta ei panettelu ja loan heitto ilman minkään-
      laista tosiasiapohjaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      42
      9485
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2151
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1840
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1633
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      9
      1160
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1107
    8. 92
      962
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      79
      868
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?