Mitä mietit jos saat viestin "vanhalta" suhteelta ei niin pitkään kestäneeltä suhteelta kuitenkaan mutta on aikaa että olisit kuullut hänestä!
Vataatko vai jätätkö vastaamatta
jos sinulla oli/ on tunteta häntä kohtaan
eli siis miten menettelet?
Luultavasti jätät vastaamatta oli miten oli
olet sitten sinkku tai varattu.
Mies.
20
1760
Vastaukset
- että...
Vastaan tietenkin oli sitten tunteita tai ei.
- Asiasta huvittunut
Riippuu varmaan vähän, missä merkeissä on erottu. Jos on jotain skismaa ollut, niin en vastaa. Jos taas on erottu ihan ystävällisissä merkeissä, vastaan joku tapauksessa.
- jokaisella
eikö toi ole aika lapsellista olla vastaamatta menneelle muijalle? vaikka oiskin ollut kärhämää? osoittaa vain heikkoutta mun mielestä.
- Asiasta huvittunut
jokaisella kirjoitti:
eikö toi ole aika lapsellista olla vastaamatta menneelle muijalle? vaikka oiskin ollut kärhämää? osoittaa vain heikkoutta mun mielestä.
Mutta jos oon jo erotessa sanonut, etten jaksa kuunnella mitään mäkätystä, niin miksi ihmeessä jatkaisin samaa sanasotaa? Tai jos olen sanonut, etten halua olla missään tekemisissä? Eikö se ole aika selvä peli?
- dayum
vastaisin. Jos seurustelisin, niin näyttäisin viestin, tai siis viestit, naiselleni. Sitten deletointia peliin :)
- dayum
totesi, niin tietenkin vaikuttaisi sekin, että missä merkeissä se ero on tullut
- Kolli Kellinen
Vastaisin, ellei se olisi joku törkeä haistatteluviesti. Mutta en ole sellaisia exiltä onneksi saanut. Yleensä ollaan erottu ihan sovussa ja pysytty puheväleissä.
- m22
Tottakai vastaan hänelle, en ymmärrä miksi jättäisin vastaamatta. Ihan sama onko/oliko minulla tunteita tai olenko vapaa vai varattu sillä hetkellä.
Ainakin omasta mielestäni on kohteliasta vastata edes jotain. Saattaa olla, että toinen on kerännyt pitkään rohkeutta yhteyden ottoon, kyllä hän silloin ainakin vastauksen on ansainnut.
Vaikka minua ei kiinnostaisi, niin kyllä minä ainakin voin sen kohteliaasti hänelle kertoa. Yksi viesti ei varmasti kaada minua taloudellisesti, eikä sen lähettäminen vie paljoa arvokasta aikaani. Kyllä on varmasti kaikkien kannalta parempi, että asiat selvitetään. - vastanneille
ei ollut mitään skismaa välissä sillon. aivan yleisen asiallisen viestin laitoin ,,liekö et hän silloin loukkantui jostain syystä .. ettei voinut vastata viestiini jonka olen laittanut hänelle kuluneena vuonna.
ps.koska jos hän puhui ja avautui aidosti
olisi hänen luullut vastaavan.- dayum
on myös se, että hän ei kokenut tärkeäksi vastata tähän viestiin. Eli pohdi sitäkin asiaa :)
- pahkura
se kuuluu ihan perskohteliaisuuksiin,vastata siihen... jos se viestikin on asiallinen:)
varsinnii... kun viesteissä on se huono puoli, että ei tiiä sen perillemenosta jos siihen ei kukaan vastaa... sillai :)- on viestin
välitystiedot. Ja kun sen laittaa päälle niin sulle tulee viesti kun lähettämäsi viesti on mennyt perille. Kätevää.
- päällä aina ;))
on viestin kirjoitti:
välitystiedot. Ja kun sen laittaa päälle niin sulle tulee viesti kun lähettämäsi viesti on mennyt perille. Kätevää.
Joo aivan ,jos omistat sellaisen moderinin kännykän mikä ilmoittaa heti, että lähettämäsi viesti on tullut perille tietyn persoonan kännykkään niin tiedät, että viesti on tullut perille.
Tuo systeemi on niin mainio keksintö kun jos sattuisi olla niin,että toisen kännykkä on sillä hetkellä kiinni kun lähetät sen viestin niin, kännykkääsi ilmestyy sitten vasta viesti että viesti on tullut perille heti kun se persoona laittaa kännykänsä päälle.
Hyvä keksintö tämä heh..! toinen ei voi ikinä enää väittää ettei se ole saanut sitä sun viestiä,ja sun ei tarvitse enää miettiä ja murhetia 'onko se nyt saanut mun viestin kun se ei vastaa takaisin! eikä sun tarvitse enää viestittää toistakaan kertaan jos se sei vastaa takaisin ;) - Kolli Kellinen
päällä aina ;)) kirjoitti:
Joo aivan ,jos omistat sellaisen moderinin kännykän mikä ilmoittaa heti, että lähettämäsi viesti on tullut perille tietyn persoonan kännykkään niin tiedät, että viesti on tullut perille.
Tuo systeemi on niin mainio keksintö kun jos sattuisi olla niin,että toisen kännykkä on sillä hetkellä kiinni kun lähetät sen viestin niin, kännykkääsi ilmestyy sitten vasta viesti että viesti on tullut perille heti kun se persoona laittaa kännykänsä päälle.
Hyvä keksintö tämä heh..! toinen ei voi ikinä enää väittää ettei se ole saanut sitä sun viestiä,ja sun ei tarvitse enää miettiä ja murhetia 'onko se nyt saanut mun viestin kun se ei vastaa takaisin! eikä sun tarvitse enää viestittää toistakaan kertaan jos se sei vastaa takaisin ;)Eiköhän kaikista kännyköistä löydy välitystiedot-toiminto? Ainakin minun 6 vuotta vanhasta Nokian 3330-puhelimesta sellainen löytyy.
- ooo mulkaa
Kolli Kellinen kirjoitti:
Eiköhän kaikista kännyköistä löydy välitystiedot-toiminto? Ainakin minun 6 vuotta vanhasta Nokian 3330-puhelimesta sellainen löytyy.
Ei löydy
- pahkura
on viestin kirjoitti:
jos mustasukkainen puoliso on lukenut ja poistanut viestin ja että se viesti on yleensäkään oikeessa kännyssä...meitä kun löytyy joka junaan =D
- dayum
pahkura kirjoitti:
jos mustasukkainen puoliso on lukenut ja poistanut viestin ja että se viesti on yleensäkään oikeessa kännyssä...meitä kun löytyy joka junaan =D
Eipäs nytten murehdita varatuille laitettuja viestejä :D
- pahkura
dayum kirjoitti:
Eipäs nytten murehdita varatuille laitettuja viestejä :D
sitten mistään tiedä että onko varattu vaiko eikö,jos ei mitään vastata :)
epätietoisuus ei oo kivaa..kahvinjuonti taas on=D - dayum
pahkura kirjoitti:
sitten mistään tiedä että onko varattu vaiko eikö,jos ei mitään vastata :)
epätietoisuus ei oo kivaa..kahvinjuonti taas on=DElämä on just tuota. Välillä potkii munille ja välillä päähän :D
Aina vastaan jotakin, olin vapaa tai varattu. Kerran tosin on jäänyt vastaamatta, kun silloinen tyttöystävä oli lukenut viestin ensin ja poistanut sen.
Viimeksi piruillessani kerroin eräällä epätoivoiselle vanhalle piialle, että hyvin menee, on vaimo , lapsia, hyvä työpaikka ja ollaan lähdössä etelään pariksi viikkoa jne.......
Siihen loppui ne tinkaamiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723