Yritit tunkea elämäämme vaikka sulla ei sijaa siitä löydy. Sanoit että voit alkaa minun kanssani tappelemaan, mutta eihän sinulla raukka reppana ole mitään mistä tapella. Olet niin kiero ettei päässäsi pysy hattukaan ruuvaamatta.. Sinulla ehkä oli joskus hyvä ystävä, mutta ystävyys on muutakin kuin omien etujen ajamista. Ennen vuodenvaihdetta, typerillä valheillasi, vielä typerämmällä käytökselläsi, menetit ystäväsi. Vituttaako? Olisiko kannattanut pelata korttinsa toisin? Olisiko kannattanut uskoa minua? Valehdella saa, mutta eikö ole noloa jäädä niistä AINA kiinni?
Ei millään pahalla, mutta olet aika halpamainen. Ja itse itseäsi on kiittäminen.
Hyvää loppuelämää sinulle, toivottavasti pääset palmujen alle. Tosin, jos et muuta tapojasi, et tule pärjäämään sieläkään. Ennen pitkää ihmiset huomaavat, olet sitten missä hyvänsä, olet pelkkä narttu, kavala, juoniva. Jos joskus niin onnellisesti käy että saat rakennettua maailman ihanimman asian, perheen, lapsia. En voi muuta kuin toivoa sydämmeni pohjasta, että joku, yhtä kavala kuin sinä, tekee samat sinulle, mitä sinä olet tehnyt muille. HAH HAH!!
Hastala vista, baby!
Pääsin sinusta eroon...
vihanaisesi
2
622
Vastaukset
- ...............
i'll be back...
- pssssst...
Olisin itsekin voinut kirjoittaa noin miehelle,
joka valehteli, mutta en silti sanoisi hänelle niin.
Tiedän miksi hän teki niin,
harmittaa vain, että menetin ystävän,
jota minulla ei vielä ollutkaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175103Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352018
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481888Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171700"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117957Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää50855Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24664