Rahat jakaantuvat automaattisesti firmoista yhteiskunnalle. Mitäs ne optiomiljonäärien voitot tarkoittaa muuta kuin että miljoonat lepäävät firmojen johtajien tallelokeroissa eikä niillä ole edes tarkoitus työllistää ketään?
Niinistö ja Amerikan malli
7
221
Vastaukset
- on tää kummaa!
Yhteiseen kassaan menee.
- kalle
menee ansiotta toisten taskuun. Se on nimittäin työntekijöiden selkänahasta revittyä. Meneekö se oikeaan osoitteeseen?
- on tää kummaa!
kalle kirjoitti:
menee ansiotta toisten taskuun. Se on nimittäin työntekijöiden selkänahasta revittyä. Meneekö se oikeaan osoitteeseen?
Palkat ratkotaan tupopöydässä. Ja hyvin ratkotaankin Suomessa. Kiinan poika saa samasta työstä paljon vähemmän.
Optiot ovat omistajien pussista pois. - kalle
on tää kummaa! kirjoitti:
Palkat ratkotaan tupopöydässä. Ja hyvin ratkotaankin Suomessa. Kiinan poika saa samasta työstä paljon vähemmän.
Optiot ovat omistajien pussista pois.tulee siihen pussin? Taivaastako? Se on lisä-arvoa, joka syntyy työtä tekemällä. Lisäarvon epäoikedenmukaisesta jaostahan on kyse.
- on tää kummaa!
kalle kirjoitti:
tulee siihen pussin? Taivaastako? Se on lisä-arvoa, joka syntyy työtä tekemällä. Lisäarvon epäoikedenmukaisesta jaostahan on kyse.
Omistajat antaa herroille optiolappuja, jotka ne myyvät pörssissä amerikkalaisille eläkerahastoille.
Omistajat häviää optiolappujen verran. Firman rahoihn ei kosketa. Näin simppeli homma! - on tää kummaa!
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Jokainen optiomiljoona on pois tuottavasta toiminnasta ja lisää työttömyyttä.
Taitavat olla niitä Halosen NATO-optioita :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566