Kaksi miestä ja nainen osa 2

Poju

. Hän suuteli Ristoa suulle ja minä aloin painaa kaluani syvemmälle Riston neitseelliseen pyllyyn. Painoin kalun kokonaan sisään ja olin taas liikkumatta. "Sattuuko ?" kysyin, "ei kauheasti" Risto vastasi silmät ummessa mutta ei kuitenkaan tuskaisen näköisenä. Vedin kaluani ulospäin ja painoin sen takaisin sisään pohjia myöten. Nyt Ristonkin sai jo rentoutettua pyllyään niin että hänestäkin alkoi tuntui ilmeisen hyvältä. Aloin nussia Ristoa oikein toden teolla. Me molemmat huohotimme kiimaisina kun kaluni teki töitä hänen reiässä. Seija ei enää tyytynyt pelkkään katselijan rooliin vaan hän tuli Riston pääpuolelle ja siirtyi siitä Riston naaman päälle.

Seija oli kasvotusten minun kanssani samalla kun minä nussin Ristoa pyllyyn ja Risto nuoli Seija pimppiä. Suutelin Seija himokkaasti samalla kun annoin hänen miehelleen kyytiä. Seija voihki Riston kielen tyydyttäessä häntä. Tilanne oli aivan mieletön. Yhdessä läjässä oli kolme ihmistä mitä mahtavimmassa asennossa. Kiihdytin vauhtia ja Risto teki samoin kielellään Seijalle. Tunsin laukeamiseni lähestyvän ja tartuin Riston kaluun ja aloin runkata häntä työntöjeni tahdissa.

Kaluni alkoi värähdellä ja mieletön orkku räjäytti lastin liikkeelle ja samalla koko kroppani. Suihkutin kaiken Riston kuumaan reikään ja runkkasin Riston kalua rajusti. Tunsin kuinka Risto jännittyi, hänen kalunsa tuntui paisuvan entisestään ja samassa hänestä purkautui valtavalla paineella lasti joka levisi hänen vatsalleen ja rinnalleen. Seija puristi lujaa rintojaan Riston kielen tehdessä töitä hänen jalkovälissään ja Seija alkoi huutaa nautinnosta…

Vedin jonkin ajan kuluttua kaluni pois Riston reiästä ja jälleen makasimme lattialla entistäkin tyytyväisempinä. "Ei tämä ollut ollenkaan hassumpaa. Nyt pitää vain mennä uudelleen saunaan" Risto sanoi "niin pitää" vastasimme Seijan kanssa kuin yhdestä suusta ja me kaikki puhkesimme nauruun… Kaikki halusivat lisää….

Tällainen fantasia…..

22

8549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minni

      hyviä novelleja sulta..kiihottavia :)!!..

    • saria

      ei muuta kun kirjottamaan uutta :)..jookos ?

    • Matti

      Poju

      Fantasiasi on upea!

      Terveisin
      Matti

    • poju2

      Pitäisköhän kokeilla tota todellisuudessa, oisko halukkaita ehdokkaita? ;) Kiitos poju, en edes yritä pistää paremmaks...

    • jokke

      tosi upeeta tekstiä...ja lisää on kai luvassa ?;)

    • Macova

      Kiitokset multakin, tarina on tosi hyvä !

    • viveca

      Täytyy myöntää, että kiihottava novelli...:)

    • -T-

      Kiitoksia.taas oikeen mahtavia stooreja.lisää vaan...:) -T-

    • Nainen74

      Tosi upea tarina...*hymy ja kiitos* ;)!

    • Boy

      Arvaa ottiko eteen kun luin tota loistojuttua. Ja arvaa mitä oli pakko tehdä. Lisää!

      • boy 2

        ja mulle kävi niin kuin sullekin ja pakko oli..
        Lisääääää !


    • Poju

      ...Kiitos kaikille palautetta tähän mennessä lähettäneille !! Mukava nähdä että ensimmäinen fantasianovellini sai noin positiivisen vastaanoton. Seuraava tarinani on todennäköisesti tositarina mutta ajattelin kyllä kirjoittaa fantasiaakin lähiaikoina...

      Mutta, mutta... Minulla tuli idea. Olen toki nähnyt monta kertaa että kirjoittajat pyytävät ihmisiltä toiveita tai kirjoittavat vastaajat "sisään" omaan tarinaansa. Kuitenkin minä haluaisin TEILTÄ toiveita siitä minkälainen seuraavasta fantasiastani tulisi. Minulla on jo jonkinlainen käsitys jutun rungosta mutta jos teillä on toivomuksia niin laittakaapas niitä tulemaan. Erityisesti naislukijoiden toiveet kiinnostaisivat. Tiedän melko hyvin mitä mieslukijat toivovat miestenvälisiltä jutuilta ;)

      Että tällaista tällä kertaa, ja kiitos vielä kerran !!

      • Boy32

        Kiitoksia oli todella hyvä stoori!

        Itselläni on aivan samanlainen fantasia päästä harrastamaan seksiä samaan aikaan naisen ja miehen kanssa.
        Olisi todella kiihottavaa jos naisi naista pilluun ja samaan aikaan mies naisi minua perseeseen.

        Itse olen parisuhteessa naisen kanssa ja muutaman kerran olen harrastanut salaa vaimoltani seksiä miehen kanssa. Mutta haave siitä että pääsisi samaan aikaan miehen ja naisen kanssa tuollaisiin hommiin, niin pistää todellakin seisomaan ja kovaa.

        Kertokaa minulle mistä minä löydän samanlaisen pariskunnan.


    • elokuva-arvostelija

      eipä sävähdyttäny... emmätiedä.. johan oli lattea. ei hyh

      • saria

        pidäppäs mielipitees omana tietonasi jos ne on aina pelkästään valitusta :(!


      • Lukija

        ja pois täältä ruikuttamasta :(


    • fun

      Huooh, että pisti paikat märiksi. Ois kiva kokeilla ryhmänä oikeestikin.
      Tarina oli todella hyvä, mutta ei ihan realistinen, mutta realistinen tarina taas ei välttämättä olisi niin hyvä. Jees, ei kun lisää!!

    • nauttija

      Fantsu juttu, kyllä lensi multakin!

      • Violetty

        Ois varmaan ihanaa olla Seijan roolissa...! :)Kax miestä samalla kertaa!!! AAHHHH!!!!!!!! *hymy*


    • tuhkimo

      Pidin todella!!

    • mies71gt

      halut heräs!

    • Missä lienee osa 1?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe