Yrittäkääs ystävällisesti ymmärtää

Joseph Smith oli syvällä okkultismissa, jos pistätte hengellisen elämänne miehen varaan joka oli syvällä okkultismissa leikitte sielullanne.

Miksi temppeleissänne on vapaamuurarisymboleja.Koska Smith oli heitä.
Niin sanotaan Smithin kirjassa History of the church.

Mormonismissa ei ole kyse oikeasta Jumalan palvonnasta vaan se on lähinnä nykyinen muoto baalinb palvonnasta.

Ettekö haluaisi murtautua ulos tuosta epäraamatullisesta hölynpölystä ja tulla tuntemaan todellisen Raamatun Jeesuksen joka rakasti teitä niin että kuoli syntienne tähden.

Ykai teidän "profeetoistanne" Kimball opetti että Jeesus ja saatana olivat hengellisiä veljiä mikä on puupua. Joh 3:16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon että antoi ainokaisen poikansa jottei yksikään joka Häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän.

Toisin kuin teilläpäin opetetaan Jeesus ei ole vapahtaja sen takia että Hänen pelastussuunnitelma hyväksyttiin.Joh 6:38 "Enhän minä ole tullut taivaasta tekemään oman tahtoni mukaan vaan täyttämään lähettäjäni tahdon"

Aiempi viestini poistettiin, sovitaanko niin että se oli viimeinen kerta kun haittaatte Herran palvelijan työtä

8

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turust

Kuuluiko Baalin palvelukseen kuolleiden kastaminen?

Minun käsittääkseni vapaamuurarius ei ole tunnustuksellinen uskonnollinen liike. Maailman maanpäälinen hallinta kyllä kuuluu sen tavoitteisiin.

Turust

• MAPvain

että kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää.

1. Joseph Smith oli syvällä okkultismissa, jos pistätte hengellisen elämänne miehen varaan joka oli syvällä okkultismissa leikitte sielullanne.

Ainoa josta tällainen juttu on lähtöisin on Emman toinen aviomies joka EI ollut mitenkään ystävällismielinen MAP-kirkkoa kohtaan. Kuten tavallista kirjoitettiin muistiin KAIKKI mitä Josephilla oli taskussaan kuolemansa hetkellä, eikä listassa ole mitään Talismania. Tämä väitös että Josephilla oli talismani taskussaan näyttää mitä epätodennäköisemmältä. Listassa EI myöskään ollut lakkia eikä pistoolia jonkahän pudotti ennen kuolemaansa joten on syytä uskoa listan todenpitävyyteen.

"Received, Nauvoo, Illinois, July 2, 1844, of James W. Woods, one hundred and thirty- five dollars and fifty cents in gold and silver and receipt for shroud, one gold finger ring, one gold pen and pencil case, one penknife, one pair of tweezers, one silk and one leather purse, one small pocket wallet containing a note of John P. Green for $50, and a receipt of Heber C. Kimball for a note of hand on Ellen M. Saunders for one thousand dollars, as the property of Joseph Smith. - Emma Smith." [8]

Lisäksi Emman miehen syrjähypysstä syntynyt poika,jonka Emma otti hoiviinsa 4 vuotiaana odotti 58 vuotta Emman kuoleman jälkeen jolloin 69 vuotiaana kirjoitti paperin jossa kertoo saaneensa Talismanin Emmalta ja väittää muistavansa kuinka Emma sanoi sen olleen profeetan taskussa tämän kuollessa. Emman kuollessa hän oli 15v.

2. Miksi temppeleissänne on vapaamuurarisymboleja.Koska Smith oli heitä.
      Niin sanotaan Smithin kirjassa History of the church.

Totta Joseph oli lyhyenaikaa vapaamuurareissa. Symbooleista en tiedä paljoakaan, mutta niiden saman kaltaisuus ei minua häiritse. Olen kuullut syynkinmoiseen mutta en nyt muista sitä.

3. Mormonismissa ei ole kyse oikeasta Jumalan palvonnasta vaan se on lähinnä nykyinen muoto baalinb palvonnasta.

Väitteellesi ei ole todisteita, joten se on vain mielipide ja kaikilla on lupa omaan mielipiteeseen.

4. Ettekö haluaisi murtautua ulos tuosta epäraamatullisesta hölynpölystä ja tulla tuntemaan todellisen Raamatun Jeesuksen joka rakasti teitä niin että kuoli syntienne tähden.

Mormonismin perusta on vankemmin Raamatullinen kuin minkään muun kirkon maanpäällä. Me rakennamme uskomme Jeesuksen Kristuksen sijaistoimintaan puolestamme, jotta voisimme saada syntimme anteeksi ja pystyisimme katsomaan Jumalan kirkkautta tarvitsematta häveten piilottaa kasvojamme iankaikkisesti.

5. Ykai teidän "profeetoistanne" Kimball opetti että Jeesus ja saatana olivat hengellisiä veljiä mikä on puupua. Joh 3:16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon että antoi ainokaisen poikansa jottei yksikään joka Häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan saisi iankaikkisen elämän.

Ei vaan me opetamme että Jeeesus ja Saatana olivat HENKIVELJIÄ EI hengellisiä veljiä. Tämä tarkoittaa että he olivat molemmat JUmalan luomia henkiä. Olen samaa mieltä kirjoittamasi on puppua.

6. Toisin kuin teilläpäin opetetaan Jeesus ei ole vapahtaja sen takia että Hänen pelastussuunnitelma hyväksyttiin.Joh 6:38 "Enhän minä ole tullut taivaasta tekemään oman tahtoni mukaan vaan täyttämään lähettäjäni tahdon"

Hetkinen. Kyllä sen pelastusuunnitelman minun käsittääkseni teki Jumala, mutta oli Jeesuskin läsnä sitä hyväksymässä. Eli Raamatunkohtasi on aivan oikein.

7. Aiempi viestini poistettiin, sovitaanko niin että se oli viimeinen kerta kun haittaatte Herran palvelijan työtä

Jos Herran palvelija pysyy asiassa ja lestissään eikä kirjoitttele sopimattomia niin soppii minulle.

• Utelias

Mistäs sinä kirjoitatkaan? Suomessa oli yö lähettäessäsi viestin. Kysyn vain ihan noin uskottavuutesi kannalta.

• Eikös Brigham Young sanonut"Jos Isämme ja Jumalamme haluaisi kulkea keskellämme, me emme erottaisi Häntä muista seurakuntalaisista"

Raamattu sanoo"Jumala on henki.."Joh 4:24
        Ja taitaa olla niin että Orson Pratt kirjoitti kirjassaan The Seer että Isällä Jumalalla on monta vaimoa.Ja taitaapa olla niinkin että uskotte Hänen olevan Kolob-planeetalla
        Raamattu sanoo Matt 6:9"Rukoilkaa te siis näin:Isä meidän , joka olet taivaissa, Pyhitetty olkoon sinun nimesi"

Ja siitä pelastus-suunnitelmasta. Eikös teillä opeteta näin että Jeesus ja Lucifer toivat oman suunnitelmansa ja Jeesuksen suunnitelma hyväksyttiin.
        Kallisarvoinen helmi:Aabraham 3:23-28,Mooses 4:1-3
        Talmage:Jesus the Christ
        Uskonne mukaan ymmärtääkseni läsnä oli muita jumalia.
        Raamattu sanoo 45:5"Minä olen Herra eikä toista ole , paitsi minua ei ole yhtään jumalaa"

Onkos vielä niin että te uskotte itse tulevanne jumaliksi jos olette kuuliaisia evankeliumille.
        olikos se James Talmage:Articles of faith s.430

Lehti Journal of Discources lienee osoittanut että mormonit ovat opettaneet Jeesuksella olevan monta vaimoa.Ja onko niin että te uskotte että Jeesus ei ole voinut tulla Jumalaksi ellei Hän ollut naimisissa.

Raamattu sanoo Hebr 13:8"Jeesus Kristus on sama eilen tänään ja ikuisesti"

Entäs ne teidän rituaaleissa olevat salaiset kädenpuristukset,verivalat ja salaiset nimet joita tarvitaan(teidän mukaan) joita tarvitaan taivaaseen pääsyyn.
        Pitääkö paikkansa että teillä on näitä?
        Ef 5:11"Älkää osallistuko pimeyden töihin, ne eivät kanna hedelmää.Tuokaa ne päivänvaloon"

Että aika paksu oli väitöksesi siitä että te tulkitsette puhtaimmin.

• silti
        L.J.H kirjoitti:

Eikös Brigham Young sanonut"Jos Isämme ja Jumalamme haluaisi kulkea keskellämme, me emme erottaisi Häntä muista seurakuntalaisista"

Ja taitaa olla niin että Orson Pratt kirjoitti kirjassaan The Seer että Isällä Jumalalla on monta vaimoa.Ja taitaapa olla niinkin että uskotte Hänen olevan Kolob-planeetalla
        Raamattu sanoo Matt 6:9"Rukoilkaa te siis näin:Isä meidän , joka olet taivaissa, Pyhitetty olkoon sinun nimesi"

Ja siitä pelastus-suunnitelmasta. Eikös teillä opeteta näin että Jeesus ja Lucifer toivat oman suunnitelmansa ja Jeesuksen suunnitelma hyväksyttiin.
        Raamattu sanoo 45:5"Minä olen Herra eikä toista ole , paitsi minua ei ole yhtään jumalaa"

Onkos vielä niin että te uskotte itse tulevanne jumaliksi jos olette kuuliaisia evankeliumille.

Lehti Journal of Discources lienee osoittanut että mormonit ovat opettaneet Jeesuksella olevan monta vaimoa.Ja onko niin että te uskotte että Jeesus ei ole voinut tulla Jumalaksi ellei Hän ollut naimisissa.

Entäs ne teidän rituaaleissa olevat salaiset kädenpuristukset,verivalat ja salaiset nimet joita tarvitaan(teidän mukaan) joita tarvitaan taivaaseen pääsyyn.
        Ef 5:11"Älkää osallistuko pimeyden töihin, ne eivät kanna hedelmää.Tuokaa ne päivänvaloon"

Yhteen kohtaan vastataan ja siitä laajennetaan monta uutta kohtaa ja niin edelleen. Huomiomme kiinnittyy näin tähän yhteen asiaan ja edelleen sen sivuhaaraan. Sitten parin päivän päästä noita aiempia seikkoja käytetään muun argumentoinnin tukena (ei yleensä sama kirjoittaja), jolloin MAPvain tai vastaava joutuu kertaalleen kaivamaan samat vastaukset niihin. Käyttäisin tätä metodia itsekin ihan kokeilumielellä jos olisi enemmän aikaa ja resursseja.

Mutta näinhän tehdään koko ajan joka palstalla ja kaikkien näkökulmien edustajien taholta. Mielenkiintoista vain havaita tämä kaava.

• MAPvain
        L.J.H kirjoitti:

Eikös Brigham Young sanonut"Jos Isämme ja Jumalamme haluaisi kulkea keskellämme, me emme erottaisi Häntä muista seurakuntalaisista"

Tämä on Brigham Youngin olettamus, eikä minulla henkilökohtaisesti ole mitään tätä olettamusta vastaan. Saattaa olla oikein ja mitä todennäköisemmin on, vai luuletko Jumalana aina joutuvan kulkemaan sädekehä ympärillään?

Tottakai Jumala on myöshenki, niin olemme mekin!

Hehee... Orson Pratilla on vilkas mielikuvitus...
        Kuten sanottu kaikkea, mitä kirkon johtajat ovat sanoneet tai tulevat snomaan ei pidä uskoa kirkon opiksi. Kuten Luterilaisetkin toiset ovathomoparien puolella toiset eivät...erotuksena on ettäkirkkommehyväksyy erilaisa kantoja niistä asioista joista ei oleannettu selvää tietoaRaamatussa tai Mormonin kirjassa.

Niihänme teemmekin AINA... mealoitamme rukouksen osoittamalla sen Jumalalle ja rukouksen seuraaavat sanat kunnioittavat häntä ja vielä lopuksi jopa sanomme sen Jeesuksen väliniehemme kautta.

Niin, aivan, entä sitten....mikä on mielestäsi tuossa väärin?

Nyt riippuu miten käsitettäJumala käsittelee. Esimerkiksi JumalaIsä kaikkivaltias on jos niin voisi sanoa Pääjumala, joka on meidän planeettamme ehdoton johtaja. Jumala on arvonimi, titteli joka annetaan niille, joilla on tietty tehtävä täällä maanpäällä.

olikos se James Talmage:Articles of faith s.430 Kyllä, näin on saamme arvonimen Jumala, emme Isä Kaikkivaltias tai Elohim, kun olemme päässeet tentistä.

Lehti Journal of Discources lienee osoittanut että mormonit ovat opettaneet Jeesuksella olevan monta vaimoa.Ja onko niin että te uskotte että Jeesus ei ole voinut tulla Jumalaksi ellei Hän ollut naimisissa. Journal of Discourses opetti sitä, mitä siihen aikaan ajateltiin, mutta ei ainoana totuutena vaan mahdolisuutena. Jokaisen mormonin omaksi tehtäväksi jäi asiasta rukoileminen ja sen tutkiminen pyhien kirjoitusten avulla. Kuinka voit olla varma ettei Jeesus ollut naimisissa? Ei missään Raamatun kohdassa tuosta mainita mitään.

Aamen. Mutta MITÄ tiedät Jeesuksesta??

Temppelitoimituksista en sano muuta, kuin että pidämme niitä pyhinä ja siksi emme levittele niistä tietoa ihmisille, jotka saattaisivat ymmärtämättömyyttään niitä halventaa. Sanon vain sen, että samantapaisia vääriä käsityksiä, joita etenkin kirkon vastustajat levittävät alkukristityistä on levitetty ja edelleen levitetään meistä. Kuten, että he olivat kannibaaleja ja veren juojia.

Niinkö? Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi.

• Yxvaan

Etkö tunne sitä pahaa mikä tästä palstasta välittyy?
      Itse välillä innostun tänne kirjoittelemaan ja sitten pitääkin pysyä pois koska jutut on niin epäkristillisiä...
      Mormonit nyt tietenkään taas ajattelevat hehän ovat oikeassa ja voivat karkoittaa kaiken saatanallisen kuten minut pois. heh

Hyvin vähän täällä mitään rakentavaa on puolin sekä toisin.
      Veikkaan että kun nämä superaktivistit purjehtivat paikalle niin saat sinäkin osasi antikristillistä aivopesua ;-)

• luulisin että Herran henki on kanssani sen verran vahvasti että tämä pahuus ei tunnu miltään tai sitten vain en ole ollut täällä kovin pitkään.

No se heidän aivopesuyrityksensä ei tule vaikuttamaan minussa koska oikea Herra on kanssani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe