+20 eurolla

kuohuviiniä?

Saimme joululahjaksi 20 euron lahjakortin Alkoon ja äidin/anopin 60-v. syntymäpäivä lähestyy. Kortistahan ei mitään maksesta takaisin, joten mitä yli 20 euron kuohuviiniä suosittelisitte? Hintahaarukka siis siinä 20-30 euroa 0.75 l pullosta.

3

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä

      Miksi et katsoisi itse Alkon nettisivujen tuotehausta? Muutamalla hiiren klikkauksella löytyy vaikka mitä tietoa. http://www.alko.fi

      "Kaksikymmentä vaan ei kolmekymmentä" euroa maksavat kuohuviinit/samppanjat ovat:

      589757
      Segura Viudas Brut Reserva Heredad
      0,75 l
      22,00

      008593
      Bonnaire Brut Tradition
      0,75 l
      22,90

      582897
      Blondel Brut Carte d'Or
      0,75 l
      23,00

      554857
      Antica Fratta Franciacorta Brut
      0,75 l
      23,50

      008651
      Jeanmaire Brut Cuvée Veuve Hennerick
      0,75 l
      23,90

      008662
      Nicolas Feuillatte Brut
      0,75 l
      27,90

      008646
      Victoire Brut Millésime
      0,75 l
      28,30

      Noista Bonnaire, Blondel, Jeanmaire, Nicolas Feuillatte ja Victoire ovat aitoja samppanjoita. Niistä olen juonut vain Nicolas Feuillattea, joka oli lentoyhtiö Air Francen valinta lennoilla tarjottavaksi samppanjaksi. Hyvinkin kelvollista hintaluokassaan.

      En epäile, etteivätkö nuo muutkin yli kahdenkympin kuohuviinit olisi hintansa väärtejä! Jotain italialaista Franciacortaa olen joskus juonut enkä pahakseni pannut ollenkaan – en vain muista, oliko kyseessä sama Antica Fratta Franciacorta Brut jota Alkossa on nyt tarjolla.

      Muutama euro päälle kolmenkympin, niin alkaa löytyä nimekkäämpiäkin samppanjoita.

    • sama

      Espanjalainen kuohuviini Freixenet (-Cordon Negro Brut) on vallan mainio "köyhän miehen samppanja" – minulle ainakin maistuu!

      Sitä saa komean 1,5 litran magnumpullon hintaan 17,58 euroa.

      http://www.alko.fi/www/wwwBachus.nsf/viewAll/008963?opendocument

      Kun maksaa 20 euron lahjakortin lisäksi 67 senttiä, niin saa 1,5 litran pullon lisäksi 0,2 litran maistipullon samaa kamaa. Jos kaivaa kukkarostaan omia mukaan 5,92 euroa, niin kylkiäispullo on jo täyden 0,75 litran normaalipullon kokoinen.

      Äidille/anopille tosi iso ja itselle vähän pienempi - eikös siinä olisi ajatuksen tynkää?

      • Koskenkuohuviini

        Kiitos, juuri tällaista vastausta kaipasin. Olin toki itse selannut Alkon sähköisen luettelon läpi tuossa hintaryhmässä, mutta se on vain spammia - halusin nimenomaan alan ihmisten omien kokemusten pohjalta suosituksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe