pyysin"tonni kalaa".Siihen myyjä "ei oo""no otan sit kilo hailia"..ööööö hmmm...
kävin kaupassa...
5
419
Vastaukset
- kippari
mä menin kauppaan ja pyysin tonnikalaa myyjältä se tarjosi mulle simppua kysyin miksi tätä siihen myyjä olethan sinä niin sitkee simppu itse,ei perrk.....
- Miihkali
Mää kans menin kauppaan ja pyysin tonnikalaa myyjältä mut hää perskutarallaa myi mulle Hai-saappaat!!!
Äääähhh, tahtoo takas nukkumaan.....!!!
:-D
- Zippo
Pyysin kaupassa myyjältä Kolumbialaista kahvia mutta myyjä antoi minulle takahuoneessa ihka Suomalaisen tippurin...
- Anonyymi
Antoks kyrvällä vai pillulla?
- Anonyymi
Kyläkaupassa vuosia sitten nuorukaisena asioin ja minua palveli keski ikäinen rouvashenkilö, tosin erittäin viehättävästi vanhentunut rouva.
Kun oli ostokseni ilmoittanut kysyi hän tuliko muuta?
No jos kaksi pusua vielä saisi niin sitten ei muuta.
Rouva vilkuili ympärilleen ja kun ei muita kaupassa ollut, moiskautti pusun suoraan suulle, noin kymmenisen sekuntia siinä ehkä imutti, sitten huokaili, onpa kiva vielä tässä iässä saada suudella nuoren miehen kanssa.
Minä siihen, että tämäkin toki kelpasi, kiitos vaan, mutta minä kyllä tarkoitin nuita suklaapusuja tuossa tiskillä.
Rouva oli hiukan nolo, mutta kappasi pusut paperipussiin, kiitin ja poistuin. Tämä on muuten tositarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102513- 842201
- 561717
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601703- 1571613
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1541501- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206