Vieläkö 1918 jako voimassa?

Akseli.Koskela

Etelä-Suomen lahtariherrat eivät välitä köyhästä jossei se ole heidän portilla armoa anelemassa ja herraksi kehumassa.

Työväen puolesta kannattaa taistella ja SAK:n pitäisi näyttää herroille. Mutta ovatkos liian herroja jo itsekin!

Nykyajan torppareita ovat itsensä ja muutaman henkilön työllistävät pienyrittäjät. Osakeyhtiöt, kommandiittiyhtiöt, avoimet yhtiöt ja toiminimet. Meille ei anneta oikeuksia vaan työnnetään kymmenen kiloa paperia velvollisuuksia joka herran vuosi.

Isossa tehtaassa SAK:n herrat ovat paikallaan aj puolustamassa pientä työläistä kapitalistin optioita vastaan, mutta kuka puolustaisi pientä yrittäjää, jonka tulot eivät kulje luotisuorana suureen kapitalismiin ja osinkotuottoihin. Yhtenä kuukautena tuloja on,toisena kulut ovat suuremmat.

Jos SAK ei paranna tapojaan, Koskelan Akseli tulee käymään kylässä. Heinäluoman Eero ja Ihalaisen Lauri ja Halosen Tarja. Te olette nyt meittin punaisten puolesta vallasta kun me ollaan teidät äänestetty.

Olettekos hyljänneet meidät ja meidän yläpuolelle herroiksi asettuneet?

Käykääpä katsomassa kuinka siskot ja veljet ovat uhranneet lahtarien edessä. Siinä on monta pienyrittäjää:
http://www.genealogia.fi/hakem/tiedustelucs.htm

3

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienyrittäjää

vaalikeskustelussa, SAK:n työläisiäkin orjuuttavaa paska-pyrökratiaa vastaan. Kokoomus on ainut toivomme, niin ja Keskusta. Alas Vasemmistoliitto, SDP ja SAK.

• olet yksi niistä harvoista pienyrittäjistä, jotka tajuavat oman asemansa! Teidän osuushan Suomen koko yrityskannasta lienee 85% luokkaa, MUTTA VEROlait on eduskunnan säätämiä vientiyritysten painostuksen alla! Ehkä eniten on kuunneltu sitä teollisuuden haaraa, joka on voinut tuotannossaan ottaa käyttöön automatiikkaa, ja siten parantaa tulostaan välttämällä fyysisen työvoiman käyttöön sisältyviä tuotantokustannuksia!! Joten mielestäni haukut väärää puuta oikeassa asiassa!!!
      vom

• pienyrittäjä(SDP)

Totta turiset toveri hyvä. Asia on aivan kuten sanoit. Itse olen yrittäjä, vieläpä enemmistön tavoin rehellinen sellainen, mutta mainitsemasi lisäksi vituttaa se, että me rehelliset yrittäjät saamme kustantaa kaiken maailman bandidos-jengiläisten ja heidän huumekauppansa rahoittajien saamat pääministerin virka-asunnon korjausurakat ym, ym.

Itse olen perkele tänään viimeksi ollut verottajan kanssa yhteydessä yhden puuttuvan (puuttuneen, maksoin sen just pois) 200 euron takia. Ei saatana, pakostakin sitä tulee laskuvirheitä tässä säädöstulvassa, jopa minulle säädöksiin aika hyvin perehtyneelle: Voin vain kuvitella miten se on kohtalo jollakin toisella. Mutta kärsiä saa se joka itse huomaa virheensä ja ilmoittaa siitä heti. Tai saahan ne kärsiä ne harvat oikeat roistot joista vielä harvempi jää poliisin haaviin. Voi vittu perkele. Kun hiljaa olisi ollut, niin tuskin olis huomannut edes herra veroherra. No, ei ne vankilaan vie eikä edes sakkoja anna, mutta kokemuksesta osaan arvata, että tuosta lapsuksesta kuitenkin tulee veronlisäystä yhden duunarin päiväpalkan verran sitten loppukesällä tai syksyllä. Että tämmöstä tämä on, yrittäjän arki Suomessa. Epärehellisyys perii maan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      138
      6305
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      70
      5237
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3270
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      113
      2423
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2276
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2018
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1313
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      80
      1184
    Aihe