Heikoin Lenkki

Pete

Heikoin Lenkki(Weakest Link) alkoi viime perjantaina maikkarilla.
Mitäs olitte mieltä?
Minun mielestä juontaja yritti liikaa olla ilkeä tosin siinä onnistumatta.Hän oli aivan teennäinen.
Muuten jäin heti koukkuun sarjaan.Sen nopea tempo ja fakta, että vain yksi saa rahat ja varmasti ovat todella uutta suomalaisessa tv-maailmassa.

22

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen Pete

      .. yksi parhaista visailuista joita tv:ssa pyörii. Kirsi onnistui milestäni hyvin.. varsinkin se armeijahuomautus osui pahasti.

    • Bridget

      Itse kilpailuhan on ihan loistava, mut mie en tykanny juontajasta. Olen nahny brittilaisen version ja taa Suomen juontaja yritti liikaa matkia sita, ei ollu oikeesti ilkee vaan arsyttava.

      • T

        Kirsi ylitti mun ennakko-odotukset. Oli tuhmempi kuin uskalsin kuvitella.


      • -susanna-
        T kirjoitti:

        Kirsi ylitti mun ennakko-odotukset. Oli tuhmempi kuin uskalsin kuvitella.

        Se ohjelma on ihan hyvä :)
        Se ei oo samanlainen kuin joku Greed tai Haluatko miljonääriksi? -ohjelmat... Niit kysymyksiä ei jauhata siin jotain varttia, vaan mennään suoraan asiaan :)

        MUTTA! Se juontaja Kirsi, on todellakin liian ilkeä ja bitchmäinen... ÄRSYÄ! Se ei osaa juontaa siinä... ei ainakaan tommotti, et morkkaa niit kilpailijoita. Pois se teeveestä, jos se jatkaa tolla samalla taval!


      • ><
        -susanna- kirjoitti:

        Se ohjelma on ihan hyvä :)
        Se ei oo samanlainen kuin joku Greed tai Haluatko miljonääriksi? -ohjelmat... Niit kysymyksiä ei jauhata siin jotain varttia, vaan mennään suoraan asiaan :)

        MUTTA! Se juontaja Kirsi, on todellakin liian ilkeä ja bitchmäinen... ÄRSYÄ! Se ei osaa juontaa siinä... ei ainakaan tommotti, et morkkaa niit kilpailijoita. Pois se teeveestä, jos se jatkaa tolla samalla taval!

        Ohjelma ja juontaja on ihan hyviä MUTTA se kun se
        Kirsi tai mikä olikaan sanoo:Nyt äänestetään ulos
        HEIKOIN LENKKI!!!


      • lenkille
        >< kirjoitti:

        Ohjelma ja juontaja on ihan hyviä MUTTA se kun se
        Kirsi tai mikä olikaan sanoo:Nyt äänestetään ulos
        HEIKOIN LENKKI!!!

        En tiedä olenko nyt heikoin lenkki vai oletko sinä heikoin lenkki vai onko Kirsi Salo heikoin lenkki.Joku on heikoin lenkki.Lukijat voivat kertoa kuka on heikoin lenkki.En muista mikä ohjelma se nyt oli,mutta siinä oli heikoin lenkki.Auttakaa minua etten ole heikoin lenkki.Dementia käy päälle tai heikoin lenkki.Ps mikä se lenkki oli,kyllä se siinä ohjelmassa kerrottiin.


      • *
        lenkille kirjoitti:

        En tiedä olenko nyt heikoin lenkki vai oletko sinä heikoin lenkki vai onko Kirsi Salo heikoin lenkki.Joku on heikoin lenkki.Lukijat voivat kertoa kuka on heikoin lenkki.En muista mikä ohjelma se nyt oli,mutta siinä oli heikoin lenkki.Auttakaa minua etten ole heikoin lenkki.Dementia käy päälle tai heikoin lenkki.Ps mikä se lenkki oli,kyllä se siinä ohjelmassa kerrottiin.

        osa ihmisist ei oo ilmeisesti tietoinen ohjelmaformaatista...juontajan on TARKOITUS olla ilkeä ja tässä puuhassa kirsi salo on mielestäni enemmänkin koominen kuin vakavasti otettava...huvittava tämä suomalaisversio lähinnä...meinasin kuolla järkytyksestä kun pelin nimi olikin 'äkkikuolema' eikä HEIKOIN LENKKI!blaaaah..


    • Mie

      Heikoin lenkki on se juontaja. On todella ärsyttävä ja töykeä. Englannin versiossa juontaja on myös töykeä mutta siinä sentään juontajalla irtoaa joskus hymyntapainenkin. Mutta tällä Kirsillä ei tule suupieliin hymyn häivääkään.
      En ymmärrä, että miksi juontajan pitäisi olla tuollainen yrmy? Saahan sitä tempoa peliin ilman tahallista suunsoittoakin. Sitten juontaja tekee vielä tyhmiä kysymyksiä pelaajille. Kuuluuko juontajan tahallaan ärsyttää ja saada kilpailijat hämilleen? Jos itse olisin siellä niin varmasti sanoisin takaisin, sen verran Kirsin tyyli ärsyttää.

      Huomaa kyllä, että suomalaiset kun matkivat ulkomaisia visailuja, niin samalla ammutaan pahasti yli.
      Kuuluuko tuollainen tahallinen töykeys sitten kyseisen sarjan luonteeseen? Miksei juontaja voisi olla ihan tavallinen hymyilevä matti meikäläinen?
      Mutta noh, suomalaiset on aina suomalaisia, eikä muuksi muutu.

      Juontaja vaihtoon tai ainakin asiallisemmaksi, niin jopa meikäläinenkin voisi sitä katsoa. Nyt katson mieluummin Englannin versiota.

    • sb

      sita ohjelmalle seurannut reilun vuoden. aluksi tietenkin "repeilin" sille naisjuontajalle "you're the WEAKEST LINK"! mutta kylla siihen sitten tottu. niin, ja se nainen on vain ottanut sen "kovan" roolin siihen ohjelmaan. oikeasti han on mukava.

    • votelo

      Vanha ketju, mutta kysynpä kuitenkin. Ensimmäinen kierros aloitettiin aina kilpailijasta, jonka nimi oli aakkosissa ensimmäinen. Minkähän takia? Miksei siitä, joka oli ensimmäisenä vasemmalla? Ja miksi ensimmäisissä jaksoissa oli yhdeksän kilpailijaa, mutta sitten siirryttiin kahdeksaan? Yhdeksän kilpailijan jaksoissa, joita olisi siis vain jotain puolenkymmentä, voittosumma oli 15 000 euroa, mutta kun kilpailijoita oli kahdeksan, niin se oli ensin 16 000 euroa ja sitten 18 000 euroa.

    • joskus katsoin

      Kuulin, joltain osallistuneelta, että kilpailutilanteen ulkopuolella juontaja oli mitä ystävällisin ihminen.

    • No antaapa tulla sit

      Luojan kiitos olemme Suomessa, täällä ei nuo kilpailut jatku kymmeniä vuosia, vaan kauden tai pari...

      Jenkeissä tulee sentään onnenpyörät, kymppitonnit yms...

      Esim. Suurista Seteleistä ei tulla näkemään lisäkausia ikinä....

      Ainut missä Suomikin on mokannut on BB, se kun ei toimi kuin yhden kauden ajan

      • votelo

        Taas tuo sama laulu.


      • jommalla kummalla la
        votelo kirjoitti:

        Taas tuo sama laulu.

        Se on vain totta :D koska suomessa tulee seuraa haluatko miljonääksi tai onnenpyörä :D :D


    • satunnainen katselij

      Onnenpyörällä oli paljon katsojia. Vaikka en itse heihin kuulunut, niin silti - miksi lopetettiin suosittu ohjelma.
      Napakymppi samoin.

    • takaisin

      Heikoin Lenkki oli todella hyvä ohjelma (katsoisin vieläkin jos tulisi tai jos vanhoja jaksoja olisi esim. netissä). Nykyään ei vastaavia ohjelmia telkkarista tule (vain jotai Criminal Minds, Poliisi-tv ja pari leffaa). "Ohjelman näyttäminen päätettiin keskeyttää Kirsi Salon raskauden myötä ja avioliittoon astumisen vuoksi." Mikseivät vain hakeneet uutta juontajaa...

      • votelo

        Olisikohan löytynyt yhtä hyvää juontajaa tilalle?


      • jhgfd
        votelo kirjoitti:

        Olisikohan löytynyt yhtä hyvää juontajaa tilalle?

        Ois varmaan, Vappu Pimiä kun sehän on muutenkin joka paikassa.....onneks ei sentään.


    • HeikkoLenkki

      Nyt se tulee taas. Mistäköhän ovat keksineet, että tasapeliä sanotaa shakissa patiksi. Eiköhän se kuitenkin ole vaan tasapeli, eikä ole mitään erityisnimeä.

      • MattiShakki

        Kyllä sitä sanotaan ihan yleisesti patiksi.


    • BUHAAAAAAAMUHAAAAAA

      Olipas helvetin tyhmät tyypit finaalissa. En ole noin tyhmiä koskaan nähnyt missään. Aivan dillejä.

    • Vähän.ihmetyttää

      Miten määritellään kuka on vahvin lenkki jos 2 tai useammalla on kierroksella kaikki vastaukset oikein? Samoin kuka on heikoin jos kahdella huonoimmalla on sama määsä oikeita vastauksia ja sama määrä vääriä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe