anteeksi mutta

blondi-72hki

en pyydä anteeksi onnellista elämääni , en pyydä anteeksi kun osaan kirjoittaa , en pyydä anteeksi että uskallan olla oma ihana itseni , en pyydä anteeksi sitä että olen lapsenmielinen en lapsellinen , en hulluuttani enkä sitä ettei minusta saa tyhmää tekemälläkään , en pyydä anteeksi kun en ole ilkeä vaikka ikävän moni on , en sitä että tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa , en pyydä anteeksi kun olen hyvä työssäni ja pomoni ovat mahtavia ihmisiä , enkä sitä että apuuni voi aina luottaa ja en petä ikinä sanaani , en pyydä anteeksi sitä kun ex-poikaystävät haluaisivat vielä uudestaan seurustella , enkä itseäni enkä varsinkaan sitä ettei elämäni ainakaan tylsää ole sillä minulla on elämä jota elää tosin näin hyvin ei kaikilla ole sillä ei kukaan vaivaudu toisen mukavaa elämää seuraamaan jos itsellä on kaikki hyvin , anteeksi mutta en pyydä anteeksi sitä että rakastan elämää rakastan kuunnella läheisteni ongelmia rakastan lapsiani rakastan kuumaa kesää ja kylmää talvea rakastan rauhallisia koti-iltoja mutta myös ravintolassa tavata ihmisiä ja tanssia , anteeksi mutta en pyydä anteeksi kun toivotan erittäin raikasta loppuviikonloppua kaikille ja olkaa yhtä iloisia ja onnellisia kuin minä;))) -tulin vähän aikaa sitten töistä ja nyt nautin kotona olosta;> -

1

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meistä

tulee onnelliseksi niin vähästä..onneksi.....Ehkä ensi kerralla menet ulos hiihtämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      215
      4857
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      189
      2673
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1552
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      97
      1241
    5. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      50
      1230
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      130
      1216
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1212
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1164
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      73
      1133
    10. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      145
      1123
    Aihe