Lv-ruunan ruokinta

_Rita__

Otan lv-ruunan ylläpitoon, joten miten annan sille heinät, kun menen kouluun klo 9 ja tulen klo.15.00? PAljon aamulla, ja pärjääkö se tuonne kolmeen asti ilman heinää, kun en pysty antamaan sille sillä aikaa. Ja paljon suunnilleen tarvitsee heinää kerralaan, kun liikutan aluksi sitä rauhallisesti, kevyt liikunta siis. Saa kauraa litran päivässä. Kiitos jos viitsitte auttaa.

4

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leticia84

Mun lv-tammani syö 8kg heinää päivässä. Aamulla, päivällä, illalla. Joten anna vaikka aámulla vähä reilummin, si kun tuut niin vähäse ja taas illalla sillei ok. =)

• Joppeli

Miten se pärjää 8 kilolla heinää? Minulle lv-tamma myös ja syö hyvällä halulla noin 13kg/päivä.

• leticia84
        Joppeli kirjoitti:

Miten se pärjää 8 kilolla heinää? Minulle lv-tamma myös ja syö hyvällä halulla noin 13kg/päivä.

Hyvin pärjää, on jopa pyöree vaik liikkuukin hyvin =) Ehk sun hepo on erilainen rakenteelta ja vaikuttaa ikäkin ku omani on 22v.

• Agrologi

Esimerkiksi niin että 3kg aamulla, 2 kg klo15.00 ja loput klo 21.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      81
      5677
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3477
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2012
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1928
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      167
      1676
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1001
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      970
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      61
      934
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe