SIUNAAA JA

VARJELE MEITÄ

Tarja lupaaa olla enemmän arvojohtaja!!

Tarjastako meille arvojohtaja?????
Voi ei!! Tarjan "arvot" tuntien.. olisi vaan hissukseen, niin vähemmän saisa pahaa aikaiseksi!!

Kuuntelin kaikki vaalitentit ja ei ole hyvää tiedossa.. Vai oikein arvojohtaja!!

15

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydät

      siunausta ja varjelusta HYVÄ.

      • ateisti,

        Eipä se Tarja ateistina taida osata muuta kuin Lipposen kanssa "jeesustella"
        Valitettavasti näin!!


      • ruholla
        ateisti, kirjoitti:

        Eipä se Tarja ateistina taida osata muuta kuin Lipposen kanssa "jeesustella"
        Valitettavasti näin!!

        Tietääkseni Tasavallan Presidentti Tarja Halonen ei ole ateisti.

        Sen sijaan hän ei kuulu ev.-lut tai ortod. seurakuntaan, mikä on aivan eri asia kuin ateismi.


    • miettisit..........

      niitä omia arvojas. Olis sinullakin helpompi olla.

      • ARVOISSANI

        ON VIKAA LUE OMA KIRJOITUKSESI JA MIETI SITÄ AAMEN.


    • Jotenkin tuntuu ettet kuunnellut muuta kuin Niinistön populistista propagandaa! Sanoppa mitä järkevää se sano??

      • Takinkääntäjä

        populismia oli enemmän tarjan puheessa.


      • JÄRKEVÄ!!!

        Jumala todella varjelkoon tätä kansaa!! Näyttää todella surkealta!!


      • Takinkääntäjä

        eivät olleet populismia.

        populismia oli se että mm lipponen vaihto kantaansa. tämä oli puhdasta populismin hyväksikäyttöä.


        otte te niin viattomia niin viattomia että..


      • sen, ETTÄ

        Mitä vikaa NATOSSA ???
        Senhän kysyi jo PAAVO Ensimmäinen LIPPONENkin, joten täytyy olla tosi järkevää!!! Tosi järkevää!!
        Sitä puhetta kelpaa jo kommarinkin kuunnella, sossuista puhumattakaan.


      • ruholla
        JÄRKEVÄ!!! kirjoitti:

        Jumala todella varjelkoon tätä kansaa!! Näyttää todella surkealta!!

        Kummallinen jumala teillä, kun ei se aiemmin ole älynnyt maatanne suojella.

        Onkohan sekin Stadista kotoisin?


    • Ei siitä Tarjasta tule mitään arvojohtajaa. Tarja on jo arvojohtaja. Itseasiassa ollut jo viimeiset 6 vuotta mutta et ole vaan huomannut sitä.

      • sulkapää..

        Hirvittää sen ARVOT tuntien..


      • huomannutkaan

        ETTÄ Tarja ei itsekään ole tiennyt olevansa...
        Nyt vasta herää 6v unesta. Mitähän se Penakin sanoo???


      • ruholla
        sulkapää.. kirjoitti:

        Hirvittää sen ARVOT tuntien..

        En epäile, että kaltaisiasi pullossa pimenneitä alahärmäläisiä pösilöitä hirvittää moni täällä sivistyneemmässä maailmassa jokapäiväiseenä ja arkipäiväisenä pidetty asia.

        Meillä on täällä jopa katuvalot ja muutama yliopistokin.

        Terveisiä perunakellariin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe