Kokoomus mietti nakkikioskia ja pressa hoitaa asioita

Presidentti on jo täyttä vauhtia hoitamassa Suomen asioita kun kokoomuslaiset puhuvat nakkikioskeista??? Onpas kehittävää puhetta. Vaikuttaa nuo kokoomuslaiset todella järkeviltä. Taidankin heti äänestää niitä. HA-HA-HAAA.

17

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-demu

      Koskas se teidän ( SDP) lupaama täystyöllisyys on maassa?
      KOvasti paljon tuntuu kestävän..?

      • Jassooo. On täällä sentään joku puolue vielä kun edes yrittää jotain eikä pelkästään ruikuta kuinka vaikeaa tää valtiontaloudehoito onkaan niinkuin Iiro Viinanen kokoomuksesta 90-luvulla. Oli muuten silloinkin porvarihallitus.


    • valittu

      ruikuttaa surkeuttaan, kun sak ei ole
      muistittanut kenen joukkoihin hän kuuluu.

      • Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!


      • HOMOLIITTO SETA!
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!

        HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!


      • HOMOLIITTO SETA! kirjoitti:

        HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!

        On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.


      • kuuleppas
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!

        masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA


      • HÅKAN TÄÄLLÄ
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.

        TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!


      • börkkä
        HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:

        TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!

        No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?


      • HALOSEN
        börkkä kirjoitti:

        No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?

        MAKUHUONEESSA! -etkö sinä muista?!


      • HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:

        TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!

        Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!


      • kuuleppas kirjoitti:

        masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA

        Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!


      • ETKÖ PAREMPAAN PYSTY!
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!

        HOMOKOIRA!


      • sale
        ETKÖ PAREMPAAN PYSTY! kirjoitti:

        HOMOKOIRA!

        Homokoira?

        ja kysyt muilta etteivät parempaan pysty. Mä oon vähän pettynyt, yritäppäs ryhdistäytyä. Sano jotai nasevaa...


      • täällä
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!

        olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.


      • täällä kirjoitti:

        olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.

        Ei mulla vaan ollu aikaa kirjoitella Internetiin kun olin töissä. Silloin tehtiin töitä ja tullaan tekemään vastakin kirjoittelematta huu-haata niinkuin sinä!


    • täysi pelle

      ja vielä kamala sellainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe