olen ostamassa saksasta volvos80td niin pitääkö siihen vaihtaa mitään osia esim huohottimen lämmitykseen liittyvää tai jotain muuta
mitä tehdä
10
1730
Vastaukset
- aapeli6
Ei.
- pitää
vaihtaa suomalaiset kilvet ja jos tykkää radiota kuunnella niin ehkä kanavat. Ehkä renkaatkin, jos ei satu kitkat oleen alla.
- ------
ajotietokoneen kielen vaihto saksasta suomeen tai englantiin, hoituu merkkiliikkeessä.
- -------
------ kirjoitti:
ajotietokoneen kielen vaihto saksasta suomeen tai englantiin, hoituu merkkiliikkeessä.
jatkoa... niin ei sitä ajotietokonetta siis tietenkään vaihdeta vaan ajotietokoneeseen vaihdetaan kieli/ohjelma
- kennon vaihtaja
Lämmityslaitteen kenno vaihdettava isompaan niin sanotuun Suomi versioon niitä saa volvolta.
- Castrol
Jäähdytin on vaihdettava Suomi-jäähdyttimeksi.
Muutoin ei saavuta normaalia käyntilämpötilaa edes kesällä.
Samoin jarrut, siis levyt ja palat, on vaihdettava Alppi-jarruista tasamaalle tehtyihin. Muutoin jarrutukset saattavat olla liiankin tehokkaita. - minä.
Castrol kirjoitti:
Jäähdytin on vaihdettava Suomi-jäähdyttimeksi.
Muutoin ei saavuta normaalia käyntilämpötilaa edes kesällä.
Samoin jarrut, siis levyt ja palat, on vaihdettava Alppi-jarruista tasamaalle tehtyihin. Muutoin jarrutukset saattavat olla liiankin tehokkaita.heh heh
- Volvoon
Volvoon pitää vaihtaa osia muutenkin sen verran, että muutama lisäosa ei paljon kustannuksia lisää.
Mutta auton jälleenmyntiarvo nousee koko ajan. usko, mitä tuossa aikaisemmin on kirjoitettu. Ei Volvoon tarvitse vaihtaa mitään osia. Pelaa varmasti Suomen pakkasissa. Kielen voi vaihdattaa ajotietokoneeseen suomeksi ja mitata nesteiden kestävyys. Tuulilasin pesuneste ei luultavasti kestä Suomen kylmää, mutta muut kyllä kestävät. Ei muuta kuin menoksi. Joku on vain taas keksinyt "alppijarrut ja suomi-kennot".
- Kova juttu
seuraavat osat, jotta sen olisi yhdenmukaisen Suomivolvojen kanssa:
-isompi akku
-isompi lämmityslaitteen kennosto
-polttoainelämmitin asennettava
-talvirenkaat (ei kovapintaiset saksalaiset autobahn malliset)
-rekisterikilvet
-varoituskolmio (jos ei ole)
-pysäköintikiekko
-suolakylpyhoitosarja
-rekisteriote
-ajokilometrimäärä tuplattava
-nahkapenkit puolinahkapenkkeihin
-lohkolämmitin ja vetokoukku lisättävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483