Selvä peli

Eepi

juuri kuulin kannatusgallupit uutisista. Halonen 55% ja Niinistö 45%. Eiköhän peli ala näyttää selvältä.

10

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haloska voittaa, ehkä parempi niin.

      Niinistö on aina ollutkin sellainen inisevä luuseri minun mielestä.

    • Huvittunut-1

      Laskepa huviksesi, paljonko tulee, jos vähennät Halosen äänistä 3% ja lisäät Niinistölle 3%.

      Onko se edelleen "selvä peli"? :))

      • Väitätkö, että Niinistö saa kaikki äänet virhemarginaalista?

        Tuota ei usko edes lastentarhan nuorin junnu, 4-vuotias Repevesseli Lohjalta.

        Peli on selvä, Haloska voittaa 52-48


      • ironmike's
        SavoRULES kirjoitti:

        Väitätkö, että Niinistö saa kaikki äänet virhemarginaalista?

        Tuota ei usko edes lastentarhan nuorin junnu, 4-vuotias Repevesseli Lohjalta.

        Peli on selvä, Haloska voittaa 52-48

        Äläpä yritä nuoleskella minua Savon apina. Vastahan olit niin Niinistön kannattajaa. Saman ehdokkaan kannattaminen ei paranna päävammaasi!

        Takinkääntösi vie sinut entistä syvempään kyykkyyn ja sinulle nauravat kaikki täällä.


      • ironmike's kirjoitti:

        Äläpä yritä nuoleskella minua Savon apina. Vastahan olit niin Niinistön kannattajaa. Saman ehdokkaan kannattaminen ei paranna päävammaasi!

        Takinkääntösi vie sinut entistä syvempään kyykkyyn ja sinulle nauravat kaikki täällä.

        En ole ikinä kannattanut Niinistöä. Mielestäni kyseinen äijä on täysi pelle.

        En ole myöskään kannattanut Halosta.

        Mutta kun näistä kahdesta valitaan, valitsen Halosen. Joten lopeta sinä se ininäsi kun et tiedä mitään minun asioista.


      • ironmike's
        SavoRULES kirjoitti:

        En ole ikinä kannattanut Niinistöä. Mielestäni kyseinen äijä on täysi pelle.

        En ole myöskään kannattanut Halosta.

        Mutta kun näistä kahdesta valitaan, valitsen Halosen. Joten lopeta sinä se ininäsi kun et tiedä mitään minun asioista.

        Miksi juuri Tarja? Onko Niinistön heterous ainoa este?


      • ironmike's kirjoitti:

        Miksi juuri Tarja? Onko Niinistön heterous ainoa este?

        Onko lapsilla teilläpäin menossa kyselytunti?


      • ironmikes

        Osaatko laskea toisinpäin? Haloselle 58% ja Salelle 42%? Näyttääkö hyvältä tahvo?


    • Herää elämääs.

      Jos tää on sun mielest selvä niin ei taida sulla olla edes ikää äänestämään saatikaan tajua siitä kumpaa äänestää tissiposki.. hahahhaa , naurattaa..

      • eepi

        Tarja, koko kansan pressa, voittaakin vaalin. Eihän kukaan, edes Sauli Niinistö ja kokoomus, voi paremmalleen mitään


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe