Vieläkö Hakaniemessä...

Jaama

... on SAK:n talo pystyssä? Vai joko ovat hurjistuneet demokratian vaatijat sen käyneet maahanrepimässä? Mitäs sillä enää olisi tehtykään, kun tämän palstan mukaan kaikki jo siitä liitosta ovat eronneet.

6

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin kokoomuksen mukaan ihmiset pakkoliitetään SAKn aseella uhaten ja jollei vapaaehtoisesti luovu liiton päivärahoista ym:sta eduista niin kysymys on siitä, että sellainen ihminen on kommunisti! Taitaa porukalla olla todella varakkaat vanhemmat. Ehkä pitäiskin puhua siitä ettei varakkaita perheenjäseniä tuettaisi turhanpäiten.

      • Jaama

        Ja kun kokomustia kuuntelee, niin viedään aamunkoitteessaa ammuttavaksi jokainen, joka ei SAK:n tahdon mukaan äänestä. On se K*A*U*H*E*E*T*A!


      • Takinkääntäjä

        Joillan työpaikoilla on sakkipainostusta.
        porvareita ei tervehditä.

        vasemmisto painostaa sakilla sakkiin.
        näin tostyöielämässä.

        oleppa vaikka postilla kokoomuslainen niin saat kuulla propagandaa tyyliin derkkula.


      • Jaama
        Takinkääntäjä kirjoitti:

        Joillan työpaikoilla on sakkipainostusta.
        porvareita ei tervehditä.

        vasemmisto painostaa sakilla sakkiin.
        näin tostyöielämässä.

        oleppa vaikka postilla kokoomuslainen niin saat kuulla propagandaa tyyliin derkkula.

        Kyllä heti vain siitä alas repimään SAK:n taloa. Että jotakin noin kauheeta voikin tapahtua.

        Muuten mitenkäs sen Loimaan kassan johtajan kävi...
        Ja kenen luulet ne edut Loimaan kassaa ylistäville siipiveikoille hommailleen?

        [Tuo jälkimäminen taitaa olla jo ihan liian monimutkainen kysymys.]


      • Takinkääntäjä
        Jaama kirjoitti:

        Kyllä heti vain siitä alas repimään SAK:n taloa. Että jotakin noin kauheeta voikin tapahtua.

        Muuten mitenkäs sen Loimaan kassan johtajan kävi...
        Ja kenen luulet ne edut Loimaan kassaa ylistäville siipiveikoille hommailleen?

        [Tuo jälkimäminen taitaa olla jo ihan liian monimutkainen kysymys.]

        "SAK:n taannoisen jäsentutkimuksen mukaan työntekijät pitävät työttömyysturvaa tärkeimpänä perusteena ammattiliittoon kuulumiselle, vaikka ansiosidonnainen työttömyysturva tosiasiassa tulee työttömyyskassan kautta. Liittojen kanssa yhteistyössä olevissa kassoissa puolestaan arvostetaan mahdollisuutta käyttää kitkatilanteissa hyväksi esimerkiksi ammattiliittojen tarjoamia juristipalveluja."


      • Jaama
        Takinkääntäjä kirjoitti:

        "SAK:n taannoisen jäsentutkimuksen mukaan työntekijät pitävät työttömyysturvaa tärkeimpänä perusteena ammattiliittoon kuulumiselle, vaikka ansiosidonnainen työttömyysturva tosiasiassa tulee työttömyyskassan kautta. Liittojen kanssa yhteistyössä olevissa kassoissa puolestaan arvostetaan mahdollisuutta käyttää kitkatilanteissa hyväksi esimerkiksi ammattiliittojen tarjoamia juristipalveluja."

        Ja sinä luulet, etä porvarit on hyvää hyvyyttään sulle järjestäneet työttömyysturvan. Niinkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe