onko kenelläkään kokemuksia oluttynnyrin tilaamisesta
suoraan panimolta ? kai myyvät myös
yksityisille tuotteitaan vai ?
paljon lie maksaa 50 litran täysi tynnyri ??
oluttynnyrin tilaus ?
17
26442
Vastaukset
- kaimaani
Onko sulla tynnyrisulkua?
- ravintola-alalla oleva
ja jos onnistuu niin maksaa kyllä maltaita. Tynnyrin lisäksi tarvitse jäähdytyslaitteiston ja hiilihappopullon joita kyllä vuokrataan mutta päivähinta on tosi kova (en nyt muista ulkoa vaikka hinnan olen kyllä nähnyt hinnastossa). Pelkkä tynnyri maksaa verottomana n. 50 € panttia ja sitten oluet päälle siinä 2 €/litra voisi olla sulle hintaa vähintäin.
- duunari
joo ja tuo 2 € litra pätee vaan isoille tilaajille..
ne hilaa hintaa ylös heti kun on pienet tilausmäärät
- duunari
ei onnistu tynnyrin tilaaminen koska se on tukkutuote.
ainoastaan anniskeluluvan omaavat saavat ostaa.- olutjuoppo
Mää voisin myydä sulle tyhjän happosen alkuperäisen.
30L tilavuus.
Ostat vaan 91 pulloa keskaria.
Tallinnasta neljä lootaa sakua tekee 40e - mitä vaan
olutjuoppo kirjoitti:
30L tilavuus.
Tallinnasta neljä lootaa sakua tekee 40ekyllähän tässä maailmassa rahalla
saa vaikka oluttynnyrin täytenä,
hanan myös jos niin haluaa. - tarvikkeita,,suomenkielinen...
mitä vaan kirjoitti:
kyllähän tässä maailmassa rahalla
saa vaikka oluttynnyrin täytenä,
hanan myös jos niin haluaa.siinäpä se tulikin jo.
- Juha888666
olutjuoppo kirjoitti:
30L tilavuus.
Tallinnasta neljä lootaa sakua tekee 40eonks viel myynnis?
- TKff
Tynnyrin hankinta onnistuu tukusta suoraan. Hinta on noin 75-80e merkistä riippuen. Kotimaiset on 30l astioissa ja ulkolaiset vaihtelevat 30-50l. Ulkolaisten kohalla kannattaa muistaa, että niissä on eri kiinnitys kuin kotimaisissa. Jos kiinnostaa hanat niin vuokraan itse pöytämallista kahden hanan pakettia.
- p-u
MInkälaiseen hintaan vuokraat hanaa ja sisältyykö siihen hiilihapot mukaan.
Tsekkasin mihinkä hintaan tukusta saa bisseä. Se on toi 70 - 80 egeä ja lisäks tynnyripantti joka on noin 60 eur. Lisäks se edellyttää että ostajalla on alkoholin myyntilupa olemassa. - TKff
p-u kirjoitti:
MInkälaiseen hintaan vuokraat hanaa ja sisältyykö siihen hiilihapot mukaan.
Tsekkasin mihinkä hintaan tukusta saa bisseä. Se on toi 70 - 80 egeä ja lisäks tynnyripantti joka on noin 60 eur. Lisäks se edellyttää että ostajalla on alkoholin myyntilupa olemassa.Hintana olen pitänyt 50e/kerta/vkl (pe-su)
Sisältää kaikki perus jutut (hiilarit, loppupesu, tarvittaessa laina pantit).
Tukusta tynnyrin ostajalla ei tarvi olla SVT lupaa, vaan luvallisille on eri hinta (hieman halvempi). - BulldogPO
TKff kirjoitti:
Hintana olen pitänyt 50e/kerta/vkl (pe-su)
Sisältää kaikki perus jutut (hiilarit, loppupesu, tarvittaessa laina pantit).
Tukusta tynnyrin ostajalla ei tarvi olla SVT lupaa, vaan luvallisille on eri hinta (hieman halvempi).Mistä saisi hankittua pelkän happosen 30L tynnyrin?
Tulee vähän eri käyttöön mutta kuitenkin. - Bissetynnri
BulldogPO kirjoitti:
Mistä saisi hankittua pelkän happosen 30L tynnyrin?
Tulee vähän eri käyttöön mutta kuitenkin.Minulla olis 15L rosteri tynnyreitä 2 kpl ylimääräisenä, ovat kuin uusia. ja sama kiinnitys kuin 30L kotimaisessa. Keksitään hinta jos kiinnostaa. Espoossa ovat.
- Löytäjä
Löysin tavan tilata oluttynnyri (30 litraa) yksityiselle ihmiselle. Alkosta saa tynnyrillisen 30 l olutta n. 180 egee, tynnyrin pantti n. 60 egee. Löytyy jokainen alko - siis tilattavissa.
- soodastriimi
Voisiko limpsakonetta soveltaa hiilihapotukseen?
- real.ale.hyvää
Varmaankin voisi, jos kotiolut tai -kalja (minä valmistan) ei kupli tarpeeksi.
- varppari
olisi 2kpl karjalan 30l täyttä tynnyriä keskaria, tynnyreineen 100e kpl. tee sitten tynnyreistä vaikka jottai kivaa. baari suljettii noi jäi. 0400-450840
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875