·Jumala laati pelastussuunnitelman kaikille kansoille aikojen alussa.
·Jumala teki ja toteutti suunnitelman Kristuksen kautta.
·Pelastussuunnitelma on iäksi vahvistettu.
·Näin pelastus kuuluu jokaiselle ihmiselle tällä maapallolla.
·Minä pelastun vain uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, Jumalan karitsaan.
·Pelastus perustui uhriin, jonka Jumala järjesti ihmisen puolesta Kristuksessa.
·Ihmisen pelastusteko Kristuksen kautta ristillä on huippukohta Raamatussa.
·Silloin Jeesus lopullisesti voitti Saatanan.
·Vain minun oma valintani voi olla pelastukseni esteenä.
·Tieto Jumalasta on minulle tärkeää ja tarpeellista.
·Pelastus on ilmoitettu Raamatussa.
·Pelastus on uskon ja rakkauden hedelmää.
·Vielä taivaassakin pelastetut tutkivat Jumalan laatimaa suunnitelmaa eli Kristuksen tekoa ihmisen puolesta.
·Ylpeä sydän koettaa ansaita pelastuksen.
·Kukaan ei voi pelastua omien tekojen turvin.
·Tuhannet ihmiset uskovat voivansa suorittaa osan pelastuksestaan.
Todellisuudessa ihmisen pelastuksessa ei ole pienintäkään osaa hänen omista teoistaan johtuvaa, kaikki on lähtöisin Jumalasta ja Kristusen tekemää.
Pelastusvarmuudesta...
5
333
Vastaukset
- tekoja ja uskonnollisuutta
Sinulla ei ole pelastusvarmuutta jos palvelet
Jumalaa Sunnuntaina ja et ole lukenut
Ellen Whiten kirjaa: "Viimeinen taistelu."- kolme enkeliä
Jumalaa voi palvella joka päivä, mutta sapatti on päivä jolloin Jumala palvelee meitä. Jumala siunasi sapatin ja se siunaus tulee jokaiselle joka sitä Jeesuksen kanssa yhdessä viettää.
Tarkoitanet kirjaa "Suuri taistelu"?
Kannattaa lukea kys. kirja, niin tietää lopun tapahtumista paremmin.
- USKOMATTOMAN
NAISEN LÄTINÄÄ
- annu42
tosi miehen lätinää, koska luulen sinun siihen pystyvän. Arvostelevalla on aina toinen vaihtoehto olemassa, vai onko?
Siihen kirjoitukseesi voit laittaa koko henkesi, mitä ikinä sisimmästäsi löytyy, ja minä luen ja mietin sanomaasi.
Tämä on hyvä muistaa, että omilla teoillamme emme ansaitse piiruakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498