Vaikuttaako kehenkaan palstalaiseen jos esimerkiksi joku pitaa toista typerana tms?
Jotenkin palsta on niin typera itsessaan, etta on aivan sama mita kuka milloinkin sanoo. Oli solvauksena sitten "olet aku ankka" tai "sekakayttaja" yksi ja sama.
Taso on siis niin alhainen, etta on yksi, sanotaan hevon, hailee, mita joku on toisesta mielta.
Ja lapsellinen.
Palstasta
17
728
Vastaukset
- Sanelma
viihdyt täällä niin hyvin, tunnet varmasti olosi kotoisaksi ja turvaisaksi...
- Mi-yes
Kun kritisoit minua, hevosihmista, kritiikkisi on ensi-sijaisesti kritiikkia hevosihmisia vastaan.
Senkin hevosihmisvihaaja.
- aamulla _
halosen kommenttia kiusaamisesta. Hän oli mieltä, että kiusaaja kiusaa, kun haluaa olla parempi kuin se jota kiusaa.
Varmaan tästä on täälläkin kyse. Tehoaako kampanja täällä jöröjukkien halosluvatulla palstalla? Tuskin.
"Halonenkin korostaa kodin merkitystä.
- Kotona pitäisi oppia sellainen malli, että pystytään tulemaan toimeen myös sellaisten ihmisten parissa, joiden kanssa ei ajatella samalla tavalla.
- Meillä tuppaa olemaan koko yhteiskunnassa tapana, että nostetaan omaa arvoa mollaamalla toista. Sehän koulukiusaamisenkin taustalla on, että haluaa olla parempi kuin toinen."
http://www.iltalehti.fi/osastot/minaenkiusaa/200601254009392_me.shtml- uros
Kiusaajat kiusaavat koska ovat parempia.
- (n.)
Palsta ja aihe ovat asiallisia, keskustelijat useimmiten typeriä.
- Anneli
Pellet pilaa palstan....
- j.pukkila
Anneli kirjoitti:
Pellet pilaa palstan....
..tämä onkin aikamme suuria kysymyksiä, pelleys, erityisesti työelämän ja politiikan pellet ovat kaikkein pahimmat..
..poliittinen sirkus hävittää demokratian ja työelämän pellet kaatavat maan talouden ja hävittävät työmotivaation..
..siksi olisi erittäin toivottavaa, että oikeudenmukaisuus ja pätevyys pääsisi jälleen arvoonsa ja oikeat ihmiset valittaisiin oikeille paikoille eikä kaikenmaailman komeljanttareita..
- jorojukka-kukka
Tämä on ihan hyvä palsta. Olen joskus ollut toista mieltä, mutta nyt tänään ajattelen näin.
Minua ei haittaa, vaikka minulle sanotaan ihan mitä tahansa täällä, sillä se ei osu lähellekään sitä, mitä todellisuudessa olen. Jonkun positiiviset kommentit joskus kyllä saavat jopa vedet silmiini.
Jöröjukka- Mi-yes
Senhan me jo tiesimmekin.
- jorojukka-kukka
Mi-yes kirjoitti:
Senhan me jo tiesimmekin.
No kultaseni, mistä tiesit? :)
- Mi-yes
jorojukka-kukka kirjoitti:
No kultaseni, mistä tiesit? :)
...kukaan muu pitaa tata tasoa hyvana. Tama on juuri se oikea taso ja mesta jorojukalle.
Ei ihme etta jouduit oikein koukkuun.
- P.e.p.e.
Kuinka vakavasti kukin kirjoittelun palstalle/palstoille ottaa. Itse en kovin suurta yhteiskunnallista painoarvoa laitta palstakirjoituksille yleensäkään. Onhan täällä joskus jopa ihan maukkaitakin kirjoituksia ja /tai mielipiteiden vaihtoa.
- Mi-yes
Eihan tanne viitsi "vakavaa" viestia enaa laittaakkaan. Ei pitkiin aikoihin. Ei yli vuoteen, mistahan johtuu, krohom.
Palstasta on tullut monoliitti, jossa typeryys ja kakatys on kunniassa.
Maanantaibaareissakin, jossain tyottomien aamupaivakaljalla, on varmaan enemman juttua. - uros
Ruohonjuuritasolla.
- Macho'
"Taso on siis niin alhainen"
No mitä oikeastaan odotit? Feministipalstahan tämä on. En itse ole ikinä odottanut femakoilta mitään korkeaa tasoa, mutta muutamat ei-feministiset kirjoittajat ovat tuottaneet kyllä ihan tasokkaita tekstejä.- jorojukka-kukka
Siis todellakin valehtelet ja tiedät sen.
Se oli kylläkin sekokäyttäjä, olisi kai pitänyt varmuuden vuoksi kirjoittaa erilleen: seko käyttäjä.
Mutta vastaus kysymykseesi: riippuu vähän kuka pitää - ja ketä - typeränä.
Henkilökohtaisesti minua ei itseeni kohdistuva nimittely liikauta, mutta uusia herkkänahkaisempia kirjoittajia ei saisi heti nuijia maan rakoon. Enemmän sieppaavat perättömät väitteet, kuten Jackin arvostelukyvytön esitys, että minä, Hertha ja JJK käyttäisimme muita nimimerkkejä. Ei ole ollut tarvetta. Jack tietäköön, että jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2263312- 582806
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk182441Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I212421Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve701909Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841830Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401812Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro181791Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.851639Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65965