Olisin kiinnostunut tietämämään miten mies haluaa naisen tekevän aloitteen seksiin?
Eihän asia voi olla niin simppeli että mennään vain sen oman puolison taakse vaikka tämäm tiskatessa ja tartuta vain "peliin" ja sanota että kelpaisko panot?
Millä tavalla mies haluaa että häntä lähestytään?
kiitos etukäteen .
Seksialoite kysely miehille
8
2526
Vastaukset
- kelpais
Kyllä tuommonen aloite ainakin minuun puree,oikeastaan tuo on aika hyvä.
- on vähän
laittautua, ja vielä parhain on laittaa seksikästä ylle. Ei varmasti juurikan tarvitse muuta.
Seurustelin joskus pitkän aikaa vain seksin takia ja silloinen kumppani oli halukas käyttämään erilaisia juttuja päällään, siis ihan omaehtoisesti. Ei koskaan tarvinnut meikäläistä kahta kertaa kehottaa, se viesti meni kerralla perille.
Oikeastaan vielä vuosienkin jälkeen mietin välillä että olisi tuota suhdetta pitänyt yrittää jatkaa, koska seksi oli muuhun arjen harmauteen ja ongelmiin riippumatonta. Vielä eron päivänäkin sitä harrastettiin... Valitettavasti emme muuten olleet oikeen mistään muusta samalla taajuudella.- daddy
..mielestä riittää,ku tulee hieroon kaveria vähäsen. ;) kyl se fiilis mulla ainakin sit tulee.en kaipaa hepeniä,enkä muutakaan temppuja.jos nainen näyttää,et haluu miellyttä mua,ni siitä se fiilis tuleeki.
- justiinsa
noin simppeliä! - ainakin omasta puolestani.
- kerrakseen
Tuollainen aloite lämmittäisi kovasti ainakin minun mieltäni. Eipähän tarvitsisi arvuutella onko toinen tosissaan vai ei. Anna mennä vaan!
- Huoh
Olisipa minukin vaimoni tuollainen kuin sinä.
:O( Aloitteiden pitää olla sellaisia, että ei voi jäädä mitenkään epäselväksi mistä on kyse.
Tuo tiskaushomma toimisi ainakin meillä :D- aiheen aloittaja
kaikille vastanneille.Vastauksistanne oli minulle apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723