kauppojen hälyttimet

janne

niin eli se on tosi noloa kun tulee jostain kaupasta ja ne saatanan aparaatit rupee huutamaan vaikkei olis mitään vienytkään tässä esimerkki: tulin koulusta ja bussi juuri mennyt ja menin kirjakauppaan kattelemaan lehtiä ja sisään mennessä ne eivät ruvennut huutamaan, kun olin aikani katsellut ja lähdin niin p****le kun rupes huutamaan ja kaikki ihmiset siinä turun hansakorttelin kirjakaupan lähettyvillä kyttäsivät kuin olisin ollut kuin isompikin rosvo ja sitten myyjä tulee "sheriffinä" paikalle ja huutaa että odotas vähän ja sitten mentiin takahuoneeseen tutkimaan mitä koulurepusta löytyy, eihän siellä muuta kuin koulukirjoja jotka eri liikkeestä ostettu ja hintalaput paikallaan, johon myyjä että se johtui varmaan noista kirjoista. vittu että teki mieli huutaa jotain, mutta eihän se sen myyjän vika ole, oli sitten kiva lähteä pois liikkeestä kun oikein "yleisö" oli kattomassa oven suussa että huutako hälytin taas ja tottakai se rupesi huutamaan ja yksi myyjä huusi että mene vain. ei ollut ainoa kerta eikä liike, aina saa pelätä että hälyttimet soi tätä menoa ei voi mennä mihinkään kauppoihin, on meinaan ne hälyttimet huutanu tosi turhasta päällä oli vain shortsit, t-paita ja kenkät ja avaimet taskussa ja taas tarkastukseen... arvaa oisko tehnyt mieli hajottaa se hälytin, tosin en ole viitsinyt, sen verran kalliita vehkeitä ne on, mutta vituttaa niin paljon... enkä varmaan ole ainoa!

16

5100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

Onhan se alentavaa, jumalauta! Kannattaa valittaa ja valittaa, olla närkästynyt: saatat saada lahjakortin tai muuta korvausta. Eihän se sinun vikasi ole. Pistäisivät systeeminsä kuntoon!

• Jim

Käsittääkseni niillä ei ole mitään oikeutta tutkia taskuja. Voit pyytää paikalle poliisit ja jos etsinnässä ei löydy mitään niin voit pyytää kunnianloukkauksesta palkkion.

• vartija

Vartijalla ei ole oikeutta tutkia taskuja, ellei ole vahvaa epäilystä siitä että sieltä löytyisi joku teräase.

• Pölli

Kunnianloukkauksesta on harvemmin ollut tapana mitään palkkioita maksella. Jos jotain rahaa luulee saavansa, mitä suuresti epäilen, kannattaisi puhua mielummin korvauksesta henkisen tasapainon järkkymisestä.

• Harri

Sulla on nyt jossain uudestaan aktivoitunut tarrahäly. Etsi se ja ota se pois, niin ei piippaile..... Ne portit tarvitsee jonkun signaalin että hälyttää ja jos sulla useamman kerran piippaa niin jossain on häly.

• miia

mulla kerran alko hälyttää ja piti tyhjentää koko käsilaukku siihen vitun kassalle kun kaikki tuijotti. Ja sitä kamaahan mun käsilaukussa riittää, uskokaa pois, ja kamaa jota ei ihan kaikkien haluaisi näkevän. Se mikä siell sitten piippasi oli jonkin meikkikynän korkkiin jäänyt läpinäkyvä tarra. Vartija irroitti sen, ja kas, laukku ei enää piipannut mutta vittuako se mua kiinnostaa, kun koko helvetin kauppa pysähtyi tuijottamaan mitä mulla on kassissa ja olenko pöllinyt jotain. Kaiken lisäksi kassissani oli joku huulipuna, jonka olin pari viikkoa aiemmin tuosta kaupasta ostanut ja ihan uuden näköinen . Odottelin kauhulla että syyttävät minun pöllineen sen.
        Pistäisivät todellakin laitteensa kuntoon tai PYYTÄISIVÄT EDES ANTEEKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIIN ETTÄ KOKO KAUPPA JA ASIAKKAAT YLEISÖNÄ TOLJOTTAMASSA SEN MYÖS KUULISIVAT!!!

• MYYJÄ
        miia kirjoitti:

mulla kerran alko hälyttää ja piti tyhjentää koko käsilaukku siihen vitun kassalle kun kaikki tuijotti. Ja sitä kamaahan mun käsilaukussa riittää, uskokaa pois, ja kamaa jota ei ihan kaikkien haluaisi näkevän. Se mikä siell sitten piippasi oli jonkin meikkikynän korkkiin jäänyt läpinäkyvä tarra. Vartija irroitti sen, ja kas, laukku ei enää piipannut mutta vittuako se mua kiinnostaa, kun koko helvetin kauppa pysähtyi tuijottamaan mitä mulla on kassissa ja olenko pöllinyt jotain. Kaiken lisäksi kassissani oli joku huulipuna, jonka olin pari viikkoa aiemmin tuosta kaupasta ostanut ja ihan uuden näköinen . Odottelin kauhulla että syyttävät minun pöllineen sen.
        Pistäisivät todellakin laitteensa kuntoon tai PYYTÄISIVÄT EDES ANTEEKSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIIN ETTÄ KOKO KAUPPA JA ASIAKKAAT YLEISÖNÄ TOLJOTTAMASSA SEN MYÖS KUULISIVAT!!!

joka ei ota hälyä myydystä tuotteesta pois. Meillä töissä soi lähes joka päivä erään toisen samassa kaupungissa olevan liikkeen meikit. Ja päivienkin päästä. Vaikka sinne ilmoitetaan, ja asiakkaat valittavat ko. liikkeeseen, ei korjausta ole tullut. Kysyn jo ovelta, kun asiakas hälyttää sisälle tullessaan, että onko maksista ostettuja meikkejä, niin poikkeuksetta löytyy.
        Se on kiusallista, mutta turhaan syytätte sitä liikettä, jossa hälyt aiheetta soi. Valittakaa siihen liikkeeseen missä nitä ei poisteta, vaikka tavarat maksetaan. piste.Se ei ole teidän vika, ja kaikki sen ymmärtää.

• yx vaan

kaveril oli kans ongelmii noitten hälyttimien kans vuoden vaihteen jälkeen. Hänelläoli muutamakauppa, jossa asioidessa hälyttimetrupesimat soimaan. Lopulta syykin siihen selvisi. Se oli hänen vanha lompakkonsa. Lompakon vaihdon jälkeen ei ole hälyttimet enää soineet. Liekö vanhassa lompakossa ollut metalli reagoinut eurojen kanssa jotenkin...

• Vihtapetteri
        miia kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös laki suojaa yksityisyyttä tuommoisissa tilanteissa!

Itse ainakin kieltäytyisin taskujani tyhjentelemästä.

Tosin homman nopeuttamiseksi kyllä suostun taskut tyhjentämään jossain vahtimestarin kopissa tms. mutta en ikinä kassalla kaikkien näkyvillä!

Seuraavan kerran tuommoisessa tilanteessa vaadit polliisit paikalle ja sitten voit halutessas penätä korvauksia kun mitään ei löydy!

• .....

kirjaston kirjat ainakin alkaa aina hälyttämään jos niitä on mukana....

• M

Mulla oli taannoin kassissa kirjaston kirjoja ja joka vitun kaupan hälyttimet reagoi niihin! Hävetti niin helvetisti!

• sikke

Tosi hankala lukea tollaista tekstiä, jossa ei ole päätä eikä häntää todellakaan. Isoja kirjaimia ja pisteitä jäin kaipaamaan. Vai onko toi vaan jotenkin älyttömän pitkä lause? Vai mitä ihmettä toi on?

• äijä

...jumalauta, mitä sä täNne tuut rutisemaan jostai oikeikirjoituksesta kun ei liity aiheeseen mitenkään! sun tarttis varmaan mennä takaisin kouluun jos et tosta selvää saa itse ainakin ymmärsin tekstin ongelmitta. sul onkin täällä paljon kirjoitettavaa jos joka viestiin kommentoit näin. kun tämä ei ole mikään äidinkielen sivusto ihmiset saavat kirjoittaa miten lystäävät, eikä ole pakko lukea jos ei miellytä. hanki elämä tai mene opettamaan äidinkieltä kun kerran niin erinomainen siinä olet! ITSE OLET RASITTAVA!!!!

• Vihtapetteri
        äijä kirjoitti:

...jumalauta, mitä sä täNne tuut rutisemaan jostai oikeikirjoituksesta kun ei liity aiheeseen mitenkään! sun tarttis varmaan mennä takaisin kouluun jos et tosta selvää saa itse ainakin ymmärsin tekstin ongelmitta. sul onkin täällä paljon kirjoitettavaa jos joka viestiin kommentoit näin. kun tämä ei ole mikään äidinkielen sivusto ihmiset saavat kirjoittaa miten lystäävät, eikä ole pakko lukea jos ei miellytä. hanki elämä tai mene opettamaan äidinkieltä kun kerran niin erinomainen siinä olet! ITSE OLET RASITTAVA!!!!

Ei tänne kukaan jaksa pilkulleen oikein kirjoitella... kirotusvihreitä ja muuta semmosta ja slangia tulee kumminkin viljeltyä.

Mutta kun aina sillon tällön kolauttaa ENTTERIÄ pari kertaa niin että jää tommoisia kivoja välejä tonne, niin on se lukeminen kivempaa ja nopeampaa.

Panovihreistä huolimatta!!

Varsinkin silloin siitä on hyötyä kun viesti on noinkin pitkä.

• supliikimpikusä

sikke sitä vaa et oot vitun vajakki ja sun tarvis varmaa vähä laajentaa tajuntaas eikä rullaa yhteiskunna huorana kertomas oikein ja väärin kirjotuksist.

• entinen kleptomaani

janne seuraavaks repii sit vaa hälyyttimet vittuu, tunkee repun ja taskut täytee tavaraa.. nii yksin kertast ni ei tarvi antaa piippailla :DDD ja saa kauppias sitä mitä tilaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe