...että niin paljon kuin Sauli Suomea ja suomalaisia rakastaakin, miksi mies ei Luxemburgissa ole onnistunut ohjaamaan investointirahoja kotimaahan päin?
Niinistöhän on ollut itse päättämässä investointien suunnasta, mutta onko yhtään konkreettista tapausta viime vuosien ajalta, että Sauli TODELLA OLISI TOIMINUT SUOMEN HYVÄKSI?
Taitaa Niinistön "välittäminen" olla vain vaalipropagandaa, joka on uponnut jo valitettavan moniin?
Mietin tässä vain...
5
200
Vastaukset
- Rahamassi
Oko:n homma on rahoittaa pers´aukisia kepulaisia - ei EU:n.
- Katuviksu
..että niin paljon kuin Tarja neuvostoliittoa kiinalaisia rakastaakin, miksi mummo ei ole tuon enenmpää saanut työpaikkoja viedyksi ulkomaille?
- eräs joku
Tehtäviin ei kuulu järjestää investointeja suomeen vaan uusille EU-maille.
Italia, Ranska ja Espanja osaavat hoitaa hommat järkevämmin.
Onneksi sentään Nokia sekä Stora Enso saa TEKES:in tukea.- tehtäviin...
....mutta sitten voisi olla jeesustelematta investoinneista, kun ITSE on ollut asioista päättämässä? Luulisi Suomen ja suomalaisten olevan mielessä myös ulkomailla?
rauhassa. Voin kertoa Sinulle, että Luxemburg´in kaupungissa on lukematon määrä ravintoloita, joissa tarjoillaan mitä maukkaimpia ruokia! Kovin olen epäileväinen, että Saulin elämässä merkitsee ENEMMÄN kulinarismi kuin Suomen etu !!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514