Yritit tunkea elämäämme vaikka sulla ei sijaa siitä löydy. Sanoit että voit alkaa minun kanssani tappelemaan, mutta eihän sinulla raukka reppana ole mitään mistä tapella. Olet niin kiero ettei päässäsi pysy hattukaan ruuvaamatta.. Sinulla ehkä oli joskus hyvä ystävä, mutta ystävyys on muutakin kuin omien etujen ajamista. Ennen vuodenvaihdetta, typerillä valheillasi, vielä typerämmällä käytökselläsi, menetit ystäväsi. Vituttaako? Olisiko kannattanut pelata korttinsa toisin? Olisiko kannattanut uskoa minua? Valehdella saa, mutta eikö ole noloa jäädä niistä AINA kiinni?
Ei millään pahalla, mutta olet aika halpamainen. Ja itse itseäsi on kiittäminen.
Hyvää loppuelämää sinulle, toivottavasti pääset palmujen alle. Tosin, jos et muuta tapojasi, et tule pärjäämään sieläkään. Ennen pitkää ihmiset huomaavat, olet sitten missä hyvänsä, olet pelkkä narttu, kavala, juoniva. Jos joskus niin onnellisesti käy että saat rakennettua maailman ihanimman asian, perheen, lapsia. En voi muuta kuin toivoa sydämmeni pohjasta, että joku, yhtä kavala kuin sinä, tekee samat sinulle, mitä sinä olet tehnyt muille. HAH HAH!!
Hastala vista, baby!
Pääsin sinusta eroon...
vihanaisesi
2
536
Vastaukset
- ...............
i'll be back...
- pssssst...
Olisin itsekin voinut kirjoittaa noin miehelle,
joka valehteli, mutta en silti sanoisi hänelle niin.
Tiedän miksi hän teki niin,
harmittaa vain, että menetin ystävän,
jota minulla ei vielä ollutkaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009