Sen mukaan tulis tyttö, ja kaksi poikaa ;)
Onko hius-sormus-systeemi hyvä lasten ennustamiseen ?
22
10669
Vastaukset
- kokeillut
Hei,
mulla ainakin toimi. Tyttö ja poika. Järjestyskin meni ok. - *Lukija*
Itse olen koitannut saman "testin" kolmella eri keski-ikäisillä pariskunnilla, ja jokaiselle sormus näytti lapset juuri niinkuin ne ovat heille tulleet. Itse ainakin uskon tähän sormus juttuun. Nähtäväksi jää meneekö itselläkin oikein...
- Kainikki
Kokeilin juuri äsken sormus-testiä.
Minulla EI ole ennestään lapsia, mutta nyt näytti siltä, että saisin monta lasta.
Käteni oikein puutuivat/väsyivät, kun niin kauan kesti !
- Ensin sormus meni ympyrää, sitten heilui, sitten taas ympyrää, uudelleen ympyrää ja lopuksi vielä heilui kahdessa erässä. Sitten en enää jaksanut pitää sormusta, joten lopetin, kun viimeinen heilunta loppui ... mutta liike ei silloinkaan vielä täysin loppunut !
- Siis, jos oikein tajusin/laskin, niin KUUSI lasta saisin !
Vähän kyllä epäilen, että sentään kuutta saisin,
koska täytän nyt keväällä 40 vuotta, eikä ole vielä miestäkään ...
Mutta aiemmin tällä palstalla LORIMAR totesi mulle : "Naimisiin pääset ja menet ja lapsiakin saat." Ja "Sulla näyttäs oleva omia" (= lapset).
Uskomatonta kyllä, millaisella vauhdilla sormus heilui - vimmatusti siis !!! Pyöriminenkin oli aika voimakasta, mutta heiluminen vielä kovempaa !- Kainikki
Minä tein testin äitini wanhalla perintösormuksella, joka on 1900-luvun alusta ja varmasti aitoa kultaa. Pidin sormusta oikeassa kädessä vasemman kämmenen päällä, koska olen oikeakätinen. Oikean kämmenen päällä en kokeillut.
Nyt illalla tein testiä taas ja samanmoinen vimmattu (!)liike oli nytkin heilurissa (= poika) sekä ympyrässä (= tyttö). Mutta nyt tytöt ja pojat tulivat eri järjestyksessä kuin päivällä !
- Parissa eri ympyrässä liike oli vastapäivään ja muissa myötäpäivään. Onkohan silläkin jokin merkitys ? Vastapäivään pyöriessään sormus ei mennyt ihan yhtä lujaa vauhtia kuin myötäpäivään liikkuessaan.
- Ja nyt testi jatkui pidempään kuin päivällä.
Silloin näytti KUUSI lasta ja nyt KYMMENEN (vuorotellen kumpiakin) ! Jotenkin epäilen, ettei asia voi olla niin ... miten ihmeessä muka voisin saada joku kuusi tai jopa 10 lasta !? - *Lukija*
Kainikki kirjoitti:
Minä tein testin äitini wanhalla perintösormuksella, joka on 1900-luvun alusta ja varmasti aitoa kultaa. Pidin sormusta oikeassa kädessä vasemman kämmenen päällä, koska olen oikeakätinen. Oikean kämmenen päällä en kokeillut.
Nyt illalla tein testiä taas ja samanmoinen vimmattu (!)liike oli nytkin heilurissa (= poika) sekä ympyrässä (= tyttö). Mutta nyt tytöt ja pojat tulivat eri järjestyksessä kuin päivällä !
- Parissa eri ympyrässä liike oli vastapäivään ja muissa myötäpäivään. Onkohan silläkin jokin merkitys ? Vastapäivään pyöriessään sormus ei mennyt ihan yhtä lujaa vauhtia kuin myötäpäivään liikkuessaan.
- Ja nyt testi jatkui pidempään kuin päivällä.
Silloin näytti KUUSI lasta ja nyt KYMMENEN (vuorotellen kumpiakin) ! Jotenkin epäilen, ettei asia voi olla niin ... miten ihmeessä muka voisin saada joku kuusi tai jopa 10 lasta !?Ehkä kannattaa koittaa sellaisella sormuksella, joka ei ole perintö. Saattaa olla, että sormus näyttää äitisikin (tai muidenkin joilta sormus on lähtöisin) lapset. En tokikaan ole varma asiasta, mutta voihan sitä koittaa. Ja yleensä tätä hiusta/sormusta pitelee toinen henkilö, mutta itselläni sillä ei ole vaikutusta, tulos on aina sama. Se mihin suuntaan sormus liikkuu, myötä- tai vastapäivään, sillä ei tietääkseni ole merkitystä.
Itselläni ei ole vielä tullut sellaista henkilöä, jolla tämä sormus-hius-juttu ei olisi pitänyt paikkansa. Henkilöitä joilla sormus ei liiku ollenkaan on kyllä tullut. - Kainikki
*Lukija* kirjoitti:
Ehkä kannattaa koittaa sellaisella sormuksella, joka ei ole perintö. Saattaa olla, että sormus näyttää äitisikin (tai muidenkin joilta sormus on lähtöisin) lapset. En tokikaan ole varma asiasta, mutta voihan sitä koittaa. Ja yleensä tätä hiusta/sormusta pitelee toinen henkilö, mutta itselläni sillä ei ole vaikutusta, tulos on aina sama. Se mihin suuntaan sormus liikkuu, myötä- tai vastapäivään, sillä ei tietääkseni ole merkitystä.
Itselläni ei ole vielä tullut sellaista henkilöä, jolla tämä sormus-hius-juttu ei olisi pitänyt paikkansa. Henkilöitä joilla sormus ei liiku ollenkaan on kyllä tullut.Kokeilin nyt illalla ÄITINI omalla vihkisormuksella, joka EI ole perintösormus !
Ihan samanlaisesti kävi taas eli KUUSI lasta näytti minulle ja vielä enemmänkin olisi liikkunut, mutta en jaksanut enempää (käsi väsyi taas paljon).
- Tosin pyöriminen ja heiluri-liike olivat nyt lyhytaikaisempia, mutta silti ne hyvin erotti.
Ja ainakin yhdessä ympyrässä suuntakin muuttui yht´äkkiä : myötäpäivästä vastapäivään !
Äitini omassa kädessä sormus ei heilunut juuri lainkaan eli hänellä ei taida olla ko. "kykyä".
Mutta, kun itse laitin somuksen hänen vasemman kämmenensä päälle, niin johan alkoi liikkua !
Ja oikein näytti hänelle eli minä (= ympyrä) olen eka lapsi ja veljeni (= heiluri) on toinen.
- Isälle näytti samanlaisesti, kun minä pidin sormusta hiuksen varassa. Tosin isälläni sormus liikkui jonkin verran itselläänkin. Hän on joskus katsonut kultasormuksella vesisuonia ta-
lostaan.
Minäkin kokeilin nyt vesisuonia ja sormus heilui joka paikassa, missä kokeilin. Kuten sänkyni koh-
dalla.
- Lienee sitten niin, että vesisuoni vaikuttaa laajalla alueella ?
*
PS.
Ei tainnut sitten olla vaikutusta sillä oliko kyseessä perintösormus vaiko ei ... tai sitten minussa on jokin VIKA ja sormus "sekoaa" kohdallani ? Olen kyllä kauhean herkkä nykyään, ehkä sekin vaikuttaa jotakin ? - Kainikki
Kainikki kirjoitti:
Kokeilin nyt illalla ÄITINI omalla vihkisormuksella, joka EI ole perintösormus !
Ihan samanlaisesti kävi taas eli KUUSI lasta näytti minulle ja vielä enemmänkin olisi liikkunut, mutta en jaksanut enempää (käsi väsyi taas paljon).
- Tosin pyöriminen ja heiluri-liike olivat nyt lyhytaikaisempia, mutta silti ne hyvin erotti.
Ja ainakin yhdessä ympyrässä suuntakin muuttui yht´äkkiä : myötäpäivästä vastapäivään !
Äitini omassa kädessä sormus ei heilunut juuri lainkaan eli hänellä ei taida olla ko. "kykyä".
Mutta, kun itse laitin somuksen hänen vasemman kämmenensä päälle, niin johan alkoi liikkua !
Ja oikein näytti hänelle eli minä (= ympyrä) olen eka lapsi ja veljeni (= heiluri) on toinen.
- Isälle näytti samanlaisesti, kun minä pidin sormusta hiuksen varassa. Tosin isälläni sormus liikkui jonkin verran itselläänkin. Hän on joskus katsonut kultasormuksella vesisuonia ta-
lostaan.
Minäkin kokeilin nyt vesisuonia ja sormus heilui joka paikassa, missä kokeilin. Kuten sänkyni koh-
dalla.
- Lienee sitten niin, että vesisuoni vaikuttaa laajalla alueella ?
*
PS.
Ei tainnut sitten olla vaikutusta sillä oliko kyseessä perintösormus vaiko ei ... tai sitten minussa on jokin VIKA ja sormus "sekoaa" kohdallani ? Olen kyllä kauhean herkkä nykyään, ehkä sekin vaikuttaa jotakin ?En kyllä tajua enää tätä juttua ... nimittäin kokeilin huvikseni että liikkuuko ohuessa kultalangassa olevat huovutetut sydämet tai autonavain hiuksen varassa kämmeneni päällä ?
- Ja kyllä liikkui juuri samanlaisesti kuin sormuskin ! Tosin en jaksanut kovin kauaa kummallakaan esineellä, enkä siis koettanutkaan testata lapsilukua. Huopasydämet menivät ensin heuluria ja sitten ympyrää (vaihtoi suuntaakin), avain ympyrää.
Siis onkohan minussa joki "vika", kun muukin kuin kultasormus liikkui itselläni ???
Mitäköhän stressi vaikuttaa ko. asiaan ? Olen nimittäin ollut jo yli vuoden stressaantunut, joten josko testi ei minun kohdallani ole ihan paikkansapitävä, koska KUUTTA lasta näytti !
- Tosin vanhemmilleni näytti vain kaksi (= totta), kun heillekin kokeilin. - Kainikki
Kainikki kirjoitti:
En kyllä tajua enää tätä juttua ... nimittäin kokeilin huvikseni että liikkuuko ohuessa kultalangassa olevat huovutetut sydämet tai autonavain hiuksen varassa kämmeneni päällä ?
- Ja kyllä liikkui juuri samanlaisesti kuin sormuskin ! Tosin en jaksanut kovin kauaa kummallakaan esineellä, enkä siis koettanutkaan testata lapsilukua. Huopasydämet menivät ensin heuluria ja sitten ympyrää (vaihtoi suuntaakin), avain ympyrää.
Siis onkohan minussa joki "vika", kun muukin kuin kultasormus liikkui itselläni ???
Mitäköhän stressi vaikuttaa ko. asiaan ? Olen nimittäin ollut jo yli vuoden stressaantunut, joten josko testi ei minun kohdallani ole ihan paikkansapitävä, koska KUUTTA lasta näytti !
- Tosin vanhemmilleni näytti vain kaksi (= totta), kun heillekin kokeilin.Neula ja lanka.
Luin Soneran Plazan "Kristallipallossa" lapsen sukupuoli-aiheeseen liittyvää.
Siellä oli samasta sormus-testistä kyse ja kuulemma sen voi tehdä neulalla & langallakin ranteen päällä.
- Kokeilin sitten sitäkin -> neula pyöri ensin ja sitten siityi heiluriin. Jossain vaiheessa liike oli sekavakin.
"Kristallipallossa" luki mm. :
- Jos sormus vaihtaa pyöriessään suuntaa keskenkaiken -> tietää kaksosia.
- Jos neula tekee esim. pyörimisliikkeen lopuksi ristimerkin -> kuollut lapsi.
- Jos liikkeiden (ympyrä, heiluri) välillä on vain pieni tauko eli sormus/neula liikkumatta -> lapset syntyy lähes peräkkäin. Jos pidempi tauko -> pidempi väli (ilm. vuosia). Jos taas lopussa sormus pysähtyy, mutta lähteekin vielä liikkeelle -> tulee ns. "iltatähti"-lapsi. - ....................
Ehkäpä kun olet tuon ikäinen tapaat miehen jolla lapsia jo montakin ja ehkä itse kerkiät tekemään vaikka kaksoset kolmoset:-) .. Tuli vain miellen kun luin tekstiäsi... Juuri yksi tuttuni sai 42vuotiaana lapsen.... itse sain 40v vielä yhden.. Eihän se elämä tarvi kun yhden päivän kun se muuttuu täysin..
- näin se meni
ei pitänyt paikkaansa.Sen mukaan piti tulla poika,mutta tulikin tyttö!
- *Lukija*
Olihan sormus aitoa kultaa (ei valkokultaa tai kullattu) ja jotkut sanovat, että se on parempi katsoa vasemmasta kämmenestä.
Itselläni kumpikin kämmen näyttää saman.
- *ihan pihalla*
kertoisiko minulle mistä tässä on kysymys? En koskaan ole kuullut moisesta testistä? =)
- Kainikki
Lainasin tältä samalta palstalta *Lukijan* kirjoittaman tekstin.
*
Tämä on tällainen todella vanha "temppu", jota on vuosikymmeniä kokeiltu. Eli tarvitset kultasormuksen ja vähintään n. 10 cm pitkän hiuksen (toivottavasti sinulla itselläsi on vähintään niin pitkät hiukset, ettei tarvitse kenenkään muun päästä hiusta nypätä). Pujota hius sormuksen läpi ja ota hiusten päät sormiesi väliin, niin että sormus jää roikkumaan hiuksen varaan. Nyt laita sormus roikkumaan toisen kämmenesi päälle (sormuksen ei kuitenkaan saa koskea ihoa, mutta mieluiten ei liian korkeallakaan kämmenestäsi). Pidä sormusta/hiusta pitelevä kätesi mahdollisimman liikkumattomana. Sormuksen pitäisi alkaa liikkumaan joko ympyrää tai heilumaan kämmenesi päällä. Ympyrä tarkoittaa tyttöä ja heilunta poikaa.
Liikkeet saattavat toisinaan kestää, joten ole kärsivällinen. Sormus kyllä pysähtyy kokonaan, kun kaikki lapset on "näytetty". Sormus myös näyttää lasten syntymäjärjestyksen, eli esim. jos sormus pyörii ensin sitten hidastuu ja alkaa taas pyörimään ja sitten vielä heiluu, jonka jälkeen pysähtyy. Se tarkoittaa, että kaksi ensimmäistä lasta ovat tyttöjä ja viimeinen on poika.
- Nimetön
ensin heiluu ja sitten vauhdissa muuttuu pyörimään ja taas heiluu ja vauhdissa pyörimään -? Sitten pysähtyy
- ...?
Minut on opetettu tekemään tuo "ennustaminen" nostamalla sormus (tosin on tullut kokeiltua myös avaimella ja ranneketjulla ja ties millä..) ylös, tämän jälkeen se pyörii tai tekee ympyrää, laskemaan se ranteelle ja taas nostamaan ylös, jne. Tämä näyttää minulle aina yhden tyttären ja olen aina aika lailla uskonut tähän testiin koska se on pätenyt pariin lapsia saaneeseen henkilöön. Puoli vuotta sitten sain keskenmenon 9. raskausviikolla ja nyt mietityttää, että siinäkö meni se ainoa mahdollisuus.
Nyt koitin samaa testiä pitämällä sormusta niin pitkään ylhäällä kuin se pysähtyy lopullisesti ja se teki ensin ympyrää, tämän jälkeen viivaa ja sen jälkeen aika pientä ympyrää vielä ennen kuin pysähtyi. Enpäs sitten teidä. Poikaystävällä näyttää aina yhden tytön ja yhden pojan.
"Jos neula tekee esim. pyörimisliikkeen lopuksi ristimerkin -> kuollut lapsi." Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä? Joskus sormusen liikkeet on niin epämääräisiä, että hankala tulkita.- belive or not
Pujota valkoista ompelulankaa silmänneulaan n.30cm. Tee solmu, jolloin langan pituus ennen neulaa on n.15cm. Pidä kiinni solmusta ja hiero neulalla kysyjän vasenta kämmensyrjää n.1min. Siirrä sen jälkeen neula roikkumaan kysyjän vasemman käden päälle. (kämmen alas päin) Kysy lasten lukumäärää ja sukupuolta ääneen. Pyörivä liike tarkoittaa tyttöä ja edestakainen poikaa. Lapsiluku saattaa tuntua liian suurelta, koskapa neula/sormus näyttää kaikki raskaudet ja keskenmenot tai abortit. Itselleni neula näytti ensin pojan, sitten pojan, sitten tytön, pojan, pojan, tytön, pojan ja pojan. Minulle tehtiin abortti, kun olin 19. 23 olin raskaana, mutta tuli keskenmeno. 25v. sain tytön. 26v. pojan, 28v. pojan, 30v. tytön ja 34v. pojan. Tehtiin sterilisaatio, mutta 35v olin taas raskaana ja tuli keskenmeno. Että näin..
- 9 lasta
belive or not kirjoitti:
Pujota valkoista ompelulankaa silmänneulaan n.30cm. Tee solmu, jolloin langan pituus ennen neulaa on n.15cm. Pidä kiinni solmusta ja hiero neulalla kysyjän vasenta kämmensyrjää n.1min. Siirrä sen jälkeen neula roikkumaan kysyjän vasemman käden päälle. (kämmen alas päin) Kysy lasten lukumäärää ja sukupuolta ääneen. Pyörivä liike tarkoittaa tyttöä ja edestakainen poikaa. Lapsiluku saattaa tuntua liian suurelta, koskapa neula/sormus näyttää kaikki raskaudet ja keskenmenot tai abortit. Itselleni neula näytti ensin pojan, sitten pojan, sitten tytön, pojan, pojan, tytön, pojan ja pojan. Minulle tehtiin abortti, kun olin 19. 23 olin raskaana, mutta tuli keskenmeno. 25v. sain tytön. 26v. pojan, 28v. pojan, 30v. tytön ja 34v. pojan. Tehtiin sterilisaatio, mutta 35v olin taas raskaana ja tuli keskenmeno. Että näin..
Eli minulle on tehty MONESTI neulalla ja langalla testi ja joka kerta on näyttäny että tekisin 5 poikaa ja 4 tyttöä järjestystä en enään muista että onko ollut aina sama mutta lukumäärät on aina kuitenkin pysynyt samana. Nyt viimeksi näytti järjestyksen näin tyttö poika tyttö poika tyttö poika tyttö poika poika, ensimmäiset 7 teen ihan peräkanaa ja sitten tuli pitkä väli ja 2 viimeistä kanssa sit lähekkäin. Alkaa vaan tässä kiire tulla jos meinaa noin monta lasta pyöräyttää :D
- Nainen Espoo
Mutta saattahan olla, että sormus näyttää myös mahdolliset kesken menneet raskaudet, mistä et välttämättä ole ollut edes tietoinen! (Jos raskaus loppunut jo ennen kuin olet edes ehtinyt epäilemään)
- sAisku
Apua!
Juuri testasin tätä, ja näytti siltä, että vatsassani asustaa poika - vlvlvlvlv
Mulle aikoinaan ennustettiin tuolla systeemillä ja 5 lasta olisi pitänyt sen mukaan tulla. Yhden sain joten ei pitänyt minun kohdallani paikkaansa.
- miizu1
mulle on neuvottu näin että laittaa sormuksen(missä hius jo siis laitettuna) vatsan päälle ja hieroo sitä hetken vatsaan.sitten nostaa ylös varovasti että ei mene hiukset kierteelle.sitten antaa olla ja mulla on näyttänyt näin :ensin sormus tärisee ja näyttää tyttö ja poikaa peräkkäin.sitten pysähtyy ja tekee ympyrää.pysähtyy ja heiluu ja pysähtyy ja tekee ympyrää.mulla on 2 keskenmenoa.saanut tytön sekä pojan.ennustaja on povannut vielä tyttöä joten aika sopivasti näyttää.olen kokeillut myös vasemman ranteen päältä jolloin sama juttu.sormuksena olen käyttänyt ihan hopeista luokkasormusta.
- MUTTA TÄSSÄHÄN
kuvataan heilurin käyttöä! On ihan sama käytätkö "hius-sormussysteemiä", avaimenperää, korua tai puhdasta aitoa kristaliia. Se on heiluri, eikä sitä käytetä tuolla ylläkuvatulla tavalla. Tottakai heiluu esim. pystyyn, vinoon ja ympäri vuorotellen, koska vastaaja siellä odottaa, että määrittelet kyllä, ei ja ei-vastausta/ehkä merkit. Jos et tätä tee, miten muuten tiedät mikä vastaus tarkoittaa mitäkin? Esim. youtubessa on videoita heilurin käytöstä, mutta näin teen itse. Ensin vaadin heiluria puhdistumaan itsestään, sitten pyydetään suojausta ja vastaajaksi puhdasta valo-olentoa. (Jos ei oma värähtelytaso ole kovin korkealla, voi vastaajaksi tulla joku jota et toivoisi). Nämä vastaajat vaihtelevat, ainakin muuttuvista merkeistä päätellen, ja joka kerta täytyy ensin määritää mitkä vastaukset saavat minkäkin merkin. Eli alkuvalmistelujen jälkeen sano: näytätkö kyllä-merkin. Sitten odotat mikä merkki näytetään. Sitten sanotaan: näytätkö ei-merkin, sitten: näytätkö ehkä/ei vastausta merkin. Kannattaa kysyä myös sellaisia kysymyksiä, joihin tiedät vastauksen, jotta välttyisit valehtelulta ja pilailulta. Omia oloja kannattaa kuunnella, jos tulee levoton ja huono olo, ei kannata heiluria käyttää ainakaan vähään aikaan. Kannattaa keskittyä, tämä on sellaista vuorovaikutusta sen vastaajan kanssa. Jos olet hiljaa ja keskityt, päähäsi laitetaan ne kysymykset joihin tarvitset vastauksen. Esimerkiksi mieleen voi yhtäkkiä tulla joku ihminen, jonka kanssa on joku toimintaa vaativa juttu jäänyt hoitamatta, sitten alat intuitiivisesti kysellä saamasi ohjauksen mukaan, ja saat vastauksista ahaa-elämyksiä, joita et olisi muuten tajunnut. Näin se menee. Ei mikään merkki automaattisesti tarkoita jotain, vaan ne täytyy ensin määritellä. Esim. Anu Wyskiel/Anu Shi Asta, opastaa ihan suomenkielellä youtubessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626