Pelastusvarmuudesta...

annu42

·Jumala laati pelastussuunnitelman kaikille kansoille aikojen alussa.
·Jumala teki ja toteutti suunnitelman Kristuksen kautta.
·Pelastussuunnitelma on iäksi vahvistettu.
·Näin pelastus kuuluu jokaiselle ihmiselle tällä maapallolla.
·Minä pelastun vain uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, Jumalan karitsaan.
·Pelastus perustui uhriin, jonka Jumala järjesti ihmisen puolesta Kristuksessa.
·Ihmisen pelastusteko Kristuksen kautta ristillä on huippukohta Raamatussa.
·Silloin Jeesus lopullisesti voitti Saatanan.
·Vain minun oma valintani voi olla pelastukseni esteenä.
·Tieto Jumalasta on minulle tärkeää ja tarpeellista.
·Pelastus on ilmoitettu Raamatussa.
·Pelastus on uskon ja rakkauden hedelmää.
·Vielä taivaassakin pelastetut tutkivat Jumalan laatimaa suunnitelmaa eli Kristuksen tekoa ihmisen puolesta.
·Ylpeä sydän koettaa ansaita pelastuksen.
·Kukaan ei voi pelastua omien tekojen turvin.
·Tuhannet ihmiset uskovat voivansa suorittaa osan pelastuksestaan.

Todellisuudessa ihmisen pelastuksessa ei ole pienintäkään osaa hänen omista teoistaan johtuvaa, kaikki on lähtöisin Jumalasta ja Kristusen tekemää.

5

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekoja ja uskonnollisuutta

      Sinulla ei ole pelastusvarmuutta jos palvelet
      Jumalaa Sunnuntaina ja et ole lukenut
      Ellen Whiten kirjaa: "Viimeinen taistelu."

      • kolme enkeliä

        Jumalaa voi palvella joka päivä, mutta sapatti on päivä jolloin Jumala palvelee meitä. Jumala siunasi sapatin ja se siunaus tulee jokaiselle joka sitä Jeesuksen kanssa yhdessä viettää.

        Tarkoitanet kirjaa "Suuri taistelu"?
        Kannattaa lukea kys. kirja, niin tietää lopun tapahtumista paremmin.


    • USKOMATTOMAN

      NAISEN LÄTINÄÄ

      • annu42

        tosi miehen lätinää, koska luulen sinun siihen pystyvän. Arvostelevalla on aina toinen vaihtoehto olemassa, vai onko?
        Siihen kirjoitukseesi voit laittaa koko henkesi, mitä ikinä sisimmästäsi löytyy, ja minä luen ja mietin sanomaasi.


    • Tämä on hyvä muistaa, että omilla teoillamme emme ansaitse piiruakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe