Risat punaiset Kontiot

Joona

Turussa näin noin 18-v tytön,jolla oli jalassa tahallaan revityt mustat sukkahousut ja samoin ilmeisesti tahallaan varsista revityt kiiltävän punaiset Kontio saappaat. Minihameen kanssa aikamoinen ilmestys!

154

19950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuula

      Ilmeisesti näin saman tytön. Se oli käynyt jossain kuralätäkössässä. Saappaat oli kurassa ja roiskeita oli polveen asti.

      • Suski

        On tosi jännää seistä kuralätäkössä polkien syvenmälle uudet, puhtaat Kontiot jalassa ja odotaa koska saapas hörppää mutaa sisään ja sukat kastuu.


      • Zenna
        Suski kirjoitti:

        On tosi jännää seistä kuralätäkössä polkien syvenmälle uudet, puhtaat Kontiot jalassa ja odotaa koska saapas hörppää mutaa sisään ja sukat kastuu.

        Olen tehnyt samaa savessa. Saapas jää kiinni ja joutuu astumaan sukkasillaan saveen. No, pesemällä saappaat saa kuntoon.


      • Paula
        Suski kirjoitti:

        On tosi jännää seistä kuralätäkössä polkien syvenmälle uudet, puhtaat Kontiot jalassa ja odotaa koska saapas hörppää mutaa sisään ja sukat kastuu.

        Kumppareiden kanssa on tosi kivaa olla upottavassa mudassa tai savessa ja odottaa, koska saapas hörpää. Mulla on fuksian väriset Kontiot kokoa 41 ja niillä on ryvetty melkosissa mutakoisa.Hörpänny on.


      • saapastelija
        Paula kirjoitti:

        Kumppareiden kanssa on tosi kivaa olla upottavassa mudassa tai savessa ja odottaa, koska saapas hörpää. Mulla on fuksian väriset Kontiot kokoa 41 ja niillä on ryvetty melkosissa mutakoisa.Hörpänny on.

        Saapastelu tekee hyvää. Vesi tai muta puristaa saappaat sääriin kiinni... saapas tarttuu kiinni ja vesi vaan nousee ylä lähemmäs saappaan reunaa, kunnes... :)

        Kiva olisi katsella teitä tytöt kun saapastelette. Mukavia mielikuvia ainakin sain viesteistänne, kaunis kiitos.


      • Oona
        Suski kirjoitti:

        On tosi jännää seistä kuralätäkössä polkien syvenmälle uudet, puhtaat Kontiot jalassa ja odotaa koska saapas hörppää mutaa sisään ja sukat kastuu.

        Olen tehnyt samaa. Pikkuhousut kastuu, kun kura lorahtaa saappaaseen. Mulla on vanhat Ratsu-saappaat ja paksut valkoiset sukkikset.


      • Kati
        Suski kirjoitti:

        On tosi jännää seistä kuralätäkössä polkien syvenmälle uudet, puhtaat Kontiot jalassa ja odotaa koska saapas hörppää mutaa sisään ja sukat kastuu.

        Kurassa läträily kumpparit jalassa on tosi kivaa. Tulispa kevät ja purot alkais juosta. Ostin uudet limet Kontiot ja maltan tuskin odottaa, milloin pääsen kokeilemaan niitä mutaprutakossa.


      • Nimetön
        Oona kirjoitti:

        Olen tehnyt samaa. Pikkuhousut kastuu, kun kura lorahtaa saappaaseen. Mulla on vanhat Ratsu-saappaat ja paksut valkoiset sukkikset.

        kun joku friikki viihdyttää itse itseään vastailemalla omaan viestiinsä eri nimimerkein...

        Have fun!

        T. kotikontio


      • katsoja
        Suski kirjoitti:

        On tosi jännää seistä kuralätäkössä polkien syvenmälle uudet, puhtaat Kontiot jalassa ja odotaa koska saapas hörppää mutaa sisään ja sukat kastuu.

        Näin viime kesällä yhen rautakaupan pihalla tytön jolla oli tosi tosi paskaset ja kuraset punaiset kontiosaappaat jaloissaan en tiedä miten se oli niin likaseks ne saanukkin mutta näky olin kiihottavan magee :-)


      • kysyvä ja ihmettelevä
        Nimetön kirjoitti:

        kun joku friikki viihdyttää itse itseään vastailemalla omaan viestiinsä eri nimimerkein...

        Have fun!

        T. kotikontio

        että sama tyyppi vastaa itselleen???????


      • mistäkö?
        kysyvä ja ihmettelevä kirjoitti:

        että sama tyyppi vastaa itselleen???????

        Mistäköhän? Ei täällä ole muita kuin me.
        Hah hah hah!


      • Paula
        Paula kirjoitti:

        Kumppareiden kanssa on tosi kivaa olla upottavassa mudassa tai savessa ja odottaa, koska saapas hörpää. Mulla on fuksian väriset Kontiot kokoa 41 ja niillä on ryvetty melkosissa mutakoisa.Hörpänny on.

        Kivaa panna jalkaan paksut sukkikkiset ja villasukat. Mennä syvään veteen pikkusen vuotavilla vanhoilla punaisilla Kontioilla ja odottaa, kun sukat pikkuhiljaa kastuu.


    • Ulla

      Revityt sukkahousut jalassa on jo vanha juttu. Uutta on risat kumisaappaat ja farkkuhame.

      • hieno juttu

        että revittyjä kumppareita näkyy muuallakin kuin metsäpoluilla. Toivottavasti ne on yhtä kiihottavat käyttäjälle kuin varmasti ovat mieskatsojille. Itse olen vuosikausia ollut kiihottunut saappaiden repimisestä, mutta en oikein ole kehdannut käyttää risaisia saappaita kaupunkioloissa muulloin kuin pimeinä iltoina. Mutta hieno on tunne kun vesi lätäköistä revityistä aukoista kastuttaa sukat!


      • Repijä
        hieno juttu kirjoitti:

        että revittyjä kumppareita näkyy muuallakin kuin metsäpoluilla. Toivottavasti ne on yhtä kiihottavat käyttäjälle kuin varmasti ovat mieskatsojille. Itse olen vuosikausia ollut kiihottunut saappaiden repimisestä, mutta en oikein ole kehdannut käyttää risaisia saappaita kaupunkioloissa muulloin kuin pimeinä iltoina. Mutta hieno on tunne kun vesi lätäköistä revityistä aukoista kastuttaa sukat!

        Oletko repinyt vuoren pois ja jos niin kuinka
        sait sen poistettua?


      • repijä2
        Repijä kirjoitti:

        Oletko repinyt vuoren pois ja jos niin kuinka
        sait sen poistettua?

        enpäs vuorta kokonaan poista. Se jää muutamasta kohdasta edelleen kiini kumiin. Mutta saat kankaan irroitettua kumista kun ensin esim. varren sisäpuolelta jostain kohtaa hankaat terävällä esineellä kangasvuoren puhki je sen jälkeen rupeat työntämään tylpän esineen vuoren ja kumin väliin.Sietää tietty varoa ettei tahtomatta puhkaise kumia vielä tässä vaiheessa...Joskus vuori irtoaa helposti, välillä se on tosi sitkeästi kiinni kumissa. Monesti vanhasta saappaasta vuori on jo itsestään irronnut teräosasta, ja sieltä on sitten hyvä jatkaa. Mutta kun näin olet iroittanut vuoren varresta ja terästä niin koko saapassta tulee paljon joustavampi ja mun mielestäni fiksumpi, kun pinnassa näkyy enemmän ja terävämpiä taitoksia. Ja sitten tietty tahallinen repiminen sujuu paljon helpommin...


      • repijä
        repijä2 kirjoitti:

        enpäs vuorta kokonaan poista. Se jää muutamasta kohdasta edelleen kiini kumiin. Mutta saat kankaan irroitettua kumista kun ensin esim. varren sisäpuolelta jostain kohtaa hankaat terävällä esineellä kangasvuoren puhki je sen jälkeen rupeat työntämään tylpän esineen vuoren ja kumin väliin.Sietää tietty varoa ettei tahtomatta puhkaise kumia vielä tässä vaiheessa...Joskus vuori irtoaa helposti, välillä se on tosi sitkeästi kiinni kumissa. Monesti vanhasta saappaasta vuori on jo itsestään irronnut teräosasta, ja sieltä on sitten hyvä jatkaa. Mutta kun näin olet iroittanut vuoren varresta ja terästä niin koko saapassta tulee paljon joustavampi ja mun mielestäni fiksumpi, kun pinnassa näkyy enemmän ja terävämpiä taitoksia. Ja sitten tietty tahallinen repiminen sujuu paljon helpommin...

        Oletko kokeillut,auttaako joa ratkoo sisäpuolella
        olevan sauman auki?


      • repijä2
        repijä kirjoitti:

        Oletko kokeillut,auttaako joa ratkoo sisäpuolella
        olevan sauman auki?

        Auttaahan se ja paljonkin. Mutta mielestäni kannattaa jättää vuoren kiinni juuri varren takasaumasta. Se taas auttaa paljon kun vedät saappaan jalkaan. Paljas kumipinta ilman vuorta hankaa vastaan


      • repijä
        repijä2 kirjoitti:

        Auttaahan se ja paljonkin. Mutta mielestäni kannattaa jättää vuoren kiinni juuri varren takasaumasta. Se taas auttaa paljon kun vedät saappaan jalkaan. Paljas kumipinta ilman vuorta hankaa vastaan

        Millaisia kumppareita olet repinyt ja oletko
        naisten korollisille ja pitkävartisille tehnyt?


      • repijä2
        repijä kirjoitti:

        Millaisia kumppareita olet repinyt ja oletko
        naisten korollisille ja pitkävartisille tehnyt?

        erilaisia tullut revittyä. Hankalimmat oli beigenväriset korolliset Leenat. Kumi oli niin paksua sorttia ettei millään meinannut revetä.Mutta enimmäkseen on Kontioita tullut käsiteltyä. Entäs itse? Miten sinä olet kumppareita repinyt ja minkähänlaisia?


      • kontio
        repijä2 kirjoitti:

        erilaisia tullut revittyä. Hankalimmat oli beigenväriset korolliset Leenat. Kumi oli niin paksua sorttia ettei millään meinannut revetä.Mutta enimmäkseen on Kontioita tullut käsiteltyä. Entäs itse? Miten sinä olet kumppareita repinyt ja minkähänlaisia?

        Oletteko repineet moniakin kontioita,värillisiä vai mustia?Mitä niille sen jälkeen tapahtuu?...oletteko hävittäneet ne? Jotenkin tämä aihe kiinnostaa,jotkut itsekin repineenä...Oletteko muutoin hävittäneet vanhoja kontioita?


      • Kontioista pitävä
        kontio kirjoitti:

        Oletteko repineet moniakin kontioita,värillisiä vai mustia?Mitä niille sen jälkeen tapahtuu?...oletteko hävittäneet ne? Jotenkin tämä aihe kiinnostaa,jotkut itsekin repineenä...Oletteko muutoin hävittäneet vanhoja kontioita?

        Itse en ole koskaan raskinut heittää roskiin Kontioita. Yhdet tosi vanhat ja hieman rikkinäisetkin aion joskus haudata kunniallisesti, kunhan ne ovat täysin loppuun palvelleet. Roskis ja kaatopaikka tuntuu täysin sopimattomalle paikalle monessa mukana olleille ja rakkaiksi tulleille fetissiesineille. Kunnialliset hautajaiset tuntuvat hieman paremmalle vaihtoehdolle.
        Siksi tuntuu järkyttävälle, kun jotkut tahallaan repivät ja tuhoavat saappaitaan.


      • utelias
        kontio kirjoitti:

        Oletteko repineet moniakin kontioita,värillisiä vai mustia?Mitä niille sen jälkeen tapahtuu?...oletteko hävittäneet ne? Jotenkin tämä aihe kiinnostaa,jotkut itsekin repineenä...Oletteko muutoin hävittäneet vanhoja kontioita?

        ja kuinka paljon olet kumpparia repinyt? Varresta, terästä, ihan riekaleiksi vai? Millä välineellä revit?


      • repijä
        repijä2 kirjoitti:

        erilaisia tullut revittyä. Hankalimmat oli beigenväriset korolliset Leenat. Kumi oli niin paksua sorttia ettei millään meinannut revetä.Mutta enimmäkseen on Kontioita tullut käsiteltyä. Entäs itse? Miten sinä olet kumppareita repinyt ja minkähänlaisia?

        Lenoja revitty enimmäkseen ja muutamat Evitat.
        Saksia sekä puukkoa käyttäen.Ensin ratkottu
        sisäsauma auki ja sitten leikattu vartta.
        Saappaiden on oltava kiiltäviä ja joko uusia tai
        vähän käytettyjä.Kirppareilta aikanaan hankittu
        kymmeniä pareja Lenoja.


      • murtumat
        Repijä kirjoitti:

        Oletko repinyt vuoren pois ja jos niin kuinka
        sait sen poistettua?

        Millä aineella saa kumin haurastumaan, jotta taitekohdat murtuvat?


      • ninni
        murtumat kirjoitti:

        Millä aineella saa kumin haurastumaan, jotta taitekohdat murtuvat?

        Kerro aineet, tai menetelmät, jolla uuden, kiiltävän kumisaappaan saa hapristumaan, jotta taitekohtiinn saa murtumia.


      • Lissu
        ninni kirjoitti:

        Kerro aineet, tai menetelmät, jolla uuden, kiiltävän kumisaappaan saa hapristumaan, jotta taitekohtiinn saa murtumia.

        Miten uuden Kontion voi käsitellä niin että siihen tulee murtumia pikku käytön jälkeen. Olisko joku sopiva aine tiedossa?


      • kontio
        utelias kirjoitti:

        ja kuinka paljon olet kumpparia repinyt? Varresta, terästä, ihan riekaleiksi vai? Millä välineellä revit?

        Olen repinyt aivan käsin,viimeksi sormi haurastuneeseen reikäkohtaan ja rits, saapas halki.Olivat vanhat mustat hevostallikontiot k.40.Ymmärrän hätä joka piti saappaitten kontioiden repimistä kamalana koska itsekin olen harrastaja,mutta jollakin selittämättömällä tavalla se kiinnostaa...tuhmaa ja kiellettyä?Kertokaa mitä olette tehnyt saappaille repimisen jälkeen tai oletteko muuten hävittäneet saappaita...heittäneet roskiin,polttaneet?


      • tuli laitettua
        kontio kirjoitti:

        Olen repinyt aivan käsin,viimeksi sormi haurastuneeseen reikäkohtaan ja rits, saapas halki.Olivat vanhat mustat hevostallikontiot k.40.Ymmärrän hätä joka piti saappaitten kontioiden repimistä kamalana koska itsekin olen harrastaja,mutta jollakin selittämättömällä tavalla se kiinnostaa...tuhmaa ja kiellettyä?Kertokaa mitä olette tehnyt saappaille repimisen jälkeen tai oletteko muuten hävittäneet saappaita...heittäneet roskiin,polttaneet?

        Kerran tuli ostettua liian pienet lasten kokoa olevat Kontiot kirpparilta halvalla, hieman rikki kun olivat ja tulihan niitä kokeiltua jalkaankin. Kumman paljon venyivät, kun sain jalkaan, vaikka olivat viisi numeroa liian pienet. Tuntuivat kyllä erittäin epämiellyttäviltä ja tietenkin runko repesi tällaisessä käsittelyssä. Ennen roskiin laittoa piti tietenkin tutkia saappaan poikkileikkaus. Vedin puukolla koko saappaan halki, jolloin näki terän piilossa olevan sisäosan rakenteen ja pohjan sisäosan rakenteen, joka oli pettymyksekseni pelkkää kumia. Luulin, että edes kannan sisäosa olisi ollut ontto tai jotakin mielenkiintoisempaa, mutta ei. Muulloin ei ole tullut pahoinpideltyä saappaita.
        "Tieteellisen" tutkimuksen jälkeen heitin saappaat karusti roskikseen. Hieman oli morkkis jälkeen päin ja huono omatunto, kun oli tullut tuhottua kontiot, mutta piti selitellä itselleen, että olihan ne jo valmiiksi rikki.


      • ettäs
        Lissu kirjoitti:

        Miten uuden Kontion voi käsitellä niin että siihen tulee murtumia pikku käytön jälkeen. Olisko joku sopiva aine tiedossa?

        kun puhdistaa kumpparit sisältä kloriitilla (se kotikäyttöön tarkoitettu klooriliuos), niin se jotenkin "haitallisesti" vaikuttaa kumiin. Onko näin, en itse ole kokeillut.Onkos kellään kokemusta siitä? Olis kuitenkin kiva tietää miten murtumia saa aikaan ettei tartte odottaa vuosia....


      • on kyllä
        tuli laitettua kirjoitti:

        Kerran tuli ostettua liian pienet lasten kokoa olevat Kontiot kirpparilta halvalla, hieman rikki kun olivat ja tulihan niitä kokeiltua jalkaankin. Kumman paljon venyivät, kun sain jalkaan, vaikka olivat viisi numeroa liian pienet. Tuntuivat kyllä erittäin epämiellyttäviltä ja tietenkin runko repesi tällaisessä käsittelyssä. Ennen roskiin laittoa piti tietenkin tutkia saappaan poikkileikkaus. Vedin puukolla koko saappaan halki, jolloin näki terän piilossa olevan sisäosan rakenteen ja pohjan sisäosan rakenteen, joka oli pettymyksekseni pelkkää kumia. Luulin, että edes kannan sisäosa olisi ollut ontto tai jotakin mielenkiintoisempaa, mutta ei. Muulloin ei ole tullut pahoinpideltyä saappaita.
        "Tieteellisen" tutkimuksen jälkeen heitin saappaat karusti roskikseen. Hieman oli morkkis jälkeen päin ja huono omatunto, kun oli tullut tuhottua kontiot, mutta piti selitellä itselleen, että olihan ne jo valmiiksi rikki.

        kaikkein parasta jos kumpparit on sellaista kokoa, että ne voi pitää repimisen aikana jalassa. Tuntuu vaan kivalta kävellä huolimattomasti metsässä ja yrittää löytää sopivan terävää risua jotta repeytymiä tulee pitkävartisiin kumppareihin. Sitten taas risaisilla kumppareilla lätäkköön!


      • toimiiko
        ettäs kirjoitti:

        kun puhdistaa kumpparit sisältä kloriitilla (se kotikäyttöön tarkoitettu klooriliuos), niin se jotenkin "haitallisesti" vaikuttaa kumiin. Onko näin, en itse ole kokeillut.Onkos kellään kokemusta siitä? Olis kuitenkin kiva tietää miten murtumia saa aikaan ettei tartte odottaa vuosia....

        Olen myös kuullut, että kloriitti haurastuttaa kumia. Toimiiko?


      • pohjat
        repijä2 kirjoitti:

        enpäs vuorta kokonaan poista. Se jää muutamasta kohdasta edelleen kiini kumiin. Mutta saat kankaan irroitettua kumista kun ensin esim. varren sisäpuolelta jostain kohtaa hankaat terävällä esineellä kangasvuoren puhki je sen jälkeen rupeat työntämään tylpän esineen vuoren ja kumin väliin.Sietää tietty varoa ettei tahtomatta puhkaise kumia vielä tässä vaiheessa...Joskus vuori irtoaa helposti, välillä se on tosi sitkeästi kiinni kumissa. Monesti vanhasta saappaasta vuori on jo itsestään irronnut teräosasta, ja sieltä on sitten hyvä jatkaa. Mutta kun näin olet iroittanut vuoren varresta ja terästä niin koko saapassta tulee paljon joustavampi ja mun mielestäni fiksumpi, kun pinnassa näkyy enemmän ja terävämpiä taitoksia. Ja sitten tietty tahallinen repiminen sujuu paljon helpommin...

        Irroita myös sisäpohjat, niin on kuin sukkasillaan kävelisi.


      • tosissasi
        pohjat kirjoitti:

        Irroita myös sisäpohjat, niin on kuin sukkasillaan kävelisi.

        olet kokeillut, niin kerro miten sisäpohjat saa iroitettua? Olis jännää kokeilla.


      • pohjatt
        tosissasi kirjoitti:

        olet kokeillut, niin kerro miten sisäpohjat saa iroitettua? Olis jännää kokeilla.

        Kontioista lähtee, kun tunget ruuvimeisselin reunan alle ja väännät. Näin saat alun. Sisäpohjia on kaksi kerrosta molemmat liimalla kiinni.


      • pohjat2
        pohjatt kirjoitti:

        Kontioista lähtee, kun tunget ruuvimeisselin reunan alle ja väännät. Näin saat alun. Sisäpohjia on kaksi kerrosta molemmat liimalla kiinni.

        Ole varovainen, kun kampeat sisäpohjaa irti, että et luiskauta meisseliä saappaasta läpi. Ensimminenen sisäpohja on kiinni liimalla reunoista, toinen, peltilevyllä terästetty poikittaisilla liimajuovilla. Homma onnistuu, vaatii voimaa ja kärsivällisyytä. Tuloksena on pohjasta sukan ohuet punaiset Kontuiot.


      • kysyjä2
        pohjat2 kirjoitti:

        Ole varovainen, kun kampeat sisäpohjaa irti, että et luiskauta meisseliä saappaasta läpi. Ensimminenen sisäpohja on kiinni liimalla reunoista, toinen, peltilevyllä terästetty poikittaisilla liimajuovilla. Homma onnistuu, vaatii voimaa ja kärsivällisyytä. Tuloksena on pohjasta sukan ohuet punaiset Kontuiot.

        eikö ulkopohjakin irtoile saappaan terästä kun sisäpohja revitään irti?? Miten muuten halkeamia sais kumiin? Otsoni kuulemma haurastuttaa, mutta mistäs nyt tommosta otsonia sais?


      • repijä
        pohjatt kirjoitti:

        Kontioista lähtee, kun tunget ruuvimeisselin reunan alle ja väännät. Näin saat alun. Sisäpohjia on kaksi kerrosta molemmat liimalla kiinni.

        Olen yrittänyt saada Lenoista sisäpohjan revittyä
        irti vaan ei oikein onnistu. Onko kukaan saanut
        ne hyvin irti. Jos,niin miten?


      • meinaa
        repijä kirjoitti:

        Olen yrittänyt saada Lenoista sisäpohjan revittyä
        irti vaan ei oikein onnistu. Onko kukaan saanut
        ne hyvin irti. Jos,niin miten?

        hevin onnistua. Minäkin kyllästyin siihen kokeiluun aikoinaan. Mutta sahasin suutuspäissäni korot poikki ihan pohjan läheltä. Kylläpä oli kiva fiilis sen jälkeen kävellä ja Leenojen varsiin tuli tosi hienot taitokset.


      • repijä
        meinaa kirjoitti:

        hevin onnistua. Minäkin kyllästyin siihen kokeiluun aikoinaan. Mutta sahasin suutuspäissäni korot poikki ihan pohjan läheltä. Kylläpä oli kiva fiilis sen jälkeen kävellä ja Leenojen varsiin tuli tosi hienot taitokset.

        Oletko paljonkin Lenoja repinyt tai leikellyt
        uuteen muotoon?Minusta parhaimmat leikkelyyn
        ja repimiseen.


      • kontioita
        repijä kirjoitti:

        Oletko paljonkin Lenoja repinyt tai leikellyt
        uuteen muotoon?Minusta parhaimmat leikkelyyn
        ja repimiseen.

        on tullut rustattua uuteen uskoon. Leenoja vain kolmet tai neljät mustat ja yhdet beiget. Kontsuja pystyy käyttämään vapaammin turhaa huomiota herättämättä myös risaisina, siksi niihin olen enemmän mieltynyt.


      • repijä
        kontioita kirjoitti:

        on tullut rustattua uuteen uskoon. Leenoja vain kolmet tai neljät mustat ja yhdet beiget. Kontsuja pystyy käyttämään vapaammin turhaa huomiota herättämättä myös risaisina, siksi niihin olen enemmän mieltynyt.

        Mites olet Leenoja rustannut uuteen kuosiin?


      • rustaaja
        repijä kirjoitti:

        Mites olet Leenoja rustannut uuteen kuosiin?

        beiget Leenat maalasin mustalla nahkavärillä kiiltävän mustiksi. Väri ei oikein hyvin pysynyt, taitekohdista irtoili. Yhdestä mustasta parista irroittelin ensin terän vuoret ja revin sitten sopivan kokoisen reiän toisen kumpparin terän taittokohtaan. Toisesta mustasta parista leikkasin korot poikki.
        Mitä sinä Leenoille olet tehnyt ja oletko Kontioita käsitellyt ja miten?


      • repijä
        rustaaja kirjoitti:

        beiget Leenat maalasin mustalla nahkavärillä kiiltävän mustiksi. Väri ei oikein hyvin pysynyt, taitekohdista irtoili. Yhdestä mustasta parista irroittelin ensin terän vuoret ja revin sitten sopivan kokoisen reiän toisen kumpparin terän taittokohtaan. Toisesta mustasta parista leikkasin korot poikki.
        Mitä sinä Leenoille olet tehnyt ja oletko Kontioita käsitellyt ja miten?

        Lenoista olen ratkonut sauman sisäpuolelta,
        leikellyt vartta ja yrittänyt nylkeä vuoren
        sisältä.Piikillä tehnyt reikiä varren yläosaan.


      • rustaaja
        repijä kirjoitti:

        Lenoista olen ratkonut sauman sisäpuolelta,
        leikellyt vartta ja yrittänyt nylkeä vuoren
        sisältä.Piikillä tehnyt reikiä varren yläosaan.

        oletko pitänyt revityt kumpparit jalassa ulkona? Onnistuiko vuoren poistaminen kokonaan? Ja jäikö teräosa repimättä kun piikettelit varsia? Minä kyllä mielelläni vedän vaikka kuinka risaiset kumpparit jalkaan ja kävelen niissä mutalätäkköön.


      • jussi50v
        tuli laitettua kirjoitti:

        Kerran tuli ostettua liian pienet lasten kokoa olevat Kontiot kirpparilta halvalla, hieman rikki kun olivat ja tulihan niitä kokeiltua jalkaankin. Kumman paljon venyivät, kun sain jalkaan, vaikka olivat viisi numeroa liian pienet. Tuntuivat kyllä erittäin epämiellyttäviltä ja tietenkin runko repesi tällaisessä käsittelyssä. Ennen roskiin laittoa piti tietenkin tutkia saappaan poikkileikkaus. Vedin puukolla koko saappaan halki, jolloin näki terän piilossa olevan sisäosan rakenteen ja pohjan sisäosan rakenteen, joka oli pettymyksekseni pelkkää kumia. Luulin, että edes kannan sisäosa olisi ollut ontto tai jotakin mielenkiintoisempaa, mutta ei. Muulloin ei ole tullut pahoinpideltyä saappaita.
        "Tieteellisen" tutkimuksen jälkeen heitin saappaat karusti roskikseen. Hieman oli morkkis jälkeen päin ja huono omatunto, kun oli tullut tuhottua kontiot, mutta piti selitellä itselleen, että olihan ne jo valmiiksi rikki.

        Ostin kirpparilta kontiot koko 36, varren sisäpuolella luki Mari. Itse käytän kokoa 40, mutta halusin kokeilla Marin saappaita. Tungin ne jalkaan, varpaat oli ihan kippurassa. Tuntui kuitenkin niin hyvältä, että rupesin leikkaamaan nurmikkoa ne jalassa, noin. 2 tuntia. Kipua oli, mutta kiihotti kuitenkin kovasti. Nurmikon jälkeen piti mennä autotallin tumputtamaan saappaat jalassa. Ajoin nurmikon seuraavankin kerran ne saappaat jalassa, ja taas seisoi. Kiitos Marille. Säästän saappaat ensi kesäksi, käytän niitä varmasti, vaikka tulee kipua


      • Ratsusaapastelija
        jussi50v kirjoitti:

        Ostin kirpparilta kontiot koko 36, varren sisäpuolella luki Mari. Itse käytän kokoa 40, mutta halusin kokeilla Marin saappaita. Tungin ne jalkaan, varpaat oli ihan kippurassa. Tuntui kuitenkin niin hyvältä, että rupesin leikkaamaan nurmikkoa ne jalassa, noin. 2 tuntia. Kipua oli, mutta kiihotti kuitenkin kovasti. Nurmikon jälkeen piti mennä autotallin tumputtamaan saappaat jalassa. Ajoin nurmikon seuraavankin kerran ne saappaat jalassa, ja taas seisoi. Kiitos Marille. Säästän saappaat ensi kesäksi, käytän niitä varmasti, vaikka tulee kipua

        Ostin kierrätystorilta liian pienet kumiset ratsastussaappaat, autossa panin ne heti jalkaan. Ajoin kauppakeskukseen ne jalassa. Siellä piti käydä vessassa vetämässä käteen, tuli valtava satsi. Menin sitten autoon, piti mennä vielä töihin, joten yritin riisua saappaat, mutta eihän ne lähteneet. Onneksi autosta löytyi puukko, joten leikkasin varret auki, harmitti pilata hyvät saappaat. Jätin raadot parkkihalliin.


      • Kontsumies
        tuli laitettua kirjoitti:

        Kerran tuli ostettua liian pienet lasten kokoa olevat Kontiot kirpparilta halvalla, hieman rikki kun olivat ja tulihan niitä kokeiltua jalkaankin. Kumman paljon venyivät, kun sain jalkaan, vaikka olivat viisi numeroa liian pienet. Tuntuivat kyllä erittäin epämiellyttäviltä ja tietenkin runko repesi tällaisessä käsittelyssä. Ennen roskiin laittoa piti tietenkin tutkia saappaan poikkileikkaus. Vedin puukolla koko saappaan halki, jolloin näki terän piilossa olevan sisäosan rakenteen ja pohjan sisäosan rakenteen, joka oli pettymyksekseni pelkkää kumia. Luulin, että edes kannan sisäosa olisi ollut ontto tai jotakin mielenkiintoisempaa, mutta ei. Muulloin ei ole tullut pahoinpideltyä saappaita.
        "Tieteellisen" tutkimuksen jälkeen heitin saappaat karusti roskikseen. Hieman oli morkkis jälkeen päin ja huono omatunto, kun oli tullut tuhottua kontiot, mutta piti selitellä itselleen, että olihan ne jo valmiiksi rikki.

        löysin roskiksesta punaiset kontiot koko35. Oli pakko ottaa ne talteen. Kokeilin niitä jalkaan, vaikka oma koko on 40. Hyvin meni jalkaan, vaikka puristi varpaita. Rupesi seisomaan valtavasti, oli pakko lypsää satsin pois. Säästän saappaat tulevia tarpeita varten.


      • Stadilainen
        jussi50v kirjoitti:

        Ostin kirpparilta kontiot koko 36, varren sisäpuolella luki Mari. Itse käytän kokoa 40, mutta halusin kokeilla Marin saappaita. Tungin ne jalkaan, varpaat oli ihan kippurassa. Tuntui kuitenkin niin hyvältä, että rupesin leikkaamaan nurmikkoa ne jalassa, noin. 2 tuntia. Kipua oli, mutta kiihotti kuitenkin kovasti. Nurmikon jälkeen piti mennä autotallin tumputtamaan saappaat jalassa. Ajoin nurmikon seuraavankin kerran ne saappaat jalassa, ja taas seisoi. Kiitos Marille. Säästän saappaat ensi kesäksi, käytän niitä varmasti, vaikka tulee kipua

        jos on snadit pläägät, tulee klapit klesa


      • liianpienet
        Kontsumies kirjoitti:

        löysin roskiksesta punaiset kontiot koko35. Oli pakko ottaa ne talteen. Kokeilin niitä jalkaan, vaikka oma koko on 40. Hyvin meni jalkaan, vaikka puristi varpaita. Rupesi seisomaan valtavasti, oli pakko lypsää satsin pois. Säästän saappaat tulevia tarpeita varten.

        Minua kiihottaa kaikki liian pienet kumisaappaat ja farkut. Upeata tunkea jalkaan niin pienet saappaat, että joutuu työskentelemään, että ne menee jalkaan. On melkein kuin panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat ovat jalassa, on pakko tumputtaa. Olen kerran salaa tunkenut työkaverin nahkaiset saappaat jalkaan, tuntui tosi hyvältä, mutta saappaat hajosivat. Onneksi olin sen jälkeen puoli vuotta kursilla, ja kun tulin takaisin töihin, hänellä oli uudet saappaat

        Kerran lainasin siivouskomerosta siivojatytön farkt, tungin ne jalkaan, ja ne repesivät. Mutta hyvältä tuntui.


      • Korseletti
        liianpienet kirjoitti:

        Minua kiihottaa kaikki liian pienet kumisaappaat ja farkut. Upeata tunkea jalkaan niin pienet saappaat, että joutuu työskentelemään, että ne menee jalkaan. On melkein kuin panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat ovat jalassa, on pakko tumputtaa. Olen kerran salaa tunkenut työkaverin nahkaiset saappaat jalkaan, tuntui tosi hyvältä, mutta saappaat hajosivat. Onneksi olin sen jälkeen puoli vuotta kursilla, ja kun tulin takaisin töihin, hänellä oli uudet saappaat

        Kerran lainasin siivouskomerosta siivojatytön farkt, tungin ne jalkaan, ja ne repesivät. Mutta hyvältä tuntui.

        Minulla on sama vika. Lisäksi tosi tiukka vyö saa seisokin aikaan. Myös tiukka korsetti tekee saman. Löysin kerran roskiksesta korseletin, oli pakko ottaa talteen. Puin sen päälleni, oli aika vaikeata saada kaikki hakaset kiinni. Kun se vihdoin oli päällä, rupesi seisomaan kovasti, ei muuta kuin haarakappale auki, ja kohta lensi satsi. Pidin korseletin päälläni koko päivän, ja aina välillä tuli uusi seisokki.


      • Rähjäiset
        Korseletti kirjoitti:

        Minulla on sama vika. Lisäksi tosi tiukka vyö saa seisokin aikaan. Myös tiukka korsetti tekee saman. Löysin kerran roskiksesta korseletin, oli pakko ottaa talteen. Puin sen päälleni, oli aika vaikeata saada kaikki hakaset kiinni. Kun se vihdoin oli päällä, rupesi seisomaan kovasti, ei muuta kuin haarakappale auki, ja kohta lensi satsi. Pidin korseletin päälläni koko päivän, ja aina välillä tuli uusi seisokki.

        Etsin kirpputorilta kumisaappaat, mutten löytänyt sopivaa kokoa. Löysin tosi kuluneet ja rähjäiset Kontiot 37, oli pakko ostaa ne. Pienethän ne ovat minulle, mutta käytän niitä kuitenkin pihatöissä,


      • Kontsu35

        Minulla on liian pienet farkkuhaalarit ja tosi pienet Kontiot jalassa, ja teen pihatöitä. Vyö on niin kireällä kuin saan kiristettyä. Kiihottaa kovasti, on melkein kuin eläisin toisen elämää näissä vaatteissa, nyt on kitkeminenkin mukavaa.


      • Tegera
        liianpienet kirjoitti:

        Minua kiihottaa kaikki liian pienet kumisaappaat ja farkut. Upeata tunkea jalkaan niin pienet saappaat, että joutuu työskentelemään, että ne menee jalkaan. On melkein kuin panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat ovat jalassa, on pakko tumputtaa. Olen kerran salaa tunkenut työkaverin nahkaiset saappaat jalkaan, tuntui tosi hyvältä, mutta saappaat hajosivat. Onneksi olin sen jälkeen puoli vuotta kursilla, ja kun tulin takaisin töihin, hänellä oli uudet saappaat

        Kerran lainasin siivouskomerosta siivojatytön farkt, tungin ne jalkaan, ja ne repesivät. Mutta hyvältä tuntui.

        Lisäksi liian pienet kumikäsineet kiihottavat.


      • Kontsu37
        Rähjäiset kirjoitti:

        Etsin kirpputorilta kumisaappaat, mutten löytänyt sopivaa kokoa. Löysin tosi kuluneet ja rähjäiset Kontiot 37, oli pakko ostaa ne. Pienethän ne ovat minulle, mutta käytän niitä kuitenkin pihatöissä,

        Minullakin on samanlaiset eli 37, alussa tuntui että ei voi pitää niitä kuin hetken, mutta nyt käytän niitä päivittäin pihatöissä tuntikaupalla, tuntuu nyt tosi hyviltä, eivätkä hölsky. Ovatko jalat tuttuneet pieniin saappaisiin?


      • Kontsu32

        Tänään tungin jalkaan Kontio koko32, normaalikokoni on 40. Vasen saapas meni jalkaan kohtalaisen helposti, oikea ei ollenkaan. Joten runkkasin oikean jalan saappaaseen kun vasen oli jalassa. Se oli mahtava!


      • Et-se-siitä
        Kontsu32 kirjoitti:

        Tänään tungin jalkaan Kontio koko32, normaalikokoni on 40. Vasen saapas meni jalkaan kohtalaisen helposti, oikea ei ollenkaan. Joten runkkasin oikean jalan saappaaseen kun vasen oli jalassa. Se oli mahtava!

        Valitettavasti vanhan kunnon Kontion pienin koko on 34.


      • Kontsuukko40
        Kontsu37 kirjoitti:

        Minullakin on samanlaiset eli 37, alussa tuntui että ei voi pitää niitä kuin hetken, mutta nyt käytän niitä päivittäin pihatöissä tuntikaupalla, tuntuu nyt tosi hyviltä, eivätkä hölsky. Ovatko jalat tuttuneet pieniin saappaisiin?

        Sain juuri postissa tilaamani käytetyt "valkoiset" Kontiot, panin ne heti jalkaan, vaikka ovat aika pienet minulle. Leikkasin nurmikkoa toista tuntia, tuntui niin hyvältä.


      • Pikkukontsu
        Et-se-siitä kirjoitti:

        Valitettavasti vanhan kunnon Kontion pienin koko on 34.

        Nämä olivatkin lasten Kontiot, näyttää ihan kontiolta, mutta varret ovat hyvin lyhyet.


      • Weijo_Esso
        Kontioista pitävä kirjoitti:

        Itse en ole koskaan raskinut heittää roskiin Kontioita. Yhdet tosi vanhat ja hieman rikkinäisetkin aion joskus haudata kunniallisesti, kunhan ne ovat täysin loppuun palvelleet. Roskis ja kaatopaikka tuntuu täysin sopimattomalle paikalle monessa mukana olleille ja rakkaiksi tulleille fetissiesineille. Kunnialliset hautajaiset tuntuvat hieman paremmalle vaihtoehdolle.
        Siksi tuntuu järkyttävälle, kun jotkut tahallaan repivät ja tuhoavat saappaitaan.

        Kutsutko papin hautajaisiin? Mikä on saattovirsi?


      • Kontiokokeilija
        Et-se-siitä kirjoitti:

        Valitettavasti vanhan kunnon Kontion pienin koko on 34.

        Tänään tungin jalkaani Kontio 34, hyvin meni jalkaan, pidin ne jalassa 10 min. (Oma kontiokoko on 40) Kun otin ne jalasta Kontio 37 tuntui melkein isolta


      • Kontsu41

        Kokeile vielä 33 kokoa, saattavat mennä jalkaan.


      • Isokenkä

        Tuolla menolla jalat menevät pilalle, mutta jos tuntuu hyvältä, niin jatka vain.


      • Ei-valmistettu
        Kontsu41 kirjoitti:

        Kokeile vielä 33 kokoa, saattavat mennä jalkaan.

        Joo, valitettavasti vanhan kunnon Kontion pienin koko on 34.


      • nrosta21alkaen
        Ei-valmistettu kirjoitti:

        Joo, valitettavasti vanhan kunnon Kontion pienin koko on 34.

        "Kontion pienin koko on 34"

        taitanee vain löytyä lasten kokojakin, alkaen nro:sta 21 tästä miehekkäästä kontioista
        Etolan postimyynnistä ainakin voit ostaa näitä lasten kokojakin ...


      • Kontsari
        Kontioista pitävä kirjoitti:

        Itse en ole koskaan raskinut heittää roskiin Kontioita. Yhdet tosi vanhat ja hieman rikkinäisetkin aion joskus haudata kunniallisesti, kunhan ne ovat täysin loppuun palvelleet. Roskis ja kaatopaikka tuntuu täysin sopimattomalle paikalle monessa mukana olleille ja rakkaiksi tulleille fetissiesineille. Kunnialliset hautajaiset tuntuvat hieman paremmalle vaihtoehdolle.
        Siksi tuntuu järkyttävälle, kun jotkut tahallaan repivät ja tuhoavat saappaitaan.

        Ehdotan tuhkausta. Säilytä sitten tuhkat jossakin vanhassa saappaassa kirjahyllyssä.


      • verynice_caramel
        Kontsu35 kirjoitti:

        Minulla on liian pienet farkkuhaalarit ja tosi pienet Kontiot jalassa, ja teen pihatöitä. Vyö on niin kireällä kuin saan kiristettyä. Kiihottaa kovasti, on melkein kuin eläisin toisen elämää näissä vaatteissa, nyt on kitkeminenkin mukavaa.

        Tuleeko tyttömäinen olo?


      • Kontsu41
        Pikkukontsu kirjoitti:

        Nämä olivatkin lasten Kontiot, näyttää ihan kontiolta, mutta varret ovat hyvin lyhyet.

        Yritin tunkea Kontio koko 34 jalkaani koko 41. Operaatio oli niin kiihottava, että laukesin housuihin. Tästä huolimatta jatkoin tunkemisen, ja vihdoin saappaat oli jalassa. Päätin jättää ne jalkaan vähäksi aikaa, mutta sitten pidin ne ko illan. Jätin ne jalkaan, kun menin nukkumaan. Uni ei meinannu tulla, joten rupesin tumputtamaan. Satsi meni housuihin ja pääsin uneen. Aamulla yritin riisua saappaat, se olikin vaikeata. Ajattelin jopa leikata ne pois, mutta onneksi ne lähtivät vihdoin. Tämän jälkeen runkkasin toiseen saappaaseen.


      • Kontsari
        verynice_caramel kirjoitti:

        Tuleeko tyttömäinen olo?

        Ei kun poikamainen olo, seisoo kuin nuorella pojalla.


      • vyömies
        Tegera kirjoitti:

        Lisäksi liian pienet kumikäsineet kiihottavat.

        Minulla on selän tukivyö. Kun sen oikein kireäksi kiristää, ja vielä kiristää nahkavyöllä, niin tulee mahtava stondis.


      • Pikkukontsu
        Kontsu41 kirjoitti:

        Yritin tunkea Kontio koko 34 jalkaani koko 41. Operaatio oli niin kiihottava, että laukesin housuihin. Tästä huolimatta jatkoin tunkemisen, ja vihdoin saappaat oli jalassa. Päätin jättää ne jalkaan vähäksi aikaa, mutta sitten pidin ne ko illan. Jätin ne jalkaan, kun menin nukkumaan. Uni ei meinannu tulla, joten rupesin tumputtamaan. Satsi meni housuihin ja pääsin uneen. Aamulla yritin riisua saappaat, se olikin vaikeata. Ajattelin jopa leikata ne pois, mutta onneksi ne lähtivät vihdoin. Tämän jälkeen runkkasin toiseen saappaaseen.

        Löysin naisten nahkasaappaat koko 39, yritin tunkea ne jalkaan, vihdoin meni jalkaan, kun sukkana käytin elmukelmua. Kontio koko 34 on mennyt paljon helpommin alkaani.
        Pidin nahkasaappaat jalassa jonkin aikaa, ja rupein tumputtamaan, lensi oikein hyvin. Tämä oli saappaiden sisäänajo.


      • Saapasmies
        liianpienet kirjoitti:

        Minua kiihottaa kaikki liian pienet kumisaappaat ja farkut. Upeata tunkea jalkaan niin pienet saappaat, että joutuu työskentelemään, että ne menee jalkaan. On melkein kuin panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat ovat jalassa, on pakko tumputtaa. Olen kerran salaa tunkenut työkaverin nahkaiset saappaat jalkaan, tuntui tosi hyvältä, mutta saappaat hajosivat. Onneksi olin sen jälkeen puoli vuotta kursilla, ja kun tulin takaisin töihin, hänellä oli uudet saappaat

        Kerran lainasin siivouskomerosta siivojatytön farkt, tungin ne jalkaan, ja ne repesivät. Mutta hyvältä tuntui.

        Sehän oli saappaiden ja farkkujen raiskaus!


      • Satsi
        liianpienet kirjoitti:

        Minua kiihottaa kaikki liian pienet kumisaappaat ja farkut. Upeata tunkea jalkaan niin pienet saappaat, että joutuu työskentelemään, että ne menee jalkaan. On melkein kuin panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat ovat jalassa, on pakko tumputtaa. Olen kerran salaa tunkenut työkaverin nahkaiset saappaat jalkaan, tuntui tosi hyvältä, mutta saappaat hajosivat. Onneksi olin sen jälkeen puoli vuotta kursilla, ja kun tulin takaisin töihin, hänellä oli uudet saappaat

        Kerran lainasin siivouskomerosta siivojatytön farkt, tungin ne jalkaan, ja ne repesivät. Mutta hyvältä tuntui.

        Kerran kokeilin vaimoni farkkuja, olivat sen verran pienet, että jätin alushousut pois. Pienen työskentelyn jälkeen ne oli jalassa. Jatkoin sitten tunkemalla vaimon pitkävartiset Susanna kumpparit (koko 36) jalkaan. Se oli niin työläs homma, että minulta tuli satsi farkkuihin. Menin sitten kävelylle näissä vaatteissa, ja matkalla tuli toinen satsi. Päätin sitten piiloitta farkut myöhempiä harjoituksia varten. Vaimo etsi niitä pitkään, ei löytäny.


      • tumpputtaja
        Satsi kirjoitti:

        Kerran kokeilin vaimoni farkkuja, olivat sen verran pienet, että jätin alushousut pois. Pienen työskentelyn jälkeen ne oli jalassa. Jatkoin sitten tunkemalla vaimon pitkävartiset Susanna kumpparit (koko 36) jalkaan. Se oli niin työläs homma, että minulta tuli satsi farkkuihin. Menin sitten kävelylle näissä vaatteissa, ja matkalla tuli toinen satsi. Päätin sitten piiloitta farkut myöhempiä harjoituksia varten. Vaimo etsi niitä pitkään, ei löytäny.

        Tuohan oli hyvä keino, ei tarvitse tumputtaa, kun tulee itsestään. Noita farkkuja ja saappaita kannattaa pitää jatkuvasti, eturauhanen pysyy kunnossa.

        Minäkin kokeilisin, mutta vaimon farkut ovat liian isot minulle, ja saappaatkin menee liian helposti jalkaan, ei tunnu missään. Täytyy ostaa Fidalta riittävän pienet farkut. Susanna kumppareita ei löydy mistään enää.


      • muisteloinen

        Pienistä saappaista tulikin mieleeni yksi mieleenpainuvimmista fetissikokemuksistani. Ala-asteella yhdellä tytöllä luokallani oli kuluneet punaiset punapohjaiset kontiot, valkoisilla kiristysremmeillä ja logoilla. Harmittavan harvoin hän kuitenkaan niitä käytti koulussa, en koskaan ehtinyt tutustumaan niihin sen tarkemmin kuin että kerran niitä käytävällä pyörittelin kädessä ja havaitsin kooksi 34. Seksuaalinen herääminen tapahtui minulla varhain, ja monet kerrat haaveilin noista kontioista. Jalkojen kasvaessa hänellekkin kuitenkin ilmestyi jotkin halpissaappaat joista en enää kiinnostunutkaan.

        Vuosia myöhemmin, olisiko ollut joskus 15-16 vuotiaana, olin eräällä pienellä kesäleirillä. Ilokseni huomasin että edellämainitun luokkakaverin leirille osallistunut pikkusisko oli perinyt isosisareltaan nuo punaiset kontiot, ja käytti niitä varsin ahkerasti.

        Majoituimme mökissä, jossa kengät jätettiin erilliseen eteiseen. Aina ohimennen pääsin hipelöimään siellä tyttöjen kumisaappaita, ja mietin kuumeisesti miten pääsisin viettämään niiden kanssa aikaa. Ratkaisu kuitenkin käytännössä tarjottiin minulle valmiina, minut nakitettiin ensimmäiseksi yöksi muutamaksi tunniksi pitämään kipinää ja pitämään muutenkin "järjestystä yllä".

        Muiden ollessa jo nukkumassa suuntasin eteiseen, ja siellä minua odottikin öinen puuhamaa. Useita pareja tyttöjen jaloissa päivällä hikeennyttämiä kumisaappaita, minun armoillani. Heti ensimmäiseksi edes ajattelematta kiinnijäämisen riskiä otin käteeni luokkakaverini pikkusiskon punaisen kontion. Haistelin sitä, nuolaisin sitä, lopulta hieroin sillä kaluani. tunne oli huumaava.

        Minun piti kuitenkin lähteä hakemaan puita mökin lämpimänäpitämiseksi. Vedin jalkaani tuolle reissulle erään toisen tytön keltaiset hai-saappaat, taisivat olla kokoa 37. En muista että koskaan olisi niin tanakasti seisonut klapeja pilkkoessa.

        Lisättyäni puita palasin taas eteiseen. Hetken mielijohteesta juolahti mieleeni että voisin yrittää sovittaa noita punaisia kontioitakin. Ajattelin ettei mitenkään onnistu, jalankokoni oli tuolloin n. 39 kun nuo saappaat taas olivat kokoa 34. Päätin kuitenkin yrittää.
        Työnsin jalkani tuon saappaan varresta sisään ja kiskoin kaksin käsin. Lähellä jo oltiin mutta en saanut jalkaa perille. Yhtäkkiä kuitenkin keksin ottaa sukat pois, hakea vessasta hieman käsisaippuaa ja voidella sillä jalkaani ja saappaiden ahtaimpia paikkoja. Kikka toimi, pienen työmaan jälkeen sain sullottua saappaat jalkaani. Varpaat olivat kaksinkerroin ja ahtaat varret puristivat pohkeita niin että jouduin käärimään lahkeet ylös.

        Ajattelin kävellä noilla punaisilla kontioilla hieman pihamaalla. Päädyin kahlailemaan pienen lammikon rantaveteen, sitten leikkimään rapakkoon. Talsin ravassa niin ettei noista saappaista erottanut punaista väriä enää kuin varrensuista. Lopuksi lähdin saunalle pesemään saappaita etten jäisi puuhistani kiinni.

        Hieroessani jaloissani olevia punaisia pieniä kumppareita kädelläni, samalla kaataen niiden päälle vettä, en voinut enää hillitä itseäni. Pyörittelin saappaita toisiaan vasten niin että niistä lähti nitisevä ääni ja tarrasin jäykästä kalustani kiinni. En muista koskaan tulleeni niin nopeasti.

        Palasin mökkiin ja pitkän punnerruksen jälkeen sain kun sainkin saappaat pois jaloistani vaikka toisin pelkäsin. Jälkeenpäin aika uskalias reissu. Harmi ettei tuolloin vielä ollut kameroita kännyköissä, mutta onpahan mitä muistella!


      • Kontsu34
        Kontiokokeilija kirjoitti:

        Tänään tungin jalkaani Kontio 34, hyvin meni jalkaan, pidin ne jalassa 10 min. (Oma kontiokoko on 40) Kun otin ne jalasta Kontio 37 tuntui melkein isolta

        Tänään löysin Kirkkikselta Kontiot koko 34, niissä oli nimikoitu Salli. Ostin Sallin kontsut, kokeilin jalkaan autotallissa. Pienen temppuilun jälkeen ne meni jalkaan. Pienet ovat, mutta pystyn pitämään niitä. Seisottaa kovasti, täytyy kohta lypsätä.


      • Punakontsu
        muisteloinen kirjoitti:

        Pienistä saappaista tulikin mieleeni yksi mieleenpainuvimmista fetissikokemuksistani. Ala-asteella yhdellä tytöllä luokallani oli kuluneet punaiset punapohjaiset kontiot, valkoisilla kiristysremmeillä ja logoilla. Harmittavan harvoin hän kuitenkaan niitä käytti koulussa, en koskaan ehtinyt tutustumaan niihin sen tarkemmin kuin että kerran niitä käytävällä pyörittelin kädessä ja havaitsin kooksi 34. Seksuaalinen herääminen tapahtui minulla varhain, ja monet kerrat haaveilin noista kontioista. Jalkojen kasvaessa hänellekkin kuitenkin ilmestyi jotkin halpissaappaat joista en enää kiinnostunutkaan.

        Vuosia myöhemmin, olisiko ollut joskus 15-16 vuotiaana, olin eräällä pienellä kesäleirillä. Ilokseni huomasin että edellämainitun luokkakaverin leirille osallistunut pikkusisko oli perinyt isosisareltaan nuo punaiset kontiot, ja käytti niitä varsin ahkerasti.

        Majoituimme mökissä, jossa kengät jätettiin erilliseen eteiseen. Aina ohimennen pääsin hipelöimään siellä tyttöjen kumisaappaita, ja mietin kuumeisesti miten pääsisin viettämään niiden kanssa aikaa. Ratkaisu kuitenkin käytännössä tarjottiin minulle valmiina, minut nakitettiin ensimmäiseksi yöksi muutamaksi tunniksi pitämään kipinää ja pitämään muutenkin "järjestystä yllä".

        Muiden ollessa jo nukkumassa suuntasin eteiseen, ja siellä minua odottikin öinen puuhamaa. Useita pareja tyttöjen jaloissa päivällä hikeennyttämiä kumisaappaita, minun armoillani. Heti ensimmäiseksi edes ajattelematta kiinnijäämisen riskiä otin käteeni luokkakaverini pikkusiskon punaisen kontion. Haistelin sitä, nuolaisin sitä, lopulta hieroin sillä kaluani. tunne oli huumaava.

        Minun piti kuitenkin lähteä hakemaan puita mökin lämpimänäpitämiseksi. Vedin jalkaani tuolle reissulle erään toisen tytön keltaiset hai-saappaat, taisivat olla kokoa 37. En muista että koskaan olisi niin tanakasti seisonut klapeja pilkkoessa.

        Lisättyäni puita palasin taas eteiseen. Hetken mielijohteesta juolahti mieleeni että voisin yrittää sovittaa noita punaisia kontioitakin. Ajattelin ettei mitenkään onnistu, jalankokoni oli tuolloin n. 39 kun nuo saappaat taas olivat kokoa 34. Päätin kuitenkin yrittää.
        Työnsin jalkani tuon saappaan varresta sisään ja kiskoin kaksin käsin. Lähellä jo oltiin mutta en saanut jalkaa perille. Yhtäkkiä kuitenkin keksin ottaa sukat pois, hakea vessasta hieman käsisaippuaa ja voidella sillä jalkaani ja saappaiden ahtaimpia paikkoja. Kikka toimi, pienen työmaan jälkeen sain sullottua saappaat jalkaani. Varpaat olivat kaksinkerroin ja ahtaat varret puristivat pohkeita niin että jouduin käärimään lahkeet ylös.

        Ajattelin kävellä noilla punaisilla kontioilla hieman pihamaalla. Päädyin kahlailemaan pienen lammikon rantaveteen, sitten leikkimään rapakkoon. Talsin ravassa niin ettei noista saappaista erottanut punaista väriä enää kuin varrensuista. Lopuksi lähdin saunalle pesemään saappaita etten jäisi puuhistani kiinni.

        Hieroessani jaloissani olevia punaisia pieniä kumppareita kädelläni, samalla kaataen niiden päälle vettä, en voinut enää hillitä itseäni. Pyörittelin saappaita toisiaan vasten niin että niistä lähti nitisevä ääni ja tarrasin jäykästä kalustani kiinni. En muista koskaan tulleeni niin nopeasti.

        Palasin mökkiin ja pitkän punnerruksen jälkeen sain kun sainkin saappaat pois jaloistani vaikka toisin pelkäsin. Jälkeenpäin aika uskalias reissu. Harmi ettei tuolloin vielä ollut kameroita kännyköissä, mutta onpahan mitä muistella!

        Naapurini oli lähtenyt mökille. Huomasin, että tytön punaiset kontiot oli jäänyt pihalle. Lainasin ne autotallin, ne olivat kokoa 34.Yritin tunkea ne jalkeen (oma koko on 40). Pitkän askartelun jälkeen ne menivät jalkaan. Kävelin vähän aikaa ne jalassa, rupesin tekemään pihatöitä . Jossain vaiheessa huomasin, että toinen saapas oli haljennut, En uskaltanut palauttaa saappaita, kun toinen oli risa. Käytin niitä runkkausleikkeihin, sitten kun toinenkin saapas meni rikki, poltin ne saunan pesässä. Naapuri varmaan ajattelee, että joku runkkari on varastanut ne. Sekin oli kiihottaa, nähdä saapas palavan.


      • anonyymi_x4I
        Stadilainen kirjoitti:

        jos on snadit pläägät, tulee klapit klesa

        Pieni on kaunista.


      • Pienetpunaiset
        tuli laitettua kirjoitti:

        Kerran tuli ostettua liian pienet lasten kokoa olevat Kontiot kirpparilta halvalla, hieman rikki kun olivat ja tulihan niitä kokeiltua jalkaankin. Kumman paljon venyivät, kun sain jalkaan, vaikka olivat viisi numeroa liian pienet. Tuntuivat kyllä erittäin epämiellyttäviltä ja tietenkin runko repesi tällaisessä käsittelyssä. Ennen roskiin laittoa piti tietenkin tutkia saappaan poikkileikkaus. Vedin puukolla koko saappaan halki, jolloin näki terän piilossa olevan sisäosan rakenteen ja pohjan sisäosan rakenteen, joka oli pettymyksekseni pelkkää kumia. Luulin, että edes kannan sisäosa olisi ollut ontto tai jotakin mielenkiintoisempaa, mutta ei. Muulloin ei ole tullut pahoinpideltyä saappaita.
        "Tieteellisen" tutkimuksen jälkeen heitin saappaat karusti roskikseen. Hieman oli morkkis jälkeen päin ja huono omatunto, kun oli tullut tuhottua kontiot, mutta piti selitellä itselleen, että olihan ne jo valmiiksi rikki.

        Löysin SPR:N kontista punaiset kumisaappaat koko 35, oli pakko ostaa ne. Tungin ne jalkaan autotallissa, menivät jalkaan helposti, vaikka Kontio-kokoni on 40. Sain päähän tunkea jalat vielä toisiin saappaisiin, eli hupavuorisaappaisiin, menivät hyvin niiin. Minulla oli siis kaksi paria saappaita jalassa yhtaikaa, lähdin kävelemään, ja satsi tuli housuihhin.


      • Anonyymi
        Tegera kirjoitti:

        Lisäksi liian pienet kumikäsineet kiihottavat.

        Toimiston siivooja käytti valkosia pvc-käsineitä. Lainasin ne kerran ja tungin käteeni, olivat hyvin tiukat. Tuli kova stondis, piti mennä vessaan lypsylle. En palauttanut käsineitä, käytän niitä usein.


      • Anonyymi
        Kontsumies kirjoitti:

        löysin roskiksesta punaiset kontiot koko35. Oli pakko ottaa ne talteen. Kokeilin niitä jalkaan, vaikka oma koko on 40. Hyvin meni jalkaan, vaikka puristi varpaita. Rupesi seisomaan valtavasti, oli pakko lypsää satsin pois. Säästän saappaat tulevia tarpeita varten.

        Ostin Tori.fi:sta kumisaappaat kontio 37, kun sain ne postista, tungin ne jalkaan. Piti temppuilla kauna että ne menivät jalkaan. Pidin ne jalassa tunnin, kun pesin etupihan terassin. Kun otin ne jalasta, huomasin, että koko olikin 36. Ei niitä jaksa kauna pitää, mutta ovat erinomaiset runkkauskäytössä. Tuntuu niin hyvältä, kun tunkee ne jalkaan, rupea seisomaan.


      • Anonyymi
        jussi50v kirjoitti:

        Ostin kirpparilta kontiot koko 36, varren sisäpuolella luki Mari. Itse käytän kokoa 40, mutta halusin kokeilla Marin saappaita. Tungin ne jalkaan, varpaat oli ihan kippurassa. Tuntui kuitenkin niin hyvältä, että rupesin leikkaamaan nurmikkoa ne jalassa, noin. 2 tuntia. Kipua oli, mutta kiihotti kuitenkin kovasti. Nurmikon jälkeen piti mennä autotallin tumputtamaan saappaat jalassa. Ajoin nurmikon seuraavankin kerran ne saappaat jalassa, ja taas seisoi. Kiitos Marille. Säästän saappaat ensi kesäksi, käytän niitä varmasti, vaikka tulee kipua

        Tuntuu aina hyvältä, kun saa tunkea jalkaan tosi pienet kumisaappaat, se on kun panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat on saatu jalkaan, pitää tumputtaa, on hyvä jos on toisetkin saappaat, johon satsin voi lennättä.


      • Anonyymi
        Korseletti kirjoitti:

        Minulla on sama vika. Lisäksi tosi tiukka vyö saa seisokin aikaan. Myös tiukka korsetti tekee saman. Löysin kerran roskiksesta korseletin, oli pakko ottaa talteen. Puin sen päälleni, oli aika vaikeata saada kaikki hakaset kiinni. Kun se vihdoin oli päällä, rupesi seisomaan kovasti, ei muuta kuin haarakappale auki, ja kohta lensi satsi. Pidin korseletin päälläni koko päivän, ja aina välillä tuli uusi seisokki.

        Liian pienet farkut ja liian oinet kumisaappaat jalassa, tampaxi perseessä, niin kova seisokki on taattu!


      • Anonyymi
        tuli laitettua kirjoitti:

        Kerran tuli ostettua liian pienet lasten kokoa olevat Kontiot kirpparilta halvalla, hieman rikki kun olivat ja tulihan niitä kokeiltua jalkaankin. Kumman paljon venyivät, kun sain jalkaan, vaikka olivat viisi numeroa liian pienet. Tuntuivat kyllä erittäin epämiellyttäviltä ja tietenkin runko repesi tällaisessä käsittelyssä. Ennen roskiin laittoa piti tietenkin tutkia saappaan poikkileikkaus. Vedin puukolla koko saappaan halki, jolloin näki terän piilossa olevan sisäosan rakenteen ja pohjan sisäosan rakenteen, joka oli pettymyksekseni pelkkää kumia. Luulin, että edes kannan sisäosa olisi ollut ontto tai jotakin mielenkiintoisempaa, mutta ei. Muulloin ei ole tullut pahoinpideltyä saappaita.
        "Tieteellisen" tutkimuksen jälkeen heitin saappaat karusti roskikseen. Hieman oli morkkis jälkeen päin ja huono omatunto, kun oli tullut tuhottua kontiot, mutta piti selitellä itselleen, että olihan ne jo valmiiksi rikki.

        Olen saanut mahtumaan jalkaan 6 kokoa liian pienet kontiot jalkaan, ja pidin niitä tunnin. Aika kiihottavalta tuntui, kun saappat ovat oleet jonkun Sofin käytössä. Oma kokoni on 40, ja pienet saappaat olivat 34. Olen saanut kontio 32 vasempaan jalkaan, mutta oikeaan jalkaan ei onnistunut, nilkka on sen verran paksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut mahtumaan jalkaan 6 kokoa liian pienet kontiot jalkaan, ja pidin niitä tunnin. Aika kiihottavalta tuntui, kun saappat ovat oleet jonkun Sofin käytössä. Oma kokoni on 40, ja pienet saappaat olivat 34. Olen saanut kontio 32 vasempaan jalkaan, mutta oikeaan jalkaan ei onnistunut, nilkka on sen verran paksu.

        Sain mahtumaan jalkaan Kontiot 36 villasukan kanssa, vaikka oikea koko on 40 tai 41.


      • Anonyymi
        Lissu kirjoitti:

        Miten uuden Kontion voi käsitellä niin että siihen tulee murtumia pikku käytön jälkeen. Olisko joku sopiva aine tiedossa?

        Asetoni on tehokas liuotin.


      • Anonyymi
        kontioita kirjoitti:

        on tullut rustattua uuteen uskoon. Leenoja vain kolmet tai neljät mustat ja yhdet beiget. Kontsuja pystyy käyttämään vapaammin turhaa huomiota herättämättä myös risaisina, siksi niihin olen enemmän mieltynyt.

        Löysin varastostani vanhat lenat, kun kokeilin ne jalkaan, huomasin kärjissä reiät, ilmeisesti isovarpaiden kynnet rikkoneet. Innostuin leikaamaan varret irti, sitten irrotin vielä pohjat. Nyt pitäisi saada Lenat tilalle. Mistähän saisi?


      • Anonyymi
        jussi50v kirjoitti:

        Ostin kirpparilta kontiot koko 36, varren sisäpuolella luki Mari. Itse käytän kokoa 40, mutta halusin kokeilla Marin saappaita. Tungin ne jalkaan, varpaat oli ihan kippurassa. Tuntui kuitenkin niin hyvältä, että rupesin leikkaamaan nurmikkoa ne jalassa, noin. 2 tuntia. Kipua oli, mutta kiihotti kuitenkin kovasti. Nurmikon jälkeen piti mennä autotallin tumputtamaan saappaat jalassa. Ajoin nurmikon seuraavankin kerran ne saappaat jalassa, ja taas seisoi. Kiitos Marille. Säästän saappaat ensi kesäksi, käytän niitä varmasti, vaikka tulee kipua

        Ostin Kontista huvikseni lasten kumisaappaat koko 34. Oma Kontiokoko on 40, mutta sain nuo pienet saappaat jalkaan. Oli kiihottava pidä niitä jalassa, piti kohta vetää käteen.


      • Anonyymi
        jussi50v kirjoitti:

        Ostin kirpparilta kontiot koko 36, varren sisäpuolella luki Mari. Itse käytän kokoa 40, mutta halusin kokeilla Marin saappaita. Tungin ne jalkaan, varpaat oli ihan kippurassa. Tuntui kuitenkin niin hyvältä, että rupesin leikkaamaan nurmikkoa ne jalassa, noin. 2 tuntia. Kipua oli, mutta kiihotti kuitenkin kovasti. Nurmikon jälkeen piti mennä autotallin tumputtamaan saappaat jalassa. Ajoin nurmikon seuraavankin kerran ne saappaat jalassa, ja taas seisoi. Kiitos Marille. Säästän saappaat ensi kesäksi, käytän niitä varmasti, vaikka tulee kipua

        Ostin vanhat Kontiot koko 34, 6 kokoa liian pienet. Kokeilin ne jalkaa, oli aikan työ saada ne jalkaan, pidin ne jalassa puoli tuntia. Seuraavan kerran kun laitoin ne jalkaan, menivät huomattavasti helpommin. Kyllä kumi näköjään venyy. Kokeilen niitä silloin tällöin, aina rupea seisomaan, kun pitää jalassa.


      • Anonyymi
        muisteloinen kirjoitti:

        Pienistä saappaista tulikin mieleeni yksi mieleenpainuvimmista fetissikokemuksistani. Ala-asteella yhdellä tytöllä luokallani oli kuluneet punaiset punapohjaiset kontiot, valkoisilla kiristysremmeillä ja logoilla. Harmittavan harvoin hän kuitenkaan niitä käytti koulussa, en koskaan ehtinyt tutustumaan niihin sen tarkemmin kuin että kerran niitä käytävällä pyörittelin kädessä ja havaitsin kooksi 34. Seksuaalinen herääminen tapahtui minulla varhain, ja monet kerrat haaveilin noista kontioista. Jalkojen kasvaessa hänellekkin kuitenkin ilmestyi jotkin halpissaappaat joista en enää kiinnostunutkaan.

        Vuosia myöhemmin, olisiko ollut joskus 15-16 vuotiaana, olin eräällä pienellä kesäleirillä. Ilokseni huomasin että edellämainitun luokkakaverin leirille osallistunut pikkusisko oli perinyt isosisareltaan nuo punaiset kontiot, ja käytti niitä varsin ahkerasti.

        Majoituimme mökissä, jossa kengät jätettiin erilliseen eteiseen. Aina ohimennen pääsin hipelöimään siellä tyttöjen kumisaappaita, ja mietin kuumeisesti miten pääsisin viettämään niiden kanssa aikaa. Ratkaisu kuitenkin käytännössä tarjottiin minulle valmiina, minut nakitettiin ensimmäiseksi yöksi muutamaksi tunniksi pitämään kipinää ja pitämään muutenkin "järjestystä yllä".

        Muiden ollessa jo nukkumassa suuntasin eteiseen, ja siellä minua odottikin öinen puuhamaa. Useita pareja tyttöjen jaloissa päivällä hikeennyttämiä kumisaappaita, minun armoillani. Heti ensimmäiseksi edes ajattelematta kiinnijäämisen riskiä otin käteeni luokkakaverini pikkusiskon punaisen kontion. Haistelin sitä, nuolaisin sitä, lopulta hieroin sillä kaluani. tunne oli huumaava.

        Minun piti kuitenkin lähteä hakemaan puita mökin lämpimänäpitämiseksi. Vedin jalkaani tuolle reissulle erään toisen tytön keltaiset hai-saappaat, taisivat olla kokoa 37. En muista että koskaan olisi niin tanakasti seisonut klapeja pilkkoessa.

        Lisättyäni puita palasin taas eteiseen. Hetken mielijohteesta juolahti mieleeni että voisin yrittää sovittaa noita punaisia kontioitakin. Ajattelin ettei mitenkään onnistu, jalankokoni oli tuolloin n. 39 kun nuo saappaat taas olivat kokoa 34. Päätin kuitenkin yrittää.
        Työnsin jalkani tuon saappaan varresta sisään ja kiskoin kaksin käsin. Lähellä jo oltiin mutta en saanut jalkaa perille. Yhtäkkiä kuitenkin keksin ottaa sukat pois, hakea vessasta hieman käsisaippuaa ja voidella sillä jalkaani ja saappaiden ahtaimpia paikkoja. Kikka toimi, pienen työmaan jälkeen sain sullottua saappaat jalkaani. Varpaat olivat kaksinkerroin ja ahtaat varret puristivat pohkeita niin että jouduin käärimään lahkeet ylös.

        Ajattelin kävellä noilla punaisilla kontioilla hieman pihamaalla. Päädyin kahlailemaan pienen lammikon rantaveteen, sitten leikkimään rapakkoon. Talsin ravassa niin ettei noista saappaista erottanut punaista väriä enää kuin varrensuista. Lopuksi lähdin saunalle pesemään saappaita etten jäisi puuhistani kiinni.

        Hieroessani jaloissani olevia punaisia pieniä kumppareita kädelläni, samalla kaataen niiden päälle vettä, en voinut enää hillitä itseäni. Pyörittelin saappaita toisiaan vasten niin että niistä lähti nitisevä ääni ja tarrasin jäykästä kalustani kiinni. En muista koskaan tulleeni niin nopeasti.

        Palasin mökkiin ja pitkän punnerruksen jälkeen sain kun sainkin saappaat pois jaloistani vaikka toisin pelkäsin. Jälkeenpäin aika uskalias reissu. Harmi ettei tuolloin vielä ollut kameroita kännyköissä, mutta onpahan mitä muistella!

        Kontio-kokoni on 40, mutta olen onnistunut tunkemaan jalkaani 34 koon kontsut ja pitänyt niitä pari tuntia, aina välillä runkkaamassa. Pienessä saappaassa jalka hikoilee kivasti. Kerran kokeilin Kontio 32, vasen jalka meni kivasti saappaaseen, oikea ei ollenkaan, joten runkkasin siihen.

        t


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin vanhat Kontiot koko 34, 6 kokoa liian pienet. Kokeilin ne jalkaa, oli aikan työ saada ne jalkaan, pidin ne jalassa puoli tuntia. Seuraavan kerran kun laitoin ne jalkaan, menivät huomattavasti helpommin. Kyllä kumi näköjään venyy. Kokeilen niitä silloin tällöin, aina rupea seisomaan, kun pitää jalassa.

        Tykkään pitää liian pieniä kumisaappaita jalasa. Jalat hikoilevat mukavasti, kun saappaat ovat tiivit.


      • Anonyymi
        kontio kirjoitti:

        Olen repinyt aivan käsin,viimeksi sormi haurastuneeseen reikäkohtaan ja rits, saapas halki.Olivat vanhat mustat hevostallikontiot k.40.Ymmärrän hätä joka piti saappaitten kontioiden repimistä kamalana koska itsekin olen harrastaja,mutta jollakin selittämättömällä tavalla se kiinnostaa...tuhmaa ja kiellettyä?Kertokaa mitä olette tehnyt saappaille repimisen jälkeen tai oletteko muuten hävittäneet saappaita...heittäneet roskiin,polttaneet?

        Kun vanhat kumisaappaat ovat menossa roskiin, niin otan varret talteen. Varsiin on mukavaa runkata, kevyemmät kuin kokonaiset saappaat


      • Anonyymi
        Satsi kirjoitti:

        Kerran kokeilin vaimoni farkkuja, olivat sen verran pienet, että jätin alushousut pois. Pienen työskentelyn jälkeen ne oli jalassa. Jatkoin sitten tunkemalla vaimon pitkävartiset Susanna kumpparit (koko 36) jalkaan. Se oli niin työläs homma, että minulta tuli satsi farkkuihin. Menin sitten kävelylle näissä vaatteissa, ja matkalla tuli toinen satsi. Päätin sitten piiloitta farkut myöhempiä harjoituksia varten. Vaimo etsi niitä pitkään, ei löytäny.

        Ostin eräältä naiselta työhousut. On paksua kangasta, ei jousta yhtään, mutta sain ne tungettua jalkaan. On kuin olisi tiukka korsetti, kalu mahtuu juuri seisomaan. Kivasti hieroo palleja kun kävelee, ja pian tulee satsi. Näitä housuja pidän nykyään päivittäin, myöskin pihatöissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Kontista huvikseni lasten kumisaappaat koko 34. Oma Kontiokoko on 40, mutta sain nuo pienet saappaat jalkaan. Oli kiihottava pidä niitä jalassa, piti kohta vetää käteen.

        Pienen saappaan tunkeminen jalkaan on tosi kiihottava ja usein aika työlästä. Sitten kun saappaat ovat jalassa niin tuntuu niin hyvältä, ettei millään halua riisua niitä. Uusin kokeilu on Eeva saappaat koossa 35, on paljon pienempi kuin Kontio 34. Menihän ne jalkaan temppuilun jälkeen. Kumma kyllä, ei tunnu ollenkaan pahalta, vaikka ovat tosi pienet. Olen kävellyt niillä aika paljon, pelkään vain, että ne repeävät jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        liianpienet kirjoitti:

        Minua kiihottaa kaikki liian pienet kumisaappaat ja farkut. Upeata tunkea jalkaan niin pienet saappaat, että joutuu työskentelemään, että ne menee jalkaan. On melkein kuin panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat ovat jalassa, on pakko tumputtaa. Olen kerran salaa tunkenut työkaverin nahkaiset saappaat jalkaan, tuntui tosi hyvältä, mutta saappaat hajosivat. Onneksi olin sen jälkeen puoli vuotta kursilla, ja kun tulin takaisin töihin, hänellä oli uudet saappaat

        Kerran lainasin siivouskomerosta siivojatytön farkt, tungin ne jalkaan, ja ne repesivät. Mutta hyvältä tuntui.

        Olen kokeillut hyvinkin pieniä farkkuja jalkaani, mutta ei ole kertaakaan revennyt. Nappi on kyllä joskus lentänyt.


      • Anonyymi
        liianpienet kirjoitti:

        Minua kiihottaa kaikki liian pienet kumisaappaat ja farkut. Upeata tunkea jalkaan niin pienet saappaat, että joutuu työskentelemään, että ne menee jalkaan. On melkein kuin panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat ovat jalassa, on pakko tumputtaa. Olen kerran salaa tunkenut työkaverin nahkaiset saappaat jalkaan, tuntui tosi hyvältä, mutta saappaat hajosivat. Onneksi olin sen jälkeen puoli vuotta kursilla, ja kun tulin takaisin töihin, hänellä oli uudet saappaat

        Kerran lainasin siivouskomerosta siivojatytön farkt, tungin ne jalkaan, ja ne repesivät. Mutta hyvältä tuntui.

        Olen kokeillut hyvinkin pieniä farkkuja, mutta farkut eivät koskaan ole revennet. On kyllä kiihottavaa tunkea pieniä farkkuja jalkaan, ja sitten päästää satsin niihin.


      • Anonyymi
        liianpienet kirjoitti:

        Minua kiihottaa kaikki liian pienet kumisaappaat ja farkut. Upeata tunkea jalkaan niin pienet saappaat, että joutuu työskentelemään, että ne menee jalkaan. On melkein kuin panisi tosi tiukkaa pillua. Kun saappaat ovat jalassa, on pakko tumputtaa. Olen kerran salaa tunkenut työkaverin nahkaiset saappaat jalkaan, tuntui tosi hyvältä, mutta saappaat hajosivat. Onneksi olin sen jälkeen puoli vuotta kursilla, ja kun tulin takaisin töihin, hänellä oli uudet saappaat

        Kerran lainasin siivouskomerosta siivojatytön farkt, tungin ne jalkaan, ja ne repesivät. Mutta hyvältä tuntui.

        Olin illalla töissä yksin. Lainasin erään työkaverin viininpunaiset Lena kumisaappaat ja vedin ne jalkaan. Kohta piti vetää satsin.
        Vuosia sen jälkeen työpaikka siirtyi uusin tiloihin. Näin kun kyseinen työkaveri vei kumisaappaansa roskiin. Kävin kohta pelastamassa saappaat muovikassiin. Niistä tuli hyvät runkkaussaappaat. On tullut paljon runkattua ne jalassa. Kiitos paljon Aulille.


      • Anonyymi
        Lissu kirjoitti:

        Miten uuden Kontion voi käsitellä niin että siihen tulee murtumia pikku käytön jälkeen. Olisko joku sopiva aine tiedossa?

        Bensa, diesel ja muut kemiat. Rättiin tms ja kumille ja päälle muovia.


      • Anonyymi
        ettäs kirjoitti:

        kun puhdistaa kumpparit sisältä kloriitilla (se kotikäyttöön tarkoitettu klooriliuos), niin se jotenkin "haitallisesti" vaikuttaa kumiin. Onko näin, en itse ole kokeillut.Onkos kellään kokemusta siitä? Olis kuitenkin kiva tietää miten murtumia saa aikaan ettei tartte odottaa vuosia....

        Bensa on nopein ja tehokkain haurastuttaja.


    • Annemari

      Nykyiset punaiset Kontio- saappaat on paljon heikonpaa tekoa, kun vanhat mustat. Pienikin risu menee helposti läpi. Mulla oli ekaa päivää käytössä ja metsässä meni pieni kuusenoksa varpaan vierestä läpi ja tuli melkoinen palkeenkieli. Ei pysty paikaamaan. Roskikseen saappaat.

      • Pia

        Sama homma, ei kestä metsässä. Repes sienireisulla. Tosin paikkaus onnistu.


      • Kierrättäjä

        Tälläkin palstalla metsästää naisten käyttämiä Kontioita miehiä pilvin pimein.
        Myy risat saappaasi! Aina niistä enemmän saa, kuin roskikseen heittämällä.


      • Ostaja
        Kierrättäjä kirjoitti:

        Tälläkin palstalla metsästää naisten käyttämiä Kontioita miehiä pilvin pimein.
        Myy risat saappaasi! Aina niistä enemmän saa, kuin roskikseen heittämällä.

        Ostan naisten käyttämiä värillisiä Kontioita. Mitä kuluneemat, sitä paremmat.


      • Diileri
        Ostaja kirjoitti:

        Ostan naisten käyttämiä värillisiä Kontioita. Mitä kuluneemat, sitä paremmat.

        Ostan kaikki naisten käytössä olleet värilliset Kontio ja Ratsu- saappaat kokoa 41-42Ota yhteytä


      • löydättekään
        Pia kirjoitti:

        Sama homma, ei kestä metsässä. Repes sienireisulla. Tosin paikkaus onnistu.

        noin ohuesta kumista tehtyjä saappaita. En ole onnistunut millään reikää saamaan aikaiseksi vaikka kuinka olen oikein yrittämällä yrittänyt, ja aika usein. Käsittääkseni ainoa kunnon helppo tapa repiä saapasta risaiseksi on ensin iroittaa vuoret sisältä. Mutta sittenkin värillisten kontioiden kumi tuntuu olevan niin sitkeää sorttia, että tarvitaan tosi teräviä piikkejä jotta puhki menisi.


      • saapas
        löydättekään kirjoitti:

        noin ohuesta kumista tehtyjä saappaita. En ole onnistunut millään reikää saamaan aikaiseksi vaikka kuinka olen oikein yrittämällä yrittänyt, ja aika usein. Käsittääkseni ainoa kunnon helppo tapa repiä saapasta risaiseksi on ensin iroittaa vuoret sisältä. Mutta sittenkin värillisten kontioiden kumi tuntuu olevan niin sitkeää sorttia, että tarvitaan tosi teräviä piikkejä jotta puhki menisi.

        Käännä kontioista varret ja ei muuta kuin kovaa käyttöä. Viimeistään muutaman vuoden päästä lienee taitekohdat murtuneet reiällisiksi.
        Tai näistä nykykontioista en tiedä mutta parikymmnetä vuotta takaperin tuo "onnistui".


      • repijä2
        saapas kirjoitti:

        Käännä kontioista varret ja ei muuta kuin kovaa käyttöä. Viimeistään muutaman vuoden päästä lienee taitekohdat murtuneet reiällisiksi.
        Tai näistä nykykontioista en tiedä mutta parikymmnetä vuotta takaperin tuo "onnistui".

        voi hyvinkin kuluttaa vaikkapa hiekkapaperilla hankaamalla puhki. Ei oikein viitsi odottaa kovin pitkiä aikoja että itsestään kuluisi puhki. Mutta miten saisi muita murtumia ja kulumisjälkiä nopeasti aikaan?


      • Kestävyys

        Nyt on kauppoihin ilmestyny uusia,punaisia "kiinalaisia" Kontioita. Mikähän mahtaa niiden laatu olla. Vanhaa Nokian tarkastumerkkiä niistä ei löydy.


      • Kumpan reikä

        Joskus nuorempana tuli leikittyä kumisaappailla näinkin, silloin kun tiesin että saan pian uudet kumisaappaat! Niinpä näillä vanhemmilla kumppareilla kuljin risukoissa ynnämuissa "vaarallisissa" paikoissa joissa saattaisi tulla vahingossa reikä kumisaappaaseen. Ellei yhtään reikää näin tullut, niin otin toisen kumpparin jalasta ja puhkaisin sen alaosaan reiän naulalla tai jollain muulla teräaseella. Sitten vain kumisaapas jalkaan ja veteen. Kiksithän siitä sai kun vesi lirisi reiästä kumisaappaaseen. Muutaman käyttökerran jälkeen heitit kyseiset kumpparit roskiin. Enää en ole tehnyt reikiä kumisaappaisiini. Vaan olen pitänyt niistä hyvän huolen!


    • Zoe

      Pitkäsäärinen tyttö minihameessa, mustissa sukkahousuissa punaiset Kontio-saappaat jalassa mutalätäkössä, kuraroiskeita säärillä. Yeah!

      • Zig

        Tyttö, mikäli vastaat tähän ,yhdesså vois ollla hauskaa Kummparit jalasssa.
        Sinulla punaiset, mulla mustat.


    • Niina

      Mulla on ikivanhat valkoiset Kontio-saappaat,joissa on murtumia terissä. On makeeta lompsutella kuralätäköissä, kun kura tulvii sisään ja litisee varpaissa. Onko poikia, jotka nauttii samasta?

      • Ninzu

        Myös tytöt, jotka nautii tästä. Kertokaa!


      • Ami.

        valkoiset kontsut olis tosi makeet, mutta niitä ei vissiin enää valmisteta, kun ei kaupasta ei löydy kaikkia muita värejä on.


      • Pauliina
        Ninzu kirjoitti:

        Myös tytöt, jotka nautii tästä. Kertokaa!

        Mulla on vanhat punaiset Kontio saappaat, jotka vuotaa joka puolelta. Paksut villasukat saappaisiin ja seisomaan syvään mutakkoon. Tuntuu makeelta kun sukat alkaa pikkuhiljaa kastua.


      • k.......
        Ami. kirjoitti:

        valkoiset kontsut olis tosi makeet, mutta niitä ei vissiin enää valmisteta, kun ei kaupasta ei löydy kaikkia muita värejä on.

        Aikoinaan yhellä exxän kaverilla oli mökillään valkoiset rikkinäiset kontiot mitä vieraat aina lainaili kyläillessään mutta kun alko naisilla jalat aina olee märät niissä heittivät ne roskiin :-( Hitto kun en ehtinyt niitä jollain verukkeella pelastaa tai jos olis tienny niin vaikka vaivihkaa ottaa ne mukaansa ! Ne oli vielä kuraiset ja tosi monella kauniillakin naisella jaloissaan hikoilleet :-) Eli unelma kontsut !


      • Tyyppivikojen kartoittaja
        k....... kirjoitti:

        Aikoinaan yhellä exxän kaverilla oli mökillään valkoiset rikkinäiset kontiot mitä vieraat aina lainaili kyläillessään mutta kun alko naisilla jalat aina olee märät niissä heittivät ne roskiin :-( Hitto kun en ehtinyt niitä jollain verukkeella pelastaa tai jos olis tienny niin vaikka vaivihkaa ottaa ne mukaansa ! Ne oli vielä kuraiset ja tosi monella kauniillakin naisella jaloissaan hikoilleet :-) Eli unelma kontsut !

        Mistä kohden kyseiset tiensä päähän ehtineet Kontiot olivat hajonneet? Olivatko menneet rikki nilkkaluun kohdalta ulkosivusta vai varren etuosan vahvikkeen yläpuolelta? Kyseiset vanhojen saappaiden tyyppiviat eivät vielä pihakäyttöä haittaa, koska terät ovat ehjät. Vai oliko niillä vielä mahdollisesti joskus astuttu naulaan ja pohja vuoti vettä?


      • Kontio original
        Tyyppivikojen kartoittaja kirjoitti:

        Mistä kohden kyseiset tiensä päähän ehtineet Kontiot olivat hajonneet? Olivatko menneet rikki nilkkaluun kohdalta ulkosivusta vai varren etuosan vahvikkeen yläpuolelta? Kyseiset vanhojen saappaiden tyyppiviat eivät vielä pihakäyttöä haittaa, koska terät ovat ehjät. Vai oliko niillä vielä mahdollisesti joskus astuttu naulaan ja pohja vuoti vettä?

        Eihän pikku murtumat kumppareiden käyttöä haittaa. Jos menevät aivan risoiksi, voi niistä olla iloa vielä pitkään sisäkäytössäkin. Toisaalta on kätevämpääkin kaivaa kaapista ainoastaan sisäkäyttöön tarkoitetut Kontiot, kun tulee seksileikkien aika, kuin alkaa pesemään kurat pois ja kuivattelemaan ulkokäytössä olleita, että niillä uskaltaa tulla sänkyyn ja parketille. Suosittelen lämpimästi.


      • k.......
        Kontio original kirjoitti:

        Eihän pikku murtumat kumppareiden käyttöä haittaa. Jos menevät aivan risoiksi, voi niistä olla iloa vielä pitkään sisäkäytössäkin. Toisaalta on kätevämpääkin kaivaa kaapista ainoastaan sisäkäyttöön tarkoitetut Kontiot, kun tulee seksileikkien aika, kuin alkaa pesemään kurat pois ja kuivattelemaan ulkokäytössä olleita, että niillä uskaltaa tulla sänkyyn ja parketille. Suosittelen lämpimästi.

        Nää valkoset kontiot ei ollu kyllä enää kovin valkoset kun niitä oli pidetty peruna pellolla ja kaikilla naisvierailla jaloissaan ja naapurin navetassakin ei niitä olis puhtaik saanu.Eikä mun mielentä olis tarvinnukkaan saada parhaimmillaan just tollasena savisina kurasina ja monien jaloissa hionneena ;-) namia namia mut paskat ne on roskissa nyt harmi ! Onneks niistä kait muutamia kuvia löytyy.... ? joita voi ihailla !


      • kumisaappaat
        Tyyppivikojen kartoittaja kirjoitti:

        Mistä kohden kyseiset tiensä päähän ehtineet Kontiot olivat hajonneet? Olivatko menneet rikki nilkkaluun kohdalta ulkosivusta vai varren etuosan vahvikkeen yläpuolelta? Kyseiset vanhojen saappaiden tyyppiviat eivät vielä pihakäyttöä haittaa, koska terät ovat ehjät. Vai oliko niillä vielä mahdollisesti joskus astuttu naulaan ja pohja vuoti vettä?

        Kyllähän ne saappaat ekaks käytössä menee rikki isovarpaan tyvestä murtumalla, jos ei mikään risu tai muu niitä revi.


      • Asiaa tutkinut
        kumisaappaat kirjoitti:

        Kyllähän ne saappaat ekaks käytössä menee rikki isovarpaan tyvestä murtumalla, jos ei mikään risu tai muu niitä revi.

        Oman kokemukseni mukaan ainoastaan käyttäjälleen liian pienet kumpparit menevät rikki varvasvahvikkeen kohdalta. Jos saappaat ovat sopivan kokoiset, ensimmäisiä murtumia ilmaantuu saappaan varren alaosan taitekohtiin. Tämä johtuu siitä, että taitekohdat liikkuvat jatkuvasti kävellessä. Joka askel tekee vekit kumiin. Kun jalkaterää taivuttelee ylös ja alas, varren alaosan taitekohdat tulevat esille. Varsinkin näiden taitekohtien leikkauskohdat ovat alttiimpia ensimmäisille rei´ille. Vanhoissa saappaissa taitekohdissa näkyy hyvässä valossa tarkkaan katsottaessa pieniä murtumia, vaikka vuori pitäisikin veden vielä saappaan ulkopuolella.


      • merkkinimi2
        k....... kirjoitti:

        Nää valkoset kontiot ei ollu kyllä enää kovin valkoset kun niitä oli pidetty peruna pellolla ja kaikilla naisvierailla jaloissaan ja naapurin navetassakin ei niitä olis puhtaik saanu.Eikä mun mielentä olis tarvinnukkaan saada parhaimmillaan just tollasena savisina kurasina ja monien jaloissa hionneena ;-) namia namia mut paskat ne on roskissa nyt harmi ! Onneks niistä kait muutamia kuvia löytyy.... ? joita voi ihailla !

        Jos sulla on kuvia niistä nii laita ehdottomasti tonne http://groups.yahoo.com/group/kontiosaapastelijat2/

        Olis todella hienoa jos näkis kuvan siellä!!


      • k.......
        Tyyppivikojen kartoittaja kirjoitti:

        Mistä kohden kyseiset tiensä päähän ehtineet Kontiot olivat hajonneet? Olivatko menneet rikki nilkkaluun kohdalta ulkosivusta vai varren etuosan vahvikkeen yläpuolelta? Kyseiset vanhojen saappaiden tyyppiviat eivät vielä pihakäyttöä haittaa, koska terät ovat ehjät. Vai oliko niillä vielä mahdollisesti joskus astuttu naulaan ja pohja vuoti vettä?

        Niin murtumii kait ? en ite niitä niin katsellu tarkkaan mutta exä ja muut eukot valittivat kun sateella niitä käyttivät et jalat kastuu kunnolla eikä kyllä silmämääräsesti mitään kunnon reikää näkyny ? Tosin kovalla käytöllä ne oli aina jonkun eukon jaloissa :-) kaikki ei sitten enää kastella sukkiaan niissä harmi vaan !


      • Paikkaaja
        k....... kirjoitti:

        Niin murtumii kait ? en ite niitä niin katsellu tarkkaan mutta exä ja muut eukot valittivat kun sateella niitä käyttivät et jalat kastuu kunnolla eikä kyllä silmämääräsesti mitään kunnon reikää näkyny ? Tosin kovalla käytöllä ne oli aina jonkun eukon jaloissa :-) kaikki ei sitten enää kastella sukkiaan niissä harmi vaan !

        Olisi kannattanut tutkia vuotokohdat ja paikata, niin olisivat säästyneet roskikselta.
        Jossakin autotarvikeliikkeessä olen nähnyt joskus kumisaappaan korjaukseen tarkoitettua väritöntä liimaa, jonka väitettiin saavan halkeman vesitiiviiksi ilman rumaa paikkaakin. Ei tosin ole kokemusta tuosta aineesta. Onko kenelläkään muulla? Ainakin perinteinen paikkarasian paikka kestää hyvin, jos ei ole ns vaikeassa paikassa, jossa joutuu voimakkaaseen venytykseen.


      • Saapas
        Paikkaaja kirjoitti:

        Olisi kannattanut tutkia vuotokohdat ja paikata, niin olisivat säästyneet roskikselta.
        Jossakin autotarvikeliikkeessä olen nähnyt joskus kumisaappaan korjaukseen tarkoitettua väritöntä liimaa, jonka väitettiin saavan halkeman vesitiiviiksi ilman rumaa paikkaakin. Ei tosin ole kokemusta tuosta aineesta. Onko kenelläkään muulla? Ainakin perinteinen paikkarasian paikka kestää hyvin, jos ei ole ns vaikeassa paikassa, jossa joutuu voimakkaaseen venytykseen.

        Clas ohlson myy LiquiSole -nimistä paikkausainetta/liima, soveltuu erinomaisesti kumisaappaan korjaukseen.


    • toini

      Millon näit tämän näyn?

    • M 50+

      Kyllä olii vaikeaa kun muutama kuukausi sitten
      näin erään naisen jaloissa uuteen uskoon leikkellyt
      kiiltävät viininpunaist Lenat. Välillä näkee
      lyhennettyjä ja halki leikattuja varsia. Sääliksi
      käy.

    • Kauhistunut saapastelija

      Repiä nyt kauniita hyviä Kontioita!
      Pitäisi ennemminkin keräilykapineina siististi ja huolellisesti. Arvo nousee koko ajan.

    • Nimetön

      Voisiko joku kontio-fani ystävällisesti selittää minulle mikä niissä kiihottaa? En ymmärrä ja kysyn tätä ihan tosissani. Tiedän että "fetissejä" on vaikea selittää, mutta jos joku kieliseppo edes yrittäisi? Ymmärrän saappaat ja korkokengät, mutta en kontioita. Ja vielä vähemmän kontioita yhdistettynä kuraan, joka tulee saappaan sisään (?) En halua pilkata enkä tuomita mutta olen utelias kuulemaan jos joku osaisi pukea sanoiksi sen hekuman tunteen..? Kiitos.

      • saapas

        ...lienevät kohtuullisen suosittu suomalaiskansallinen fetissi. Pari vuotta takaperin oli iltiksessä juttu eräästä suomalaisesta ladydominasta ja hänkin ihmetteli kontioiden suosiota asiakkaidensa "toivomuslistalla".
        Mitä tähän keskusteluun tulee niin luulen että tämä on ollut suuremmilta osin synkkää yksinpuhelua?


      • saapastelija

        Vesi- ja kuraleikeissä on usein kyse jännityksestä, siitä tuleeko muuten saappaan ulkopuolella oleva kylmä ja kostea sisään saappaisiin ja milloin se tulee jos tulee. Jännitys kiihottaa, voi koittaa miten syvälle voi mennä ilman että kastuu.

        Paineen tunne on varmasti osalle toinen tekijä, vesi tai kura puristaa saappaan varren sääriä vasten, se voi tuntua tosi hyvältä. Joitakin kiihottaa se kun saapas tarttuu kiinni ja joutuu rimpuilemaan päästäkseen irti mudasta, aina ei saapas ei jalassa ollessaan lähdekään, tätä voinet verrata vaikka sitomisleikkeihin. Kokeilemalla se selviää, tuntuuko se hyvältä vai ei...

        Aika moni on harrastanut näitä leikkejä lapsena ihan vaan jännityksestä, miksipäs ei aikuisenakin jos se vaan antaa kiksejä, toiminta ei loukkaa ketään joten en näe siinä mitään negatiivista.


      • Hyvä vastaus
        saapastelija kirjoitti:

        Vesi- ja kuraleikeissä on usein kyse jännityksestä, siitä tuleeko muuten saappaan ulkopuolella oleva kylmä ja kostea sisään saappaisiin ja milloin se tulee jos tulee. Jännitys kiihottaa, voi koittaa miten syvälle voi mennä ilman että kastuu.

        Paineen tunne on varmasti osalle toinen tekijä, vesi tai kura puristaa saappaan varren sääriä vasten, se voi tuntua tosi hyvältä. Joitakin kiihottaa se kun saapas tarttuu kiinni ja joutuu rimpuilemaan päästäkseen irti mudasta, aina ei saapas ei jalassa ollessaan lähdekään, tätä voinet verrata vaikka sitomisleikkeihin. Kokeilemalla se selviää, tuntuuko se hyvältä vai ei...

        Aika moni on harrastanut näitä leikkejä lapsena ihan vaan jännityksestä, miksipäs ei aikuisenakin jos se vaan antaa kiksejä, toiminta ei loukkaa ketään joten en näe siinä mitään negatiivista.

        Hyvä vastaus ja tarviiko sitä aina kaikkea pystyä selittämään. Jos joku asia vain näyttää, tuoksuu tai tuntuu hyvältä, niin mitä sitä turhia selittelemään.


      • kysym.esittäjä
        saapastelija kirjoitti:

        Vesi- ja kuraleikeissä on usein kyse jännityksestä, siitä tuleeko muuten saappaan ulkopuolella oleva kylmä ja kostea sisään saappaisiin ja milloin se tulee jos tulee. Jännitys kiihottaa, voi koittaa miten syvälle voi mennä ilman että kastuu.

        Paineen tunne on varmasti osalle toinen tekijä, vesi tai kura puristaa saappaan varren sääriä vasten, se voi tuntua tosi hyvältä. Joitakin kiihottaa se kun saapas tarttuu kiinni ja joutuu rimpuilemaan päästäkseen irti mudasta, aina ei saapas ei jalassa ollessaan lähdekään, tätä voinet verrata vaikka sitomisleikkeihin. Kokeilemalla se selviää, tuntuuko se hyvältä vai ei...

        Aika moni on harrastanut näitä leikkejä lapsena ihan vaan jännityksestä, miksipäs ei aikuisenakin jos se vaan antaa kiksejä, toiminta ei loukkaa ketään joten en näe siinä mitään negatiivista.

        Kiihottaako se sinua yksin? Et tarvitse siihen muita ihmisiä? Vai sekä että, että se tapahtuu esim. jollekin naiselle? Mistä löydät paikkoja? Tai no, Suomessahan mutavelli alueita löytyy loska-aikaan kyllä, mutta menetkö "kävelylle" johonkin syrjäseudulle vai mitä?

        Seuraavalle kirjoittajalle kommentti: ei kaikkea tarvitsekaan selittää, mutta voi sitä aina yrittää - nämä aiheet kun kiinnostavat monia ja ihmisillä on halu ymmärtää itseään ja toisia!


      • saapastelija
        kysym.esittäjä kirjoitti:

        Kiihottaako se sinua yksin? Et tarvitse siihen muita ihmisiä? Vai sekä että, että se tapahtuu esim. jollekin naiselle? Mistä löydät paikkoja? Tai no, Suomessahan mutavelli alueita löytyy loska-aikaan kyllä, mutta menetkö "kävelylle" johonkin syrjäseudulle vai mitä?

        Seuraavalle kirjoittajalle kommentti: ei kaikkea tarvitsekaan selittää, mutta voi sitä aina yrittää - nämä aiheet kun kiinnostavat monia ja ihmisillä on halu ymmärtää itseään ja toisia!

        Kyllä se kiihottaa yksinkin, mutta on tietenkin valtavan paljon kiihottavampaa jos näkee naisen tekevän samaa ja vielä nauttivan siitä. Nainen on fiksu olento ja voi oppia jopa pitämään saapastelusta. Mieleeni tuli myös sellainen seikka että lapsena ainakin minua kiellettiin menemästä syviin paikkoihin, lieneekö tässä sitten sitä kielletyn makua, sekin voisi olla yksi kiihotin.

        Asun sellaisessa paikassa että pääsen helposti kävellenkin puroille tai mutaisille rannoille, eli kyllä menen "kävelylle". Toisinaan lähelle, joskus kauemmas ihan auton kanssa, riippuen siitä minkälaisessa paikassa haluan saapastella. Syksyllä ja keväällä voin saapastella myös heikoilla jäillä, siis ihan rannassa, niin että jos ja kun jää pettää en tiedä riittävätkö saappaan varret vai ei.

        Joskus otan jopa vaihtokumpparit ja sukat mukaan kun on kauhean "tuhma" olo ja tiedän että saappaat tulevat kastumaan aivan varmasti. Kuivilla saappailla on kuitenkin kivempi kävellä poispäin, tai sitten koittaa onneaan uudelleen..


      • sama kuin edellä
        saapastelija kirjoitti:

        Kyllä se kiihottaa yksinkin, mutta on tietenkin valtavan paljon kiihottavampaa jos näkee naisen tekevän samaa ja vielä nauttivan siitä. Nainen on fiksu olento ja voi oppia jopa pitämään saapastelusta. Mieleeni tuli myös sellainen seikka että lapsena ainakin minua kiellettiin menemästä syviin paikkoihin, lieneekö tässä sitten sitä kielletyn makua, sekin voisi olla yksi kiihotin.

        Asun sellaisessa paikassa että pääsen helposti kävellenkin puroille tai mutaisille rannoille, eli kyllä menen "kävelylle". Toisinaan lähelle, joskus kauemmas ihan auton kanssa, riippuen siitä minkälaisessa paikassa haluan saapastella. Syksyllä ja keväällä voin saapastella myös heikoilla jäillä, siis ihan rannassa, niin että jos ja kun jää pettää en tiedä riittävätkö saappaan varret vai ei.

        Joskus otan jopa vaihtokumpparit ja sukat mukaan kun on kauhean "tuhma" olo ja tiedän että saappaat tulevat kastumaan aivan varmasti. Kuivilla saappailla on kuitenkin kivempi kävellä poispäin, tai sitten koittaa onneaan uudelleen..

        piääkö sun tyydyttää itseäsi siinä samalla vai riittäkö kiihottuminen ja tyydytät esim. kotona myöhemmin? Kihottaako ajatus, että joku näkee sut?


      • saapastelija
        sama kuin edellä kirjoitti:

        piääkö sun tyydyttää itseäsi siinä samalla vai riittäkö kiihottuminen ja tyydytät esim. kotona myöhemmin? Kihottaako ajatus, että joku näkee sut?

        Se riippuu ihan kerrasta ja tunteesta, joskus "säästän" kotiin, toisinaan roiskin niille jalansijoille. Usein laukeaminen ajoittuu samoihin hetkiin kun saappaat hörppäävät ensimmäistä kertaa, mikäli tyydytän itseäni paikan päällä. Kiihottunut olo saapastelusta tulee joka tapauksessa ja harrastusta voi jatkaa kotona jos ei hoida itseään loppuun saakka paikan päällä.

        "Kiinni jääminen" tai sen pelko on kuitenkin ainakin osittain eri ja oma juttunsa. Minua tosin kiihottaa (lisää) jo sekin kun joku huomaa pelkästään että kahlailen vedessä aivan saappaiden äärirajoilla. Sekin kun on normaalista poikkeavaa toimintaa, "normaalithan" varovat sellaista. Joten tulee sitä vilkuiltua että näkeekö kukaan, hengitys kiihtyy kun astuu saappaissa syvemmälle veteen jne..


      • ed.kysyjä
        saapastelija kirjoitti:

        Se riippuu ihan kerrasta ja tunteesta, joskus "säästän" kotiin, toisinaan roiskin niille jalansijoille. Usein laukeaminen ajoittuu samoihin hetkiin kun saappaat hörppäävät ensimmäistä kertaa, mikäli tyydytän itseäni paikan päällä. Kiihottunut olo saapastelusta tulee joka tapauksessa ja harrastusta voi jatkaa kotona jos ei hoida itseään loppuun saakka paikan päällä.

        "Kiinni jääminen" tai sen pelko on kuitenkin ainakin osittain eri ja oma juttunsa. Minua tosin kiihottaa (lisää) jo sekin kun joku huomaa pelkästään että kahlailen vedessä aivan saappaiden äärirajoilla. Sekin kun on normaalista poikkeavaa toimintaa, "normaalithan" varovat sellaista. Joten tulee sitä vilkuiltua että näkeekö kukaan, hengitys kiihtyy kun astuu saappaissa syvemmälle veteen jne..

        että olet - todellakin - lapsena kiihottunut ensimmäistä kertaa silloin kun olet kahlannut jossain, missä et olisi saanut, ja vettä on mennyt saappaan sisään. Hmm. Jännää.


      • saapastelija
        ed.kysyjä kirjoitti:

        että olet - todellakin - lapsena kiihottunut ensimmäistä kertaa silloin kun olet kahlannut jossain, missä et olisi saanut, ja vettä on mennyt saappaan sisään. Hmm. Jännää.

        Tuohan on yksi "fetissin" syntyä selittävistä teorioista (ensimmäinen kiihottuminen niin että siinä mukana olevista esineistä tai tapahtumista tulee kiihottavia pysyvästi) ja minunkin kohdalla ihan mahdollinen.

        Joka tapauksessa olen iloinen että olen löytänyt tällaisen "harrastuksen" josta saan jännitystä ja nautintoa..

        Pidän myös naisten nahkasaappaita kauniina ja seksikkäinä jalkineina, kuten aika moni muukin mies. Niitä en todellakaan halua nähdä kasteltavan, vesi- ja mutaleikit yhdistyvät vain kumppareihin, ne kun on tehty suojaamaan..


      • Xyz

        Tuo viestiketju antoi hyvän kuvauksen tästä saapasfetismistä - tosin vain yhden käyttäjän kannalta. Tarinoita on varmasti yhtä monta kuin on saappaiden käyttäjääkin, mutta yhteistä niille ovat tunteet, joita asianomainen on kokenut joskus lapsuudessaan. Tunteet voivat olla saappaiden tuomaa turvallisuutta, jännitystä, märkien saappaiden litinää, kielletyn tekemisen tunnetta, omien rajojen kokeilua, miellyttäviä tuntemuksia (saappaat puristavat säärtä), häpeää (torumista tai rangaistusta) jne.
        Näistä kokemuksista, jotka lapsuudesta ovat jääneet alitajuntaan, on ihmismieli kehittänyt niistä seksuaalisesti kiihottavan virikkeistön, jossa pääroolia esittää joku esine (saapas) tai tilanne. Jos sen esineen käyttäjä on vielä vastakkaisen sukupuolen iloinen edustaja, niin elämys on täydellinen ja johtaa yleensä ennemmin tai myöhemmin laukeamiseen. Toiset harrastavat näitä juttujaan vain netin ääressä yksinään, toiset taas hakevat tilanteitä, joissa on mahdollisuus 'jäädä kiinni' ja saada häpeän tunteen tuoma lisämauste koettua.
        Ihmismieli on moninainen ja sen hienoviritykset tuovat näihin harrastuksiin hyvin yksilöllisiä piirteitä.


    • kiiihottavaa

      x-hamster sivuilla laittaa hakuun rubberboots, niin siellä nuori master nainen lypsää miehen tyhjäksi omille Hunter kumisaappailleen ja pakottaa orjan sen jälkeen nuolemaan saappaat. Jos haluaa vipinää makuuhuoneeseen, niin kannattaa katsoa viedoclipit.

      • Miksi-12v-vanhaa

        Se nuori master on nyt 12 vuotta vanhempi.


    • juupaseipäsjuupas

      Se vaan alkoi kiinnostamaan, että miten kumisaappaita revitään? Kokeilin ja pää hiessä, hampaat irvessä repiä, mutta ei revennyt. Työkalut oli pakko ottaa avuksi.

      • kangas.katki

        Kumi haurastuu kun se on pitkään auringossa (ultravioletti valoa) tai altistuu otsonille. Kumisaappaan varren pitää kasassa sisäpuolinen kangaskerros jota voi rikkoa mattoveitsellä. Kun kangas on hajalla niin kumi repeää.


    • sukkahousuilija
      • Luonnonkauneutta

        Onpa kaunis kaunis nainen, huh.


    • Kontsut
    • Anonyymi

      Kiva lukea noita vanhoja saapasjuttuja, mutta uusiakin lukisi mielellään.

    • Anonyymi

      Vaikuttaisi että tuo tyttö tuolla Turussa taisin olla minä hurjassa nuoruudessani!!
      Silloin vuonna 2008 chatista näin, että vanhempi mies haki alistuvaa tyttöä johon nuorena uteliaana, kokemuksia janoavana masokistisia taipumuksia omaavana 18v. nuorena naisena jännityksellä vastasin.
      Pitkällisen viestittelyn ym.jälkeen matkustin Turkuun viikoksi tämän vanhan varakkaan herran kotiin.
      Yhtenä nöyryytyksenä hän pisti minut kävelyille Turun keskustassa tällaisissa punaisissa, pitkä vartisissa kontio kumisaappaissa, todella niukassa minihameessa sukkahousut revittyinä alusvaatteitta. Tämä asukokonaisuus oli ehkä se nöyryyttävin ja huomiota herättävin niistä, joissa kahden viikon aikana jouduin miehen kotona ja julkisesti esiintymään. Herra kuvasi näitä nöyryyttäviä julkisia esiintymisiäni autostaan tai jalkautumalla kaduille, puistoihin tai ravintoloihin. Tuo häpeän leima on jäänyt ikuisesti mielikuviini mutta pakko myöntää, että tällainen esiintyminen siellä silloin kiihoitti kaikesta huolimatta minua aivan valtavasti. Onneksi vieraassa kaupungissa kukaan ei minua voinut tuntea.
      Mies oli hankkinut myös minua varten kaikenlaisia seksilelujakin joita videokameran edessä jouduin testailemaan ja nämä minusta kuvatut videot ovat pelottaneet tähän päivään saakka, etteivät ne tulisi netissä tai missään julkisesti nähtäville!
      Voi olla, että tällä herralla on ollut joitain muitakin tyttöjä jotka hän on tällaista nöyryytystä laittanut kokemaan mutta todennäköisesti kyseessä olen minä, jonka häpeäkseni nyt jo siveellisenä rouvana ja kahden lapsen äitinä tunnustan.

      • Anonyymi

        Jos tämä nykyisin noin 75v kyseinen herra Turusta sattui näkemään tämän ja muistat tuon tapaamiseni ja Riikan, olisi mukava jos saisit otettua yhteyttä.
        Riikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä nykyisin noin 75v kyseinen herra Turusta sattui näkemään tämän ja muistat tuon tapaamiseni ja Riikan, olisi mukava jos saisit otettua yhteyttä.
        Riikka

        Aikamoinen yhteensattuma, että tuohon aikaan Turussa joku olisi noteerannut ulkonäkösi ja kirjoittanut siitä tänne ilmeisen ihailevaan sävyyn.
        Kiva tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen yhteensattuma, että tuohon aikaan Turussa joku olisi noteerannut ulkonäkösi ja kirjoittanut siitä tänne ilmeisen ihailevaan sävyyn.
        Kiva tarina.

        Eikö rouva tässä lähinnä arvele mahtaisiko kyseessä olla hän nuoruudessaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rouva tässä lähinnä arvele mahtaisiko kyseessä olla hän nuoruudessaan?

        Niin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe