Vapaan Suomen vapaata ilmatilaa, myös äänestyspäivää juhlistamaan.
Puolueeton kannanotto liputuskin!
Aamulla siristiliput salkoon!
4
158
Vastaukset
- timt
Lipun värisi on hieman omituinen:
tarjalla on sini/valkea, saulin väristä en ole
päässyt perille...
Siis jos oikeistoon tähtäät niin jatka tarjan
kannatusta!
työväellä ei ole tarja merkkistä pressaa...- capt.cöpenick evp
Puhtaan kirkkaat sini/ valko värit. En häppee, en epäile vetäessäni sitä salkoon.
Virallinen liputuspäivä.
Myös presidentin virkaanastumispäivänä liputamme riippumatta ehdokkaan numerosta!
- Kyllä varmasti.
Sinirirstiliput salkoon.
"Ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa,
Kuin itse taivahan kansi sois'.
Sun päiväs' koittaa, oi synnyinmaa.
Oi, nouse, Suomi, nosta korkealle" - Pave
>Aamulla siristiliput salkoon!<
En sano mitä kaikkea tuosta tuli mieleen, mutta eikö joskus kannattaisi hieman katsoa edes mitä tuli kirjoitetuksi sillä muuten tulee mieleen sellainen asia että kaveri ei edes itse tiedä mitä on sanomassa.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381