Vieläkö Hakaniemessä...

Jaama

... on SAK:n talo pystyssä? Vai joko ovat hurjistuneet demokratian vaatijat sen käyneet maahanrepimässä? Mitäs sillä enää olisi tehtykään, kun tämän palstan mukaan kaikki jo siitä liitosta ovat eronneet.

6

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin kokoomuksen mukaan ihmiset pakkoliitetään SAKn aseella uhaten ja jollei vapaaehtoisesti luovu liiton päivärahoista ym:sta eduista niin kysymys on siitä, että sellainen ihminen on kommunisti! Taitaa porukalla olla todella varakkaat vanhemmat. Ehkä pitäiskin puhua siitä ettei varakkaita perheenjäseniä tuettaisi turhanpäiten.

      • Jaama

        Ja kun kokomustia kuuntelee, niin viedään aamunkoitteessaa ammuttavaksi jokainen, joka ei SAK:n tahdon mukaan äänestä. On se K*A*U*H*E*E*T*A!


      • Takinkääntäjä

        Joillan työpaikoilla on sakkipainostusta.
        porvareita ei tervehditä.

        vasemmisto painostaa sakilla sakkiin.
        näin tostyöielämässä.

        oleppa vaikka postilla kokoomuslainen niin saat kuulla propagandaa tyyliin derkkula.


      • Jaama
        Takinkääntäjä kirjoitti:

        Joillan työpaikoilla on sakkipainostusta.
        porvareita ei tervehditä.

        vasemmisto painostaa sakilla sakkiin.
        näin tostyöielämässä.

        oleppa vaikka postilla kokoomuslainen niin saat kuulla propagandaa tyyliin derkkula.

        Kyllä heti vain siitä alas repimään SAK:n taloa. Että jotakin noin kauheeta voikin tapahtua.

        Muuten mitenkäs sen Loimaan kassan johtajan kävi...
        Ja kenen luulet ne edut Loimaan kassaa ylistäville siipiveikoille hommailleen?

        [Tuo jälkimäminen taitaa olla jo ihan liian monimutkainen kysymys.]


      • Takinkääntäjä
        Jaama kirjoitti:

        Kyllä heti vain siitä alas repimään SAK:n taloa. Että jotakin noin kauheeta voikin tapahtua.

        Muuten mitenkäs sen Loimaan kassan johtajan kävi...
        Ja kenen luulet ne edut Loimaan kassaa ylistäville siipiveikoille hommailleen?

        [Tuo jälkimäminen taitaa olla jo ihan liian monimutkainen kysymys.]

        "SAK:n taannoisen jäsentutkimuksen mukaan työntekijät pitävät työttömyysturvaa tärkeimpänä perusteena ammattiliittoon kuulumiselle, vaikka ansiosidonnainen työttömyysturva tosiasiassa tulee työttömyyskassan kautta. Liittojen kanssa yhteistyössä olevissa kassoissa puolestaan arvostetaan mahdollisuutta käyttää kitkatilanteissa hyväksi esimerkiksi ammattiliittojen tarjoamia juristipalveluja."


      • Jaama
        Takinkääntäjä kirjoitti:

        "SAK:n taannoisen jäsentutkimuksen mukaan työntekijät pitävät työttömyysturvaa tärkeimpänä perusteena ammattiliittoon kuulumiselle, vaikka ansiosidonnainen työttömyysturva tosiasiassa tulee työttömyyskassan kautta. Liittojen kanssa yhteistyössä olevissa kassoissa puolestaan arvostetaan mahdollisuutta käyttää kitkatilanteissa hyväksi esimerkiksi ammattiliittojen tarjoamia juristipalveluja."

        Ja sinä luulet, etä porvarit on hyvää hyvyyttään sulle järjestäneet työttömyysturvan. Niinkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe