. Hän suuteli Ristoa suulle ja minä aloin painaa kaluani syvemmälle Riston neitseelliseen pyllyyn. Painoin kalun kokonaan sisään ja olin taas liikkumatta. "Sattuuko ?" kysyin, "ei kauheasti" Risto vastasi silmät ummessa mutta ei kuitenkaan tuskaisen näköisenä. Vedin kaluani ulospäin ja painoin sen takaisin sisään pohjia myöten. Nyt Ristonkin sai jo rentoutettua pyllyään niin että hänestäkin alkoi tuntui ilmeisen hyvältä. Aloin nussia Ristoa oikein toden teolla. Me molemmat huohotimme kiimaisina kun kaluni teki töitä hänen reiässä. Seija ei enää tyytynyt pelkkään katselijan rooliin vaan hän tuli Riston pääpuolelle ja siirtyi siitä Riston naaman päälle.
Seija oli kasvotusten minun kanssani samalla kun minä nussin Ristoa pyllyyn ja Risto nuoli Seija pimppiä. Suutelin Seija himokkaasti samalla kun annoin hänen miehelleen kyytiä. Seija voihki Riston kielen tyydyttäessä häntä. Tilanne oli aivan mieletön. Yhdessä läjässä oli kolme ihmistä mitä mahtavimmassa asennossa. Kiihdytin vauhtia ja Risto teki samoin kielellään Seijalle. Tunsin laukeamiseni lähestyvän ja tartuin Riston kaluun ja aloin runkata häntä työntöjeni tahdissa.
Kaluni alkoi värähdellä ja mieletön orkku räjäytti lastin liikkeelle ja samalla koko kroppani. Suihkutin kaiken Riston kuumaan reikään ja runkkasin Riston kalua rajusti. Tunsin kuinka Risto jännittyi, hänen kalunsa tuntui paisuvan entisestään ja samassa hänestä purkautui valtavalla paineella lasti joka levisi hänen vatsalleen ja rinnalleen. Seija puristi lujaa rintojaan Riston kielen tehdessä töitä hänen jalkovälissään ja Seija alkoi huutaa nautinnosta…
Vedin jonkin ajan kuluttua kaluni pois Riston reiästä ja jälleen makasimme lattialla entistäkin tyytyväisempinä. "Ei tämä ollut ollenkaan hassumpaa. Nyt pitää vain mennä uudelleen saunaan" Risto sanoi "niin pitää" vastasimme Seijan kanssa kuin yhdestä suusta ja me kaikki puhkesimme nauruun… Kaikki halusivat lisää….
Tällainen fantasia…..
Kaksi miestä ja nainen osa 2
22
8743
Vastaukset
- minni
hyviä novelleja sulta..kiihottavia :)!!..
- saria
ei muuta kun kirjottamaan uutta :)..jookos ?
- Matti
Poju
Fantasiasi on upea!
Terveisin
Matti - poju2
Pitäisköhän kokeilla tota todellisuudessa, oisko halukkaita ehdokkaita? ;) Kiitos poju, en edes yritä pistää paremmaks...
- jokke
tosi upeeta tekstiä...ja lisää on kai luvassa ?;)
- Macova
Kiitokset multakin, tarina on tosi hyvä !
- viveca
Täytyy myöntää, että kiihottava novelli...:)
- -T-
Kiitoksia.taas oikeen mahtavia stooreja.lisää vaan...:) -T-
- Nainen74
Tosi upea tarina...*hymy ja kiitos* ;)!
- Boy
Arvaa ottiko eteen kun luin tota loistojuttua. Ja arvaa mitä oli pakko tehdä. Lisää!
- boy 2
ja mulle kävi niin kuin sullekin ja pakko oli..
Lisääääää !
- Poju
...Kiitos kaikille palautetta tähän mennessä lähettäneille !! Mukava nähdä että ensimmäinen fantasianovellini sai noin positiivisen vastaanoton. Seuraava tarinani on todennäköisesti tositarina mutta ajattelin kyllä kirjoittaa fantasiaakin lähiaikoina...
Mutta, mutta... Minulla tuli idea. Olen toki nähnyt monta kertaa että kirjoittajat pyytävät ihmisiltä toiveita tai kirjoittavat vastaajat "sisään" omaan tarinaansa. Kuitenkin minä haluaisin TEILTÄ toiveita siitä minkälainen seuraavasta fantasiastani tulisi. Minulla on jo jonkinlainen käsitys jutun rungosta mutta jos teillä on toivomuksia niin laittakaapas niitä tulemaan. Erityisesti naislukijoiden toiveet kiinnostaisivat. Tiedän melko hyvin mitä mieslukijat toivovat miestenvälisiltä jutuilta ;)
Että tällaista tällä kertaa, ja kiitos vielä kerran !!- Boy32
Kiitoksia oli todella hyvä stoori!
Itselläni on aivan samanlainen fantasia päästä harrastamaan seksiä samaan aikaan naisen ja miehen kanssa.
Olisi todella kiihottavaa jos naisi naista pilluun ja samaan aikaan mies naisi minua perseeseen.
Itse olen parisuhteessa naisen kanssa ja muutaman kerran olen harrastanut salaa vaimoltani seksiä miehen kanssa. Mutta haave siitä että pääsisi samaan aikaan miehen ja naisen kanssa tuollaisiin hommiin, niin pistää todellakin seisomaan ja kovaa.
Kertokaa minulle mistä minä löydän samanlaisen pariskunnan.
- elokuva-arvostelija
eipä sävähdyttäny... emmätiedä.. johan oli lattea. ei hyh
- saria
pidäppäs mielipitees omana tietonasi jos ne on aina pelkästään valitusta :(!
- Lukija
ja pois täältä ruikuttamasta :(
- fun
Huooh, että pisti paikat märiksi. Ois kiva kokeilla ryhmänä oikeestikin.
Tarina oli todella hyvä, mutta ei ihan realistinen, mutta realistinen tarina taas ei välttämättä olisi niin hyvä. Jees, ei kun lisää!! - nauttija
Fantsu juttu, kyllä lensi multakin!
- Violetty
Ois varmaan ihanaa olla Seijan roolissa...! :)Kax miestä samalla kertaa!!! AAHHHH!!!!!!!! *hymy*
- tuhkimo
Pidin todella!!
- mies71gt
halut heräs!
Missä lienee osa 1?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057