en pyydä anteeksi onnellista elämääni , en pyydä anteeksi kun osaan kirjoittaa , en pyydä anteeksi että uskallan olla oma ihana itseni , en pyydä anteeksi sitä että olen lapsenmielinen en lapsellinen , en hulluuttani enkä sitä ettei minusta saa tyhmää tekemälläkään , en pyydä anteeksi kun en ole ilkeä vaikka ikävän moni on , en sitä että tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa , en pyydä anteeksi kun olen hyvä työssäni ja pomoni ovat mahtavia ihmisiä , enkä sitä että apuuni voi aina luottaa ja en petä ikinä sanaani , en pyydä anteeksi sitä kun ex-poikaystävät haluaisivat vielä uudestaan seurustella , enkä itseäni enkä varsinkaan sitä ettei elämäni ainakaan tylsää ole sillä minulla on elämä jota elää tosin näin hyvin ei kaikilla ole sillä ei kukaan vaivaudu toisen mukavaa elämää seuraamaan jos itsellä on kaikki hyvin , anteeksi mutta en pyydä anteeksi sitä että rakastan elämää rakastan kuunnella läheisteni ongelmia rakastan lapsiani rakastan kuumaa kesää ja kylmää talvea rakastan rauhallisia koti-iltoja mutta myös ravintolassa tavata ihmisiä ja tanssia , anteeksi mutta en pyydä anteeksi kun toivotan erittäin raikasta loppuviikonloppua kaikille ja olkaa yhtä iloisia ja onnellisia kuin minä;))) -tulin vähän aikaa sitten töistä ja nyt nautin kotona olosta;> -
anteeksi mutta
blondi-72hki
1
296
Vastaukset
- meistä
tulee onnelliseksi niin vähästä..onneksi.....Ehkä ensi kerralla menet ulos hiihtämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399