Hanna pysyvästi suomen paras idoli?

hanna ja antti fani

Hanna pysyvästi siis paras?minun mielestä Hanna voitaisiin myös poistaa parhaimmilta pop-listoilta koska Ilkka on tavallaan uusin idoli josta minä en pidä sitte en tippaakaan!kaikki jotaka ovat samaa mieltä niin eikun vain tekemään uutta otsikkoa tänne keskusteluun!onko jonkun mielestä Antti Tuisku hyvä??moikka ja pusuja!!

9

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli nyt

      kyllä niin epäselvästi kirjoitettu,etten saanut siitä ollenkaan selvää.Pidän kuiteski Antista ja Hannasta.Nää uudet idolit ei iske.

    • mjd

      mä kerron vaa mun mielipiteen et ei millään pahalla! sun laulut hanna on ihan P:stä mä en voi sietää niitä vamppi lauluja yhtää. miten joku voi tykkää oikeesti! ja ne jotka tykkää nii ne on ihan taas jälleen P:stä! tää viesti ei oo millää pahalla, et sun ei tartte loukkaantua, ku en pidä susta ollenkaa ja mun päätä särkee ku sä laulat! ja sun laulujas tulee kauheesti nrj:stä ja ku se nrj on mun paras musiikki kanava ja sä pilasit kaiken! ( en oo vihainen mut mua ärsyttää tänään)! moikka!

    • paras!

      on ylivoimaisesti ja pysyvästi

      • bara jag

        Hanna on tosiaan paras, ehdottomasti :) !!!! Tosin tän ketjun aloittajan viestiä en ihan ymmärtänyt, mutta siis.. Hanna roks ;)


    • Salppari

      Hanna on paras idoli ja lehmät lentää...

      • Enkeli

        Hanna Pakarinen näitä mailman parhaimpia artisteja suomessa. Ihana karisma on Hannalla. Kaunis ja hyvä sydämminen ihminen. Itse en pidä hirveästi Antista,mutta kyllä se nyt menee. Ile:st(Ilkka Jääskeläinen,Agnes Pihlava,Katri Ylander ovat mun lempareita. Mut Katri Ylanderin oisi pitänyt voittaa eikä ilen. Mut ei kyl sil oo mitää välii,koska jokatapuksessa,Hanna Helena Pakarinen on se isoin ROKKI-MIMMI suomessa. Ja vain ainoa oikea kunnon laulaja. Tämä on minun mielipiteeni. Hanna-fani 4-ever


      • eieieiei ja vielei
        Enkeli kirjoitti:

        Hanna Pakarinen näitä mailman parhaimpia artisteja suomessa. Ihana karisma on Hannalla. Kaunis ja hyvä sydämminen ihminen. Itse en pidä hirveästi Antista,mutta kyllä se nyt menee. Ile:st(Ilkka Jääskeläinen,Agnes Pihlava,Katri Ylander ovat mun lempareita. Mut Katri Ylanderin oisi pitänyt voittaa eikä ilen. Mut ei kyl sil oo mitää välii,koska jokatapuksessa,Hanna Helena Pakarinen on se isoin ROKKI-MIMMI suomessa. Ja vain ainoa oikea kunnon laulaja. Tämä on minun mielipiteeni. Hanna-fani 4-ever

        Hanna ei kertakaikkiaan ole rokkimimmi,joka tollasta väittää ei tiedä asioista mitään,Hanna on tantta ja sil hyvä,tango sopis sille paremmin.


    • hanna fani 4- ever

      oikeesti hanna on paras,kaunis,sillä on upee laulu ääni, sen hiukset on ihq yms oikeesti en keksi muuta sanottavaa ku HANNA ON PARAS 4-EVER...en tajuumiten jotkut ei voi tykätä siitä..mut antti tuisku se vasta onkin HIRVEE.hyi että...YÖk!!!moikka

    • super-mato

      Hanna on ja tulee olemaan aina mun idoli. Hanna osaa tehdä hyviä biisejä ja mä tykkään muutenkin idolsista. Ainoot joista en pidä on: Antti (sorry) Sonja ja viktoria ilkka jääskeläinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe