Eli olenko ollut tyhmä ja luullut, et mies välittää, kun tänään puhuttiin työpaikoista ja mies ilmoitti, et sama se mistä työ löytyy...vaikka etäisyyttä ois 400 km? Ollaan oltu yhdessä reilu 4 kk...ja molemmilla takana avioero ja ikääkin jo 40.
Taidan olla vaan pelkkä hetken "mielenhäiriö"? Vai mitä miehet tällä palstalla on mieltä moisesta kommentista???
Onko mies tosissaan...
4
787
Vastaukset
Mikä tuossa on ongelma? Miksi luulet, että mies jättää sinut jos hän saa töitä jostakin kauempaa?
Eikö sinun pitäisi olla tyytyväinen jos miehesi saa töitä jostakin? Yleensähän naiset valittaa siitä sohvaperunasta, joka ei edes yritä hakea töitä.
Tunnen useita parikuntia, joissa mies on viikot töissä kaukana toisella paikkakunnalla tai ulkomailla ja on kotona vain viikonloput. Minusta aika normaalia nykyaikana.
Työ kuin työ, paikassa kuin paikassa. Pääasia, että liksa juoksee.
Itse harkitsen työpaikanvaihtoa, työmatka pitenisi yli 100 kilometrillä ja liksa nousisi about 25-40%....- hannah
luulenpa että saat varautua keskusteluihin tyttöystäväsi/vaimosi kanssa... koska jos parisuhteessa ollaan, niin väistämättä tulee jonkinlaisia hankaluuksia kun toinen on kaukana töissä, ja esim. viikot poissa.
hannah kirjoitti:
luulenpa että saat varautua keskusteluihin tyttöystäväsi/vaimosi kanssa... koska jos parisuhteessa ollaan, niin väistämättä tulee jonkinlaisia hankaluuksia kun toinen on kaukana töissä, ja esim. viikot poissa.
Ilmeisesti aloittaja ei ole vielä aiheesta keskustellut....
Omat ongelmansa siinä tietenkin on, mutta onko ne liian suuri?? Ei välttämättä, riippuu hyvinkin pitkälti ko. ihmisen arvomailmasta.
- dayum
Voipi olla, että olet vain hetken mielenhäiriö tai sitten mies on ihan aikuisten oikeasti tympääntynyt elämäänsä (siis ei välttämättä sinuun) ja haluaa todellakin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723