siis mä en ymmärrä. Nyt tapasin ensimmäistä kertaa äijän joka pitää PIKKU TISSEISTÄ. Varmaan siksi kun oli tottunut olemaan eksänsä (teinipillu -> mielettömän laiha ja EI TISSEJÄ). Mä en tajua miten sellanen voi olla kiihottavaa.. Vaikka löytyyhän näitäkin. Tai.. ehkä. Jos itse olisin mies saattaisi olla, että minäkin pitäisin pikkutisseistä, koska pikku tissien omistaja on todennäköisesti laiha yksilö.
Musta tuntuu, että mun tissit ei kelpaa sille. :( Tunnen itseni isoksi munkkipossuksi jolla erittäin isot babyloonit. :D
Kertokaahan miehet mielipiteitänne, vai mitä että pidätte enemmän tälläsistä babylooneista? Pelastakaa mun päiväni. Mitkä on liian isot tissit? Kumpi on parempi, hoikka pikkutissi vai hieman läskiä omistava isotissi? SANA ON VAPAA.
Ihme "maku" jollain
13
1614
Vastaukset
- ulk.mies
pikutissit ovat ihana
maistu hyvältää.Älä HUOLI
KUNPA KOSKISIN - Mlkjlkjlkjklj
Rinnat ei voi ikinä olla liian isot!
- Toki
Jos niiden kuljettamiseen pitää olla kottikärryt.
- koettua
Pienitissisten kanssa olisi kuin miestä painaisi. Tissit on muuten kuin miehillä, mutta nännit vähän suuremmat. Järkyttävää!!
Kyllä normaalit tissit on parhaat ja juuri sellaiset, jotka saa kivasti kämmeneen (siis kämmentä suuremmat toki). Liian isot ei oo luonnolliset ja ei ne edes kiihota.- ei herranen
aika jos nainen alkaa muistuttaa miestä tissien ja pepun suhteen yölk
kyllä rintoja on oltava - tuon
ei herranen kirjoitti:
aika jos nainen alkaa muistuttaa miestä tissien ja pepun suhteen yölk
kyllä rintoja on oltavatakia tavalliset mallitytöt eivät kiihota pätkääkään, melkein kuin pikkupoikia kaikki, hyi helvetti.
Kyllä oikean naisen pitää olla NAISEN näköinen. Pieni määrä ylimääräistä läskiäkään ei pahaa tee, kun on naisella vain kurvit kohdallaan.
Sama tietysti koskee vaatetustakin. Naisella tulee olla Naisen vaatetus.
- Skuubiduu
Keskikokoisista alaspäin kiihottavat kaikkein eniten. Pienet tissit vievät siis voiton suurilta. Itseasiassa en kauheasti kiihotu isoista tisseistä. Makuasioista ei voi kiistellä...
- Näin vain on
Ei liian pienet ole lainkaan kivat. Kyllä tisuissa pitää vähän kokoa olla. "Megalollot" eivät ole myöskään mistään kotoisin tai ehkä pornoleffoissa jotain voi moiset kiihottaa ja se, että niiden väliin voi "painaa".
- redbunny
Näin vain on kirjoitti:
Ei liian pienet ole lainkaan kivat. Kyllä tisuissa pitää vähän kokoa olla. "Megalollot" eivät ole myöskään mistään kotoisin tai ehkä pornoleffoissa jotain voi moiset kiihottaa ja se, että niiden väliin voi "painaa".
ÄLKÄÄ SAAKO väärää kuvaa mulla on oikeesti tosi hyvät tissit, ainaki monet on kehunu. Kiinteet ja normaali kokoset. Mut minkäs tekee jos äijä kert tykkää A-kupeista? Hyi vittu
- kokoisille
löytyy ottajansa!
ei siis kannata ottaa paineita koosta :)
jätkäsi oma vika jos ei osaa nautiskella sinusta, itse olen kokenut melkein kaiken kokoisia: pieniä on kiva puristella ja imeskellä mutta isoja on myös kiva puristella ja imeskellä :) - Boobman
Isot tissit pitää naisella olla eikä anorektikon lättärintaa
- ihan kivat
Minusta on yhdentekevää minkä kokoiset rinnat ovat, kunhan ne ovat sovussa muun kropan kanssa. Laihalle naiselle/tytölle ei oikein istu mitkään meka lollo rinnat tai taas toisinpäin jos nainen on uhkea niin olisi jotenkin nurinkurista jos kyseisellä naisella ei olisi kunnon rintavarustusta. Vaimollani on pienet rinnat ja olen niihin hyvin ihastunut, siis sellaiset kämmeneen mahtuvat ja ehkä hiykan ylikin.
joku puhuu asiaa. vaikka kyllä hoikallakin saa isot olla, kuhan ei mee överiks,
165cm 45kg ja jotain DD, ei oikeen sovi kuvaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612