Presidentti on jo täyttä vauhtia hoitamassa Suomen asioita kun kokoomuslaiset puhuvat nakkikioskeista??? Onpas kehittävää puhetta. Vaikuttaa nuo kokoomuslaiset todella järkeviltä. Taidankin heti äänestää niitä. HA-HA-HAAA.
Kokoomus mietti nakkikioskia ja pressa hoitaa asioita
17
452
Vastaukset
- ex-demu
Koskas se teidän ( SDP) lupaama täystyöllisyys on maassa?
KOvasti paljon tuntuu kestävän..?Jassooo. On täällä sentään joku puolue vielä kun edes yrittää jotain eikä pelkästään ruikuta kuinka vaikeaa tää valtiontaloudehoito onkaan niinkuin Iiro Viinanen kokoomuksesta 90-luvulla. Oli muuten silloinkin porvarihallitus.
- valittu
ruikuttaa surkeuttaan, kun sak ei ole
muistittanut kenen joukkoihin hän kuuluu.- HOMOLIITTO SETA!
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!
HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!
HOMOLIITTO SETA! kirjoitti:
HOMOPOIKA! HOMOPOIKA! HOMOPOIKA!
On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.
- kuuleppas
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Kukas sun etujas työelämässä ajaa. Älä vaan sano, että sää itte! HA-HA-HA-HA-HAA!!!
masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA
- HÅKAN TÄÄLLÄ
MattiMeikäläinen kirjoitti:
On jo tullut vaalikampanjan aikana selväksi, että kokoomuslaisilla on silmät perseessäkin.
TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!
- börkkä
HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:
TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!
No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?
- HALOSEN
börkkä kirjoitti:
No hej håkan taidettiin tavata niissä salen bileissä sunnuntaina?
MAKUHUONEESSA! -etkö sinä muista?!
HÅKAN TÄÄLLÄ kirjoitti:
TULE PÅIKA TÄNNE NIIN SAAT MUNAA!!
Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!
kuuleppas kirjoitti:
masa,minä ajan omat etuni itse ja olenkin nyt palkallisella vapaalla,puna golleekat lomautettu työn kausiluontaisuuden vuoksi.HAH HAH HAA
Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!
- ETKÖ PAREMPAAN PYSTY!
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Me täällä normaalimaailmassa olemme oppineet kunnioittamaan naisia, joten paras että etsit seurasi kokoomuslaisista osakunnista. Taidat tykätä miehistä. Niinhän se Saulikin tykkää kovista arvoista. HAH-HAH-HAH-HAAA!
HOMOKOIRA!
- sale
ETKÖ PAREMPAAN PYSTY! kirjoitti:
HOMOKOIRA!
Homokoira?
ja kysyt muilta etteivät parempaan pysty. Mä oon vähän pettynyt, yritäppäs ryhdistäytyä. Sano jotai nasevaa... - täällä
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Ei niitä töitä kokoomuksen puoluekirjan perusteella jaeta. Sun työs loppuu just samaan aikaan kun firma menee ulkomaille tai tekee konkurssin. Sä et vaan oikein tajua sitä kun sulla on vähän puuteita loogisen ajattelukyvyn kanssa!
olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.
täällä kirjoitti:
olemaan sellainen työmies joka ei punalipun perässä juokse.Työt tulevat olemaan Suomessa ja firmakin vakavarainen,ei kai muuten palkkoja kotonaolosta maksa.Tietenkin se voi öykkäri asiantuntiaa harmittaa,mutta minua ei.
Ei mulla vaan ollu aikaa kirjoitella Internetiin kun olin töissä. Silloin tehtiin töitä ja tullaan tekemään vastakin kirjoittelematta huu-haata niinkuin sinä!
- täysi pelle
ja vielä kamala sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530