Hanna pysyvästi siis paras?minun mielestä Hanna voitaisiin myös poistaa parhaimmilta pop-listoilta koska Ilkka on tavallaan uusin idoli josta minä en pidä sitte en tippaakaan!kaikki jotaka ovat samaa mieltä niin eikun vain tekemään uutta otsikkoa tänne keskusteluun!onko jonkun mielestä Antti Tuisku hyvä??moikka ja pusuja!!
Hanna pysyvästi suomen paras idoli?
9
931
Vastaukset
- oli nyt
kyllä niin epäselvästi kirjoitettu,etten saanut siitä ollenkaan selvää.Pidän kuiteski Antista ja Hannasta.Nää uudet idolit ei iske.
- mjd
mä kerron vaa mun mielipiteen et ei millään pahalla! sun laulut hanna on ihan P:stä mä en voi sietää niitä vamppi lauluja yhtää. miten joku voi tykkää oikeesti! ja ne jotka tykkää nii ne on ihan taas jälleen P:stä! tää viesti ei oo millää pahalla, et sun ei tartte loukkaantua, ku en pidä susta ollenkaa ja mun päätä särkee ku sä laulat! ja sun laulujas tulee kauheesti nrj:stä ja ku se nrj on mun paras musiikki kanava ja sä pilasit kaiken! ( en oo vihainen mut mua ärsyttää tänään)! moikka!
- paras!
on ylivoimaisesti ja pysyvästi
- bara jag
Hanna on tosiaan paras, ehdottomasti :) !!!! Tosin tän ketjun aloittajan viestiä en ihan ymmärtänyt, mutta siis.. Hanna roks ;)
- Salppari
Hanna on paras idoli ja lehmät lentää...
- Enkeli
Hanna Pakarinen näitä mailman parhaimpia artisteja suomessa. Ihana karisma on Hannalla. Kaunis ja hyvä sydämminen ihminen. Itse en pidä hirveästi Antista,mutta kyllä se nyt menee. Ile:st(Ilkka Jääskeläinen,Agnes Pihlava,Katri Ylander ovat mun lempareita. Mut Katri Ylanderin oisi pitänyt voittaa eikä ilen. Mut ei kyl sil oo mitää välii,koska jokatapuksessa,Hanna Helena Pakarinen on se isoin ROKKI-MIMMI suomessa. Ja vain ainoa oikea kunnon laulaja. Tämä on minun mielipiteeni. Hanna-fani 4-ever
- eieieiei ja vielei
Enkeli kirjoitti:
Hanna Pakarinen näitä mailman parhaimpia artisteja suomessa. Ihana karisma on Hannalla. Kaunis ja hyvä sydämminen ihminen. Itse en pidä hirveästi Antista,mutta kyllä se nyt menee. Ile:st(Ilkka Jääskeläinen,Agnes Pihlava,Katri Ylander ovat mun lempareita. Mut Katri Ylanderin oisi pitänyt voittaa eikä ilen. Mut ei kyl sil oo mitää välii,koska jokatapuksessa,Hanna Helena Pakarinen on se isoin ROKKI-MIMMI suomessa. Ja vain ainoa oikea kunnon laulaja. Tämä on minun mielipiteeni. Hanna-fani 4-ever
Hanna ei kertakaikkiaan ole rokkimimmi,joka tollasta väittää ei tiedä asioista mitään,Hanna on tantta ja sil hyvä,tango sopis sille paremmin.
- hanna fani 4- ever
oikeesti hanna on paras,kaunis,sillä on upee laulu ääni, sen hiukset on ihq yms oikeesti en keksi muuta sanottavaa ku HANNA ON PARAS 4-EVER...en tajuumiten jotkut ei voi tykätä siitä..mut antti tuisku se vasta onkin HIRVEE.hyi että...YÖk!!!moikka
- super-mato
Hanna on ja tulee olemaan aina mun idoli. Hanna osaa tehdä hyviä biisejä ja mä tykkään muutenkin idolsista. Ainoot joista en pidä on: Antti (sorry) Sonja ja viktoria ilkka jääskeläinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831688- 431329
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891031Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202966Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71958- 53892
- 61875
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20860- 34814
- 37789