Vasemmistoliitto mokasi itsensä perusteellisesti siirtymällä heti demarien leipiin. Demarien oikeistosiipi on oikeammalla kuin porvarien oikea.
Kuka edes muistaa koko Vasemmistoliitot? Puhutaan vaan SDP/SAK:sta, Kokoomuksesta, Keskustasta, RKP:stä, Kristillisistä sekä Perussuomalaisista ja RKP:stä. Eli Vasemmistoliitto Suvi-Annikkeineen vai Anneineen on vaipunut unholaan.
Missä Vasemmistoliitto?
5
378
Vastaukset
- t.i.ruskeepaa
Minut kammettiin ulos nuorisosiivestä, kun yritin keskustella politiikasta VANU-postituslistalla. He ensin varoittelivat pari kertaa, käyttivät minua jäähyllä ja sitten tämä liiton lehden kuvaaja, joka oli palstan sheriffinä, otti tunnukseni pois. Mitäpä siinä sitten puhumaan politiikasta VANUjen kanssa, kun kokoontumisissakaan sitä ei saa tehdä, koska kokousohjelman legitiimisyyttä ei saa loukata.
- herra yksilön vapaus
järkyttävää. kyllä ihmisen pitäisi saada sanoa mielipiteensä vaikka nämä sheriffit olisivatkin sitten eri mieltä.
todella ahdasmielisiä paskapäitä nämä fasistisheriffit. mutta lohduttaudutaan ruskeapää sillä, että elävässä elämässä nämät surkimukset ovat yleensä epäonnistuneita luusereita. parantavat vaan oloaan potkimalla muita päähän näillä palstoilla. - t.i.ruskeepaa
herra yksilön vapaus kirjoitti:
järkyttävää. kyllä ihmisen pitäisi saada sanoa mielipiteensä vaikka nämä sheriffit olisivatkin sitten eri mieltä.
todella ahdasmielisiä paskapäitä nämä fasistisheriffit. mutta lohduttaudutaan ruskeapää sillä, että elävässä elämässä nämät surkimukset ovat yleensä epäonnistuneita luusereita. parantavat vaan oloaan potkimalla muita päähän näillä palstoilla.Vasemmistonuorten puolueen "sisäisten asioiden hoitamislistalla". En ole katkera, tai no lähinnä vihainen hänelle henkilökohtaisesti. Jatkan politiikkaani ilman VANUakin.
terve, pitkästä aikaa! En ole tietoinen Sinun VaNu
ajoistasi, mutta palstan Sheriffi-aikasi on muistissa. Tulin palstalle tosin myöhään, mutta tuntui siltä, kuin jotkut "nimeltämainitut" eivät
kovin "tykänneet tyylistäsi". Oletin, että olisit
"katsonut peiliin" lähdettyäsi täältä, mutta kovin näytät entiseltä!!
vom- t.i.ruskeepaa
vom kirjoitti:
terve, pitkästä aikaa! En ole tietoinen Sinun VaNu
ajoistasi, mutta palstan Sheriffi-aikasi on muistissa. Tulin palstalle tosin myöhään, mutta tuntui siltä, kuin jotkut "nimeltämainitut" eivät
kovin "tykänneet tyylistäsi". Oletin, että olisit
"katsonut peiliin" lähdettyäsi täältä, mutta kovin näytät entiseltä!!
vomNo se oli väärin oletettu.
Katso vapaasti profiilini linkeistä sitä, että missä olen viime aikoina puhunut. On totta, että olen välttänyt poliittisia palstoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514