Tarja lupaaa olla enemmän arvojohtaja!!
Tarjastako meille arvojohtaja?????
Voi ei!! Tarjan "arvot" tuntien.. olisi vaan hissukseen, niin vähemmän saisa pahaa aikaiseksi!!
Kuuntelin kaikki vaalitentit ja ei ole hyvää tiedossa.. Vai oikein arvojohtaja!!
SIUNAAA JA
15
481
Vastaukset
- pyydät
siunausta ja varjelusta HYVÄ.
- ateisti,
Eipä se Tarja ateistina taida osata muuta kuin Lipposen kanssa "jeesustella"
Valitettavasti näin!! - ruholla
ateisti, kirjoitti:
Eipä se Tarja ateistina taida osata muuta kuin Lipposen kanssa "jeesustella"
Valitettavasti näin!!Tietääkseni Tasavallan Presidentti Tarja Halonen ei ole ateisti.
Sen sijaan hän ei kuulu ev.-lut tai ortod. seurakuntaan, mikä on aivan eri asia kuin ateismi.
- miettisit..........
niitä omia arvojas. Olis sinullakin helpompi olla.
- ARVOISSANI
ON VIKAA LUE OMA KIRJOITUKSESI JA MIETI SITÄ AAMEN.
Jotenkin tuntuu ettet kuunnellut muuta kuin Niinistön populistista propagandaa! Sanoppa mitä järkevää se sano??
- Takinkääntäjä
populismia oli enemmän tarjan puheessa.
- JÄRKEVÄ!!!
Jumala todella varjelkoon tätä kansaa!! Näyttää todella surkealta!!
- Takinkääntäjä
eivät olleet populismia.
populismia oli se että mm lipponen vaihto kantaansa. tämä oli puhdasta populismin hyväksikäyttöä.
otte te niin viattomia niin viattomia että.. - sen, ETTÄ
Mitä vikaa NATOSSA ???
Senhän kysyi jo PAAVO Ensimmäinen LIPPONENkin, joten täytyy olla tosi järkevää!!! Tosi järkevää!!
Sitä puhetta kelpaa jo kommarinkin kuunnella, sossuista puhumattakaan. - ruholla
JÄRKEVÄ!!! kirjoitti:
Jumala todella varjelkoon tätä kansaa!! Näyttää todella surkealta!!
Kummallinen jumala teillä, kun ei se aiemmin ole älynnyt maatanne suojella.
Onkohan sekin Stadista kotoisin?
Ei siitä Tarjasta tule mitään arvojohtajaa. Tarja on jo arvojohtaja. Itseasiassa ollut jo viimeiset 6 vuotta mutta et ole vaan huomannut sitä.
- sulkapää..
Hirvittää sen ARVOT tuntien..
- huomannutkaan
ETTÄ Tarja ei itsekään ole tiennyt olevansa...
Nyt vasta herää 6v unesta. Mitähän se Penakin sanoo??? - ruholla
sulkapää.. kirjoitti:
Hirvittää sen ARVOT tuntien..
En epäile, että kaltaisiasi pullossa pimenneitä alahärmäläisiä pösilöitä hirvittää moni täällä sivistyneemmässä maailmassa jokapäiväiseenä ja arkipäiväisenä pidetty asia.
Meillä on täällä jopa katuvalot ja muutama yliopistokin.
Terveisiä perunakellariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568