Salkkarit

Rosa

Salkkareista puhutaan että sarja menee kokoajan huononpaan suuntaan. Mitä mieltä olette?

Musta se alkaa olla vähän väkisin tehty. Koko ajan uusia hahmoja ruutuun ja väkisin uusia juonia. Siltikin.. katon joka jakson :) Eli jotain hyvää siinä on!

15

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Maarit oli alkoholisti,nyt Riku on alkoholisti
      Hanna oli aerobigohjaaja,nyt Pipsa on
      Miialla oli syöpä,nyt Jennillä on syöpä
      Kalle oli homo,nyt Heli on lesbo

      Siinä muutamia esimerkkejä!

      • Rosa

        Jutut taitaa loppua kesken... Alkaa olla vähän väkisin väännettyä. Näyttelijät ei varmaan kauaa viihdy salkkareissa kun nyt se "Rikukin" lopettaa.. Paitsi ne ikityypit viihtyy.


      • loppas kai siks kun
        Rosa kirjoitti:

        Jutut taitaa loppua kesken... Alkaa olla vähän väkisin väännettyä. Näyttelijät ei varmaan kauaa viihdy salkkareissa kun nyt se "Rikukin" lopettaa.. Paitsi ne ikityypit viihtyy.

        se sekotettiin siihen juoppoon liikaa tms..


        musta salkkarit on ihan hyvät :D mielenkiintosempaa kattoo lesbo heliä kun homokallea, en tiiä miks.
        Aaro on ihan pallinaama :D


      • on on
        loppas kai siks kun kirjoitti:

        se sekotettiin siihen juoppoon liikaa tms..


        musta salkkarit on ihan hyvät :D mielenkiintosempaa kattoo lesbo heliä kun homokallea, en tiiä miks.
        Aaro on ihan pallinaama :D

        on komea mies, mutta rooli on iljettävä.


      • Anonyymi

        Lepsoilua vaan lisää, kun Eva on hyvä esittään lepakkoa.


      • Rosa kirjoitti:

        Jutut taitaa loppua kesken... Alkaa olla vähän väkisin väännettyä. Näyttelijät ei varmaan kauaa viihdy salkkareissa kun nyt se "Rikukin" lopettaa.. Paitsi ne ikityypit viihtyy.

        Seuraavaks pitäs ottaa sarjaan inceli. Vaikka Magnuksesta kasvas semmonen (yhdessä kesässä tietenkin).


    • kukko

      Minun mielestä salatutu elämät käsittelee semmoisia asioita mitkä pitäisi oppia ja kokea elämän aikana! Eikä näyttää jatkuvaa lesboilua tai pettämistä muitta mutkitta... sarjan toinen vika on myös se että siihen jää koukkuun!

      • varmaan onkin

        niin hyvä sarja ku siinä on kaikkea härskiä...lesboilut ja pettämiset ja salaisuuksia.. :P Mä oon kahtonu salkkarit alusta asti ja vieläkin ku ne tulee uusintana ni katon.. SIIHEN JÄÄ KOUKkUUN!! xD
        Mut nyt meen kahtomaan salkkareita... :)
        Kello on 19:26 eli varaamaan sohvalta hyvä paikka


      • Salla_
        varmaan onkin kirjoitti:

        niin hyvä sarja ku siinä on kaikkea härskiä...lesboilut ja pettämiset ja salaisuuksia.. :P Mä oon kahtonu salkkarit alusta asti ja vieläkin ku ne tulee uusintana ni katon.. SIIHEN JÄÄ KOUKkUUN!! xD
        Mut nyt meen kahtomaan salkkareita... :)
        Kello on 19:26 eli varaamaan sohvalta hyvä paikka

        Salatut Elämät menee vaan huononpaan suuntaan! Juoni ei etene ja hyvät näyttelijät lopettaa, huonot näyttelijät tulee... Ulla&Seppo ovat Salkkareiden perusta!:D Kun miettii tarkemmin, verrataanpa vaikka Tarja Omenaista ja Jouko Keskistä uusiin näyttelijöihin, niin Tarja ja Jouko voittaa ylivoimaisen ylivoimaisesti!!!:D Tätä mieltä minä olen... Sarjaan on jäänyt koukkuun, eikä pysty lopettaa, vaikka haukottelee ohjelman aikana...


    • Anonyymi

      Salkkareita tehdään niin kauan että esko kovero pääsee eläkkeelle, sitten lopetetaan koko p..

      Syy on se että eskon naama on kulunut niin puhki että ei saisi töitä kun jostain peräkylän kesäteatterista..

      • Anonyymi

        Ei olis Salkkareita ilman Ismoa ja Ullaa.


    • Anonyymi

      Salkkareista voisi tehdä sellaisen Vain Elämää-tyylisen kauden, jossa näytettäisiin vuorollaan jokaisen ripuloivaa peräaukkoa ja taustalta kuuluisi itkua..

    • Anonyymi

      Taso on laskenut huomattavasti ja ideat ovat jo loppuneet jo aikaa sitten. Nykyisin salkakreissa ei ole kyse mistään muusta kun että kuka paneskelee ja kenenkin kanssa, kuka pettää ketäkin ja kenen lapsi on kenenkin.

      SItten näitä epärealistisia juttuja kuten se typerä Siperia jakso ( joo, ihan varmasti Peppi pystyy tappamaan suden jollain risulla) . AIna se joka on salkkareissa lääkäri pitää sekä päivystystä, vastaanottoa ja hoitaa myös aivan kaiken kirurgian ym . Lapset kasvavat todella nopeasti teineiksi . Kuolleeksi luullut hahmot palaavat takaisin ( Kristiinan kuolemanlavastus oli yksinkertaisesti mauton rimanalitus). Ideoita kopioidaan musita sarjoista ja leffoista ( esim vauvan vaihto tuli Emmerdalesta ja Marianna on kopioitu elokuvasta " Nuori naimaton nainen" .)
      Raskaudet kestää tosi lyhyen ajan ja aina kaikkien häät menee jollakin tavalla pieleen.

      Huonoista näyttelijöistä en viitsi edes valittaa

    • Anonyymi

      Jos sarja tästä vielä huononee, niin siitähän tulee täys paska....

    • Anonyymi

      Eipäs hätäillä. Tämä kausihan on vasta aluillaan ja uusia tulokkaita sarjaan näyttää jo tulevankin. Katsotaan nyt josko kevääseen mennessä Eevakin löytyisi piilomökistä ja lapsen sukupuoli ja isän henkilöys paljastuu. Seppo saisi tulla sarjaan takaisin ja Gunnar ja Daalia vaikkapa kauden pituiselle terveyslomalle viiniä lipittelemään johonkin rikkaille sopivaan maailmankolkkaan. Camillalle ei mielestäni sovi noin vähäpätöinen työ Amandan omistajana, laittaisi koko höskän myyntiin, eihän tuo näytä tuottavan mitään, asiakaskunta näyttää olevan lähes persaukista porukkaa.
      Ihmetyttää Taalasmaan Ullan eläketulot. Kuinka ihmeessä eläkeläismummo pystyy ylläpitämään isoa lukaalia jossa asuu tälläkin hetkellä elätettävänä kolme joutilasta miestä ruokapatojen äärellä ilmaisessa majoituksessa.
      No nutta, tämähän onkin sarja salatut elämät, eikä sillä tarvitse olle mitään tekemistä uskottavuuden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe