suomi24 foorumeitten

taso alhainen

Olen tehnyt sellasen huomion että lähes missä tahansa suomi24:n keskustelufoorumeilla on samanlainen meininki.
Ihmisten päätarkoitus on pelkästään tapella pilkata ja huutaa toisille ihmisille ja jopa asiallisiin kysymyksiin vastaillaan idioottimaisesti.

Mistä tämänsuuntainen kehitys johtuu?

Minusta on äärimmäisen tyhmää pilata asailliset ihmisten tosimielessä laatimatkin kysymykset niin että ketju jatkuu paskanjauhamisena eteenpäin aina vaan.

Onko kansalaisilla todella noin paha olla että toisille nalkutetaan ja provosoidaan tms että se tuhoaa jo heti kättelyssä kysyä neuvoa tai muuta toisilta alan harrastajilta.

Mielestäni keskustelufoorumeitten ylläpitäjien syytä tämä kaikki että perusidealtaan hyvät foorumit menevät pilalle kun ne keskisttyvät ainoastaan toisten solvaamiseen ja keskittyvät negatiiviseen palautteeseen.

Tehkää asialle jotain arvoisat kansalaiset.
Boikotoikaa vaikka suomi24 sivustoja jos ei muuten ala korjautua.

2

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansa~

      Kävin pitkästä aikaa eilen eräällä ikäfoorumilla ja kauhukseni tosiaan huomasin kuinka aikuiset ihmiset haukkuivat, loukkasivat ja pilkkasivat toisiaan. Aivan kuin lastentarhassa tai alaluokilla. "Sä oot ruma tuossa profiilissasi" jne. Ensin luulin, että näillä "vakkareilla" oli menosillaan joku LEIKKI. Mutta seurattuani keskustelua tein johtopäätöksen, että nämä AIKUISETHAN ovat aivan tosissaan. Jopa vedettiin vammaiset mukaan keskusteluihin. Kun tästä asiasta huomautin, että on asiatonta vammaisia ottaa typerään sanailuunne mukaan, pyydettiin minua hengittelemään pussiin ja rauhoittumaan. Tulipa joku "vakkari" privaatisti kertomaan kuinka kehitysvammaisia sanotaan kehareiksi. Silloin teki mieleni kertoa tälle muka fiksulle ihmiselle omakohtaisia kokemuksia kehitysvammaisista, mutta maltoinpa pitää mölyt mahassani. Sillä mitäpä minä kertomaan typerille ihmisille mitään.

      Silloin sen päätin, että tämä ei ole minun paikkani etsiä järkevää juttuseuraa. Järkevän juttuseurani löydän varmaankin aivan jostain muualta kuin täältä hiekkalinnoja rakentelevalta hiekkalaatikolta.

      Hyvää jatkoa teille rakentelijat. Toivon teille uusia lapioita kevääksi.

    • kalle

      ettei nyt vaan olis niin että itse haukut toisia.
      tarttisko hiukka kattoo peiliin ennenkuin alkaa toisia syyllistämään.
      jos on paha olo niin pidä se itselläs äläkä muita hauku.
      oletko harkinnut hoitoon hakemista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe