Eli miksi se on näin?
Olipa kerran ns. täydellinen tyttö miesten silmissä. Neitsyt vielä 21 vuotiaana, omillaan pärjäävä, kiltti, uskollinen, ujo. Ei kokemusta seurustelusuhteista.Kohtaa pojan ja rakastuu, saa pojalta ensisuudelman ja ensikerran seksiä.poika ei välitä, juu se tavallinen tarina.
Miksi ne nuoret naiset joita halveksivasti haukutte teinipissiksiksi jotka antavat jokaiselle vastaantulijalle, saavat parisuhteen, rakkautta, kumppanin. Niitä kilttejä tyttöjä joita ihaillen sanotte "fantastisiki" jätätte lehdelle soittelemaan! Kyllä se niin näköjään on että ujojen brunejen kanssa mennään sänkyyn ja rohkeiden blondien kanssa naimisiin.
Miksi väitätte muuta?
miksi on näin?
11
1431
Vastaukset
- särjetty kiltti tyttö
lisään vielä, että naisten kannattaisi pysytellä neitsyinä ihan häihin saakka, ihan oman etunsa takia. Jos mies menee kanssanne naimisiin, voitte olla varmoja että mies ei ole vain pillun perässä.
Jos olet ns. kiltti tyttö, niin todella suosittelen että mietitte asiaa. Miksi antaisitte kaiken maailman luusereiden käyttää itseänne hyväksi?- mutta...
Itse lähden siitä, että jokaisella oikeus toimia niin kuin haluaa. Arvostan niitä, jotka päättävät säästää itseään sille "oikealle". Mutta en myöskään pidä niitä, joilla värikäs seksihistoria takana yhtään sen ala-arvoisempana. Pidätkö sinä? Itselläni ollut vain kaksi seksikumppania, kummatkin parisuhteessa ja neitsyyden menetin 18-vuotiaana. Vaikka se, jolle neitsyyden menetin, ei ollut lopun elämää kestävä kumppani niin ei se tarkoita että hän olisi käyttänyt minua hyväksi!
Kiltteys on paljon muutakin kuin ujous tai neitsyys. Se on myös suvaitsevaisuutta toisia ihmisiä kohtaan eikä mitattavissa seksikumppanien määrällä. Itse valinnut kompromissin. Tutustun mieheen tarpeeksi tietääkseni hänen tarkoitusperänsä, mutta en vaadi sormusta siihen, että pystyn luottamaan häneen.
Kiltteyttä arvostan miehessä myös (tämä näkyy suhtautumisena erilaisiin asioihin, käytöksenä jne., ei siis siihen kuinka monta naista hänellä on ollut) mutta se ei ole myöskään se ainoa asia, mikä merkitsee miehessä. EHKÄ näin on myös joidenkin miesten kannalta. En usko, ettäkö sinulle ei joku hyvä mies löytyisi. Kunhan et sitä kotona odota ja katkeroidu tai laita itseäsi muiden yläpuolelle, jotka eivät satu käyttäytymään kuten sinä tai joiden hiusväri on eri kuin sinun. - naiselta
Miksi sun mielestä seksissä on kyse siitä, että mies käyttää naista hyväkseen?
Jos mietit hiukan tätä kysymystäni, saatat ehkä huomata, mikä on oma osuutesi tässä nk. hyväksikäytössä...
- Sami S
Sitä tekee aina niin kuin juuri sillä hetkellä tuntuu oikealta. Siispä mitä niitä menneitä katumaan tai niistä katkeroitumaan, nehän on jo historiaa. Pitää osata päästää irti menneestä ja siirtyä eteenpäin.
Kyllä se oikea vielä löytyy sullekin. - dayum
tietosi ja käsityksesi eivät pidä paikkaansa ;)
Ihmiset ovat erilaisia, luultavasti vain törmäsit sellaiseen joka halusi seksiä kanssasi.
Eikä miesten naisten valintaa voi noin erotella, eihän tässä missään karjamarkkinoilla olla (vaikka joskus ehkä vaikuttaakin siltä). Suomessa harvemmin homma toimii niin, että mies valitsee naisen jonka kanssa haluaa seurustella. Kyllä se on kuitenkin kahden kauppa.
Enkä oikein jaksa uskoa tuotakaan väitettä, että nämä jokaiselle antavat saisivat parisuhteen, rakkautta ja kumppanin. Siis varmasti saavat parisuhteen ja kumppanin, mutta eihän siinä välttämättä ole rakkaudesta kyse. Joillekkin näistä naisista luultavasti käy samalla tavalla kuin sinullekkin - ehkä vain pitemmän kaavan mukaan.
Ihmiset ovat erilaisia, toiset tykkää toisenlaisista ihmisistä kuin jotkut toiset (toiset äidistä, toiset tyttärestä, kolmas vielä veljestäkin, plaa plaa plaa...) :) - kiltti poika
Että kiltti tyttö meni tyypillisesti sitten rakastumaan ihan muuta kuin kilttiin poikaan. Ihmetyttää, että jos sinä niitä renttuja näin kauan onnistuit välttelemään, niin miksi sinä sellaiseen nyt törmäsit.
Kilttiin poikiinhan kosketaan vasta kun pahat pojat on särkeneet sen sydämen... - Asiasta huvittunut
Onko tullut ensimmäinen kuhmu? Kuule, mä lupaan sulle vielä monta lisää! Verta, hikeä ja kyyneliä - niitä mä sulle lupaan!
Nuo kysymykset ovat hyvin tyypillisiä ihmiselle, joka huomaa, että maailma ei olekaan sellainen, miksi on luullut. Sellainen, minkälainen sen pitäisi olla. Kunhan nyt pettymyksesi nielet ja nouset takaisin jaloillesi, jatka vaan matkaa! Kuhmuja tulloo, mutta kenties jotakin muutakin. - qfq
Yhden pettymyksen takia olet noin murtunut? Ei kaikki miehet ole samanlaisia. Mä ainakin arvostan enemmän niitä kilttejä tyttöjä.
- NevilleR
1) Sulla ei ollut kokemusta, teit virhearvion. Taf lak, mutta kyllä se siitä. Näissä pitää olla vähän varovaisempi, mutta toisaalta rapatessa aina voipi vähän roiskua.
2) Blondit pääsee naimisiin, brunet pääsee naimisiin, punapäistä puhumattakaan (ehkä jopa kaljut...). Monét niistä useampaankin kertaan. Ja sitten voivat olla menemättäkin.
Miksikö väitän? On kokemusta.
/Nev - oikaisu
"Miksi ne nuoret naiset joita halveksivasti haukutte teinipissiksiksi jotka antavat jokaiselle vastaantulijalle, saavat parisuhteen, rakkautta, kumppanin."
Kyllä siellä itketään vähintään yhtäpaljon.
Näkökulmasi on vinoutunut. Kymmenen pistettä....jne..
Eiköhän niiltä rohkeilta blondeiltakin joskus ole joku neitsyyden vienyt ihan samalla tavalla kuin ujoilta bruneteiltakin. Harva nainen taitaa nykyään avioitua sen ensimmäisensä kanssa (miehiä tunnen montakin).
Uskokaa nyt naiset/tytöt, sillä hiusten värillä ei ole loppujen lopuksi mitään merkitystä mihinkään asiaan toinen tykkää blondista ja kolmas brunetesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723