SIUNAAA JA

VARJELE MEITÄ

Tarja lupaaa olla enemmän arvojohtaja!!

Tarjastako meille arvojohtaja?????
Voi ei!! Tarjan "arvot" tuntien.. olisi vaan hissukseen, niin vähemmän saisa pahaa aikaiseksi!!

Kuuntelin kaikki vaalitentit ja ei ole hyvää tiedossa.. Vai oikein arvojohtaja!!

15

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydät

      siunausta ja varjelusta HYVÄ.

      • ateisti,

        Eipä se Tarja ateistina taida osata muuta kuin Lipposen kanssa "jeesustella"
        Valitettavasti näin!!


      • ruholla
        ateisti, kirjoitti:

        Eipä se Tarja ateistina taida osata muuta kuin Lipposen kanssa "jeesustella"
        Valitettavasti näin!!

        Tietääkseni Tasavallan Presidentti Tarja Halonen ei ole ateisti.

        Sen sijaan hän ei kuulu ev.-lut tai ortod. seurakuntaan, mikä on aivan eri asia kuin ateismi.


    • miettisit..........

      niitä omia arvojas. Olis sinullakin helpompi olla.

      • ARVOISSANI

        ON VIKAA LUE OMA KIRJOITUKSESI JA MIETI SITÄ AAMEN.


    • Jotenkin tuntuu ettet kuunnellut muuta kuin Niinistön populistista propagandaa! Sanoppa mitä järkevää se sano??

      • Takinkääntäjä

        populismia oli enemmän tarjan puheessa.


      • JÄRKEVÄ!!!

        Jumala todella varjelkoon tätä kansaa!! Näyttää todella surkealta!!


      • Takinkääntäjä

        eivät olleet populismia.

        populismia oli se että mm lipponen vaihto kantaansa. tämä oli puhdasta populismin hyväksikäyttöä.


        otte te niin viattomia niin viattomia että..


      • sen, ETTÄ

        Mitä vikaa NATOSSA ???
        Senhän kysyi jo PAAVO Ensimmäinen LIPPONENkin, joten täytyy olla tosi järkevää!!! Tosi järkevää!!
        Sitä puhetta kelpaa jo kommarinkin kuunnella, sossuista puhumattakaan.


      • ruholla
        JÄRKEVÄ!!! kirjoitti:

        Jumala todella varjelkoon tätä kansaa!! Näyttää todella surkealta!!

        Kummallinen jumala teillä, kun ei se aiemmin ole älynnyt maatanne suojella.

        Onkohan sekin Stadista kotoisin?


    • Ei siitä Tarjasta tule mitään arvojohtajaa. Tarja on jo arvojohtaja. Itseasiassa ollut jo viimeiset 6 vuotta mutta et ole vaan huomannut sitä.

      • sulkapää..

        Hirvittää sen ARVOT tuntien..


      • huomannutkaan

        ETTÄ Tarja ei itsekään ole tiennyt olevansa...
        Nyt vasta herää 6v unesta. Mitähän se Penakin sanoo???


      • ruholla
        sulkapää.. kirjoitti:

        Hirvittää sen ARVOT tuntien..

        En epäile, että kaltaisiasi pullossa pimenneitä alahärmäläisiä pösilöitä hirvittää moni täällä sivistyneemmässä maailmassa jokapäiväiseenä ja arkipäiväisenä pidetty asia.

        Meillä on täällä jopa katuvalot ja muutama yliopistokin.

        Terveisiä perunakellariin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe