Tarja lupaaa olla enemmän arvojohtaja!!
Tarjastako meille arvojohtaja?????
Voi ei!! Tarjan "arvot" tuntien.. olisi vaan hissukseen, niin vähemmän saisa pahaa aikaiseksi!!
Kuuntelin kaikki vaalitentit ja ei ole hyvää tiedossa.. Vai oikein arvojohtaja!!
SIUNAAA JA
15
481
Vastaukset
- pyydät
siunausta ja varjelusta HYVÄ.
- ateisti,
Eipä se Tarja ateistina taida osata muuta kuin Lipposen kanssa "jeesustella"
Valitettavasti näin!! - ruholla
ateisti, kirjoitti:
Eipä se Tarja ateistina taida osata muuta kuin Lipposen kanssa "jeesustella"
Valitettavasti näin!!Tietääkseni Tasavallan Presidentti Tarja Halonen ei ole ateisti.
Sen sijaan hän ei kuulu ev.-lut tai ortod. seurakuntaan, mikä on aivan eri asia kuin ateismi.
- miettisit..........
niitä omia arvojas. Olis sinullakin helpompi olla.
- ARVOISSANI
ON VIKAA LUE OMA KIRJOITUKSESI JA MIETI SITÄ AAMEN.
Jotenkin tuntuu ettet kuunnellut muuta kuin Niinistön populistista propagandaa! Sanoppa mitä järkevää se sano??
- Takinkääntäjä
populismia oli enemmän tarjan puheessa.
- JÄRKEVÄ!!!
Jumala todella varjelkoon tätä kansaa!! Näyttää todella surkealta!!
- Takinkääntäjä
eivät olleet populismia.
populismia oli se että mm lipponen vaihto kantaansa. tämä oli puhdasta populismin hyväksikäyttöä.
otte te niin viattomia niin viattomia että.. - sen, ETTÄ
Mitä vikaa NATOSSA ???
Senhän kysyi jo PAAVO Ensimmäinen LIPPONENkin, joten täytyy olla tosi järkevää!!! Tosi järkevää!!
Sitä puhetta kelpaa jo kommarinkin kuunnella, sossuista puhumattakaan. - ruholla
JÄRKEVÄ!!! kirjoitti:
Jumala todella varjelkoon tätä kansaa!! Näyttää todella surkealta!!
Kummallinen jumala teillä, kun ei se aiemmin ole älynnyt maatanne suojella.
Onkohan sekin Stadista kotoisin?
Ei siitä Tarjasta tule mitään arvojohtajaa. Tarja on jo arvojohtaja. Itseasiassa ollut jo viimeiset 6 vuotta mutta et ole vaan huomannut sitä.
- sulkapää..
Hirvittää sen ARVOT tuntien..
- huomannutkaan
ETTÄ Tarja ei itsekään ole tiennyt olevansa...
Nyt vasta herää 6v unesta. Mitähän se Penakin sanoo??? - ruholla
sulkapää.. kirjoitti:
Hirvittää sen ARVOT tuntien..
En epäile, että kaltaisiasi pullossa pimenneitä alahärmäläisiä pösilöitä hirvittää moni täällä sivistyneemmässä maailmassa jokapäiväiseenä ja arkipäiväisenä pidetty asia.
Meillä on täällä jopa katuvalot ja muutama yliopistokin.
Terveisiä perunakellariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368