Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten päästä dubbaajaksi

Dubbaajaksi haluava

ELikkä minua kiinnostaa dubbaaminen.. En tiedä mistä minun kannattaisi kysyä, minä olen ollut kiinnostunut dubbauksesta jo kauan aikaa.

Pidän näyttelemisestä, muttta en halua esiintyä niin että muut näkisivät minut, kuulisivat kyllä.
toivottavasti joku tietäisi vastauksen kysymykseeni!

9

3942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei paljoa mutta jotain
      • alk. per. kirjoittaja

        kiitoksia todellap aljon linkeistä! täytyy katsoa ja lähettää hakemus :)


    • Junkkari-2000

      Haluaisin olla äänenä jossain anime-leffassa.

    • hyvätavaton

      Näytteleminen ja duppaaminen ovat kaiketi kaksi eri asiaa, vaikka voi duppaajakin varmastikin sulautua yhdeksi roolihahmonsa kanssa kuten näyttelijäkin. Niin asiaan: en kyllä tiedä enkä ole kuullutkaan että ääninäyttelijöitä koulutettaisiin erikseen. Radiotyön opiskelusta voisi ehkä olla tässä tapauksessa sinulle tavattoman paljonkin hyötyä, koska kummassakin työssä puhutaan mikrofoniin, vaikkakin duppauksessa suoraa kontaktia yleisöön ei olekaan koskaan vaan ääntä jälkikäsitellään (radio-ohjelta voidaan tietysti lähettää ei-suorana).

      Onko siis liiaksi kaukaa haettua, jos menisitki jollekin näyttijän kurssille, koska hyvin äänensä hallitseva näyttelijä käyttää kuitenkin äänen muodostamiseen myöskin kehoaan..

      • joku ihminen

        mikäs tuonne pvp voicelle on ikäraja?


      • mähähää
        joku ihminen kirjoitti:

        mikäs tuonne pvp voicelle on ikäraja?

        Tuskin sinne on mitään ikärajaa, ku kaiken ikäisiä ääniähän tarvitaan. :)


    • Dubbari

      Kokeilepa tätä: mene Wernen(suomen suurin dubbausstudio) sivuille.Valitse sieltä Yhteystiedot-sivu.Kun olet valinnut sen huomaat tuottajien puhelinnumeroita ja sähköposteja.Kirjoita jälkiäänityspalvelujen tuottajalle sähköpostia näin: [email protected]

      • Dub boy

        Mä tykkään dubbauksesta paljon ja haluaisisn johonkin dubbaamaan. Olen harjoitellut kotona kohtauksia paljon, mutta en tiedä jos olen liian nuori. Olen unelmoinut jo pienestä pitäen,että istuisin vielä jonakin päivänä äänistudossa. Auttakaa Jos voitte.


    • apuja tänne

      pystyykö 12v päästä dubbaamaan? auttakaa jos voitte! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe