Tuore Galluppi osoitti sen että Niinistö voi olla jo Halosen edellä kun otetaan virhemarkinaalit huomioon.
Eilisessä tv-tentissä tuli esiin Halosen kyvyttömyys
todelliseen asiakeskusteluun. Halonen puhui taas ympräripyöreitä niinkuin Puupää-Justiina ja tietysti asian vierestä. Halonen oli melkein aina samaa mieltä Niinistön kanssa ..sen jälkeen kun Niinistö oli ensin kertonut asian ytimen.
Niinistö voitti !!
Äänestäjä
2
151
Vastaukset
- ei,
..........
Niinistöhän on jo sanonut että rahat jakaantuvat automaattisesti firmoista ihmisten hyväksi ja Halonen puolestaan haluaa palkansaaja järjestöt ja pitämään huolen ettei tuotto jää optioihin ja verotus on tasapuolinen. Teiän kokoomuslaisten pitäisi tajuta että tämä keskustelufoorumi on tarkoitettu Suomen presidentinvaaleja varten eikä mihinkään kokoomuslaista showta varten, koska sitähän elämä teille on. Yhtä showta vaan. Kattokaa vain ettei pää jää vetävään käteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814