Otan lv-ruunan ylläpitoon, joten miten annan sille heinät, kun menen kouluun klo 9 ja tulen klo.15.00? PAljon aamulla, ja pärjääkö se tuonne kolmeen asti ilman heinää, kun en pysty antamaan sille sillä aikaa. Ja paljon suunnilleen tarvitsee heinää kerralaan, kun liikutan aluksi sitä rauhallisesti, kevyt liikunta siis. Saa kauraa litran päivässä. Kiitos jos viitsitte auttaa.
Lv-ruunan ruokinta
_Rita__
4
558
Vastaukset
- leticia84
Mun lv-tammani syö 8kg heinää päivässä. Aamulla, päivällä, illalla. Joten anna vaikka aámulla vähä reilummin, si kun tuut niin vähäse ja taas illalla sillei ok. =)
- Joppeli
Miten se pärjää 8 kilolla heinää? Minulle lv-tamma myös ja syö hyvällä halulla noin 13kg/päivä.
- leticia84
Joppeli kirjoitti:
Miten se pärjää 8 kilolla heinää? Minulle lv-tamma myös ja syö hyvällä halulla noin 13kg/päivä.
Hyvin pärjää, on jopa pyöree vaik liikkuukin hyvin =) Ehk sun hepo on erilainen rakenteelta ja vaikuttaa ikäkin ku omani on 22v.
- Agrologi
Esimerkiksi niin että 3kg aamulla, 2 kg klo15.00 ja loput klo 21.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082314- 842051
- 551616
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai521543- 1541528
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461416Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451350Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176- 1121170
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251114