Pelastusvarmuudesta...

annu42

·Jumala laati pelastussuunnitelman kaikille kansoille aikojen alussa.
·Jumala teki ja toteutti suunnitelman Kristuksen kautta.
·Pelastussuunnitelma on iäksi vahvistettu.
·Näin pelastus kuuluu jokaiselle ihmiselle tällä maapallolla.
·Minä pelastun vain uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, Jumalan karitsaan.
·Pelastus perustui uhriin, jonka Jumala järjesti ihmisen puolesta Kristuksessa.
·Ihmisen pelastusteko Kristuksen kautta ristillä on huippukohta Raamatussa.
·Silloin Jeesus lopullisesti voitti Saatanan.
·Vain minun oma valintani voi olla pelastukseni esteenä.
·Tieto Jumalasta on minulle tärkeää ja tarpeellista.
·Pelastus on ilmoitettu Raamatussa.
·Pelastus on uskon ja rakkauden hedelmää.
·Vielä taivaassakin pelastetut tutkivat Jumalan laatimaa suunnitelmaa eli Kristuksen tekoa ihmisen puolesta.
·Ylpeä sydän koettaa ansaita pelastuksen.
·Kukaan ei voi pelastua omien tekojen turvin.
·Tuhannet ihmiset uskovat voivansa suorittaa osan pelastuksestaan.

Todellisuudessa ihmisen pelastuksessa ei ole pienintäkään osaa hänen omista teoistaan johtuvaa, kaikki on lähtöisin Jumalasta ja Kristusen tekemää.

5

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekoja ja uskonnollisuutta

      Sinulla ei ole pelastusvarmuutta jos palvelet
      Jumalaa Sunnuntaina ja et ole lukenut
      Ellen Whiten kirjaa: "Viimeinen taistelu."

      • kolme enkeliä

        Jumalaa voi palvella joka päivä, mutta sapatti on päivä jolloin Jumala palvelee meitä. Jumala siunasi sapatin ja se siunaus tulee jokaiselle joka sitä Jeesuksen kanssa yhdessä viettää.

        Tarkoitanet kirjaa "Suuri taistelu"?
        Kannattaa lukea kys. kirja, niin tietää lopun tapahtumista paremmin.


    • USKOMATTOMAN

      NAISEN LÄTINÄÄ

      • annu42

        tosi miehen lätinää, koska luulen sinun siihen pystyvän. Arvostelevalla on aina toinen vaihtoehto olemassa, vai onko?
        Siihen kirjoitukseesi voit laittaa koko henkesi, mitä ikinä sisimmästäsi löytyy, ja minä luen ja mietin sanomaasi.


    • Tämä on hyvä muistaa, että omilla teoillamme emme ansaitse piiruakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      292
      977
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe