Marttyyri ?

RitariOlevainen

Onko marttyyrejä tänäpäivänä ?

Hebrealaiskirje kertoo USKON sankareista.
Mm:ssa.
"36. toiset taas ovat saaneet kokea pilkkaa ja ruoskimista, vieläpä kahleita ja vankeutta;
37. heitä on kivitetty, kiusattu, rikki sahattu, miekalla surmattu; he ovat kierrelleet ympäri lampaannahoissa ja vuohennahoissa, puutteenalaisina, ahdistettuina, pahoinpideltyinä -
38. he, jotka olivat liian hyviä tälle maailmalle -; he ovat harhailleet erämaissa ja vuorilla ja luolissa ja maakuopissa.""

Jumalaan uskovia on aina vainottu,kaikille eri vuosisadoille on ollut omat uskonvainot,tavalla taikka toisella.
Tälläkin palstalla on omat "vainoojamme",pilkkapuheineen,rumine haukkumasanoineen.
Mikä kumma siinä on,vaikka puhumme Raamatun Sanaa,niin meihin se vaino ja pilkka kohdistuu.
Ja vain sentähden,että USKOMME,uskomme Jumalaan kaikkivaltiaaseen ,iankakkiseen kolmiyhteiseen Jumalaan,Isään Poikaan ja Pyhään Henkeen.

Vaaditaan todisteita Jumalan olemassaolosta,vaikka Jumalan olemassaololle on todisteet olleet nähtävinä maailman perutamisesta asti.
Kaikki näkyväiset todistaa Jumalasta,Luojastaan,eihän mitään voi kuitenkaan tyhjästä syntyä?
Eikö ole mieletöntä ajatella,että ilman mitään alkua voisi olla jotakin olemassa.

En ole koskaan saanut "tieteen" puollustajilta,siis tieteen,joka uskoo kaiken syntyneen tuosta vaan,ihan tyhjästä,selitystä siitä,mikä oli sen "alkuräjähdyksen" aiheuttaja,kun kerran mitään ei ollut olemassa,täytyy ymmärtää,että ei MITÄÄN,mustaa tyhjyyttä äärettömästi,ei ollut atomihiukkasen hiukkastakaan,ei mitään.
Mikä siis voi aiheuttaa tuon kuuluisan alkuräjähdyksen?
Asetan kysymyksen tämän palstan "älykölle",Työmies2:lle? Ensikädessä,toki jokainen saa sanoa mitä asiasta on mieltä.

Tuon kun käsittää,että ei ole ollut mitään,niin on suorastaan helppo uskoa Jumalaan,ja se minua ihmetyttääkin,miksi siihen ikäänkuin suututaan,ja aletaan vainoamaan monilla eri tavoilla,vain sen takia,että uskoo Jumalaan ja Hänen valmistamaan pelastukseen Jeesuksessa.
Miksi se saa ihmiset käyttäytymään nekatiivisesti,jopa vihamielisesti?

Vain sen takia,että esm. minä uskon taivaan Jumalaan,mitä vahinkoa siitä on kenellekkään,mitä pahaa se voi tuottaa kenellekkään,kertoisitteko jotain järkevää ,miksi viha syttyy,kun tunnustan olevani Jumalaan uskova,ja kaikki ne jotka uskovat Jeesukseen,joutuvat vainottaviksi. Miksi ?
Mitä pahaa,esm. uskovat ovat Suomessa aiheuttaneet? Ja kenelle?
Mikä ihmeen uhka me ollaan ? Jumala on rakkaus,ja sitä on uskovaisen elämäkin,syvimmiltään,rakkaus on yleensä vaikuttimena kaikkeen,mitä uskovat tekee,ja jos kerran rakkauden Jumala vaikuttaa uskovassa kaiken tekemisen ja tahtomisen,niin ei siitä voi olla mitään vahinkoa kenellekkään.

Ja toki tapahtuu,että ei Jumala aina saa tahtoansa uskovankaan elämässä touteutettua haluamallaan tavalla,mutta se on vain inhimmillisyyden ja koska emme ole vielä täydellisiksi tulleet,niin erehdyksiä tapahtuu,jokaisen kohdalla,pienimpiä ja suurempia.
Mutta pääpiirteittäin Jumalan seurakunta Suomessakin,toteuttaa Jumalan rakkauden vaikuttamaa työtä,ihmisen parhaaksi.

Ajtuksenani oli siis se,että:
Miksi maailma vihaa Jumalaan uskovaa ihmistä?
Miksi niin paljon on marttyyrejä?
Miksi meitä vainotaan ,VAIN sentakia,että uskomme Jumalaan,ja myös sen tunnustamme avoimesti,miksi ?

Miksi Jeesusta vihattiin,ja mikä sai sen vihan aikaan,että Hänet ristiin naukittiin ?
Ei Hänen kohdalla ollut ainakaan "moraali" käyttäytymisen aiheuttamaa närää.

21

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän on kaikkivaltias

Kaikki saavat uskoa mihin haluavat. Tunnettu tosiasiahan on, että tiedemiehet eivät voi kaikkia ilmiöitä selittää, niinpä jää hyvää tilaa vielä uskovillekin.

• maanmaatonen

Raamatun Jumalaan uskominen merkitsee uskomista siihen totuuteen minkä Raamattu ilmoittaa.

Raamatun Jumalan mukaan on vain yksi usko joka voi tehdä ihmisen autuaaksi. Se on Jeesuksen usko(Ilm14:12).

Jumalan sana on laki.

Jumalan sana on olemassaolo.

Kun Jumala puhuu se tapahtuu.

Heb 11:3 Uskon kautta me ymmärrämme, että maailma on rakennettu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyväisestä.

Room 4:17 - sen Jumalan edessä, johon hän uskoi ja joka kuolleet eläviksi tekee ja kutsuu olemattomat, ikäänkuin ne olisivat.

Jumala on Luoja. Hän tekee työtä Sanansa voimalla.

Kun minä uudestisynnyin, ei tapahtunut alkuräjähdystä, vaan Jumala loi minut. Sanallaan, ja sanansa kautta.

Luuk 4:4 "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."

1Pie 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
        1Pie 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
        1Pie 1:24 Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee,
        1Pie 1:25 mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

Jumala lausui sanan ja minä synnyin uudesti, ylhäältä. Jumalan tahdosta, ei lihan ja veren tahdosta, vaan Jumalan Hengestä.

Joh 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
        Joh 3:4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
        Joh 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
        Joh 3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
        Joh 3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
        Joh 3:8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

• RitariOlevainen
        maanmaatonen kirjoitti:

Raamatun Jumalaan uskominen merkitsee uskomista siihen totuuteen minkä Raamattu ilmoittaa.

Raamatun Jumalan mukaan on vain yksi usko joka voi tehdä ihmisen autuaaksi. Se on Jeesuksen usko(Ilm14:12).

Jumalan sana on laki.

Jumalan sana on olemassaolo.

Kun Jumala puhuu se tapahtuu.

Heb 11:3 Uskon kautta me ymmärrämme, että maailma on rakennettu Jumalan sanalla, niin että se, mikä nähdään, ei ole syntynyt näkyväisestä.

Room 4:17 - sen Jumalan edessä, johon hän uskoi ja joka kuolleet eläviksi tekee ja kutsuu olemattomat, ikäänkuin ne olisivat.

Jumala on Luoja. Hän tekee työtä Sanansa voimalla.

Kun minä uudestisynnyin, ei tapahtunut alkuräjähdystä, vaan Jumala loi minut. Sanallaan, ja sanansa kautta.

Luuk 4:4 "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."

1Pie 1:22 Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä,
        1Pie 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
        1Pie 1:24 Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee,
        1Pie 1:25 mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti". Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

Jumala lausui sanan ja minä synnyin uudesti, ylhäältä. Jumalan tahdosta, ei lihan ja veren tahdosta, vaan Jumalan Hengestä.

Joh 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
        Joh 3:4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
        Joh 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
        Joh 3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
        Joh 3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
        Joh 3:8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

siirsi taas asian sivuraiteille,täysin avauksen aiheesta ,mihinkäs muuhun kuin kasteeseen,ei se sua pelasta,vaikka kuinka yrität vierittää syyllisyyttäsi muualle,
        Täytyy vaan sinunkin uudestisyntyä uskon kautta,ei kasteen kautta,ei sinne taivaaseen ole mitään sivuporttia,esm. sellaista,kuin lapsikaste,ei se vie kuin harhaan !

• Rep.

Kyllä se on saatanan henki joka tätä saa aikaan,
      se koittaa kaikin keinoin masentaa ihmisiä.
      Niin kuin olet huomannut, mitä muutamat kirjoit-
      tajat puuhastelee,millä voimalla päivästä toiseen
      yötä myöten halveksitaan uskovia,sen voiman usko-
      va tunnistaa.
      Se voima ei jätä kuolleitakaan rauhaan,niin kuin
      eilen illalla huomattiin,vaan koittaa hajoittaa
      ja tuhota.
      Näissä kirjoittajista vielä,he itse eivät tiedä
      ketä palvovat,he ovat pimennossa.
      Se voima näkyy etsivän näillä sivuilla jokaisen
      tosi Uudesti-syntyneen Kristityn,masentaen heitä.

Kysymykseesi on vastauksena yksi sana; saatana

Ps.jatka edelleen Ritari taistelua .

• "Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa, ja pyhitykseen."

• RitariOlevainen

"sillä ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa."

Mutta eiköhän nämäkin olleet pyhittyneitä,varmaan enemmän kuin meistä kukaan,lue!

""36. toiset taas ovat saaneet kokea pilkkaa ja ruoskimista, vieläpä kahleita ja vankeutta;
        37. heitä on kivitetty, kiusattu, rikki sahattu, miekalla surmattu; he ovat kierrelleet ympäri lampaannahoissa ja vuohennahoissa, puutteenalaisina, ahdistettuina, pahoinpideltyinä -
        38. he, jotka olivat liian hyviä tälle maailmalle -; he ovat harhailleet erämaissa ja vuorilla ja luolissa ja maakuopissa.""

Miksiköhän he kuitenkin joutuivat kärsimään,miksiköhän Jeesus joutui ristille,vaikka oli itse tuo Pyhitys?

Miksiköhän neuvostoliitossa vainottiin uskovia jotka varmasti olivat pyhempiä kuin meistä kukaan,siellä jopa tapettiin kommunismin aikana,ei se vaellus ja pyhyys pelasta vainoilta,että tuo vastauksesi oli jotenkin, tunnen hengessäni ,osoitettu piikiksi!

Paavali oli jatkuvasti vainon ja ilkivallan kohteena,ja mielestäni hän oli kyllä pyhittänyt elämänsä Jumalan käyttöön,mutta ei se varjellut häntä vainoojilta.

Tämän avaukseni tarkoitus olikin ,kysyä,mikä saa ihmiset vihaamaan toista niin paljon,että haluaa vahingoittaa,vain sentähden,kun tunnustaa uskonsa,ja siitä kertoo toisillekkin,ei tämä uskovan elämä ole mitään "peliä",vaan kilvoitusta,ei kilpailua!
        Jos tästä peli tehdään,ja joku valitaan pelinappulaksi,niin ollaan Raamatun opetuksesta yhtä kaukana kuin itä on lännestä.
        Minä nojaan Raamattuun,en tekemisiini,enkä tekemättä jättämisiin.
        Ihminenhän voidaan ajaa umpikujaan,siinä kyllä liha kärsii,eikä ole helppoa hengessäkään,mutta siihen sitten ihmisen valta päättyykin,ihminen voi tappaa ruumiin,mutta sielua ei voi,siinä tulee raja vastaan ihmisen vallitessa toista ihmistä,painostuksilla ja henkisillä julmuuksillaan,syytteillään,ja vainoillaan.
        Alistaen omiin muotteihinsa riistäen ihmisoikeuden ja vapauden omantunnon tasolla.
        Se ei saa aikaan kuin kaaoksen monissa asioissa.

Sanon tässä ,että avioliitto on pyhä,ja joka sitä alkaa sorkkia,on laittomalla tiellä,siitä on alkanut monta pahaa asiaa,kun on satuttu Jumalan suojelekusessa olevaan liittoon,alunalkaen.

• frihet
        RitariOlevainen kirjoitti:

"sillä ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa."

Mutta eiköhän nämäkin olleet pyhittyneitä,varmaan enemmän kuin meistä kukaan,lue!

""36. toiset taas ovat saaneet kokea pilkkaa ja ruoskimista, vieläpä kahleita ja vankeutta;

Miksiköhän he kuitenkin joutuivat kärsimään,miksiköhän Jeesus joutui ristille,vaikka oli itse tuo Pyhitys?

Miksiköhän neuvostoliitossa vainottiin uskovia jotka varmasti olivat pyhempiä kuin meistä kukaan,siellä jopa tapettiin kommunismin aikana,ei se vaellus ja pyhyys pelasta vainoilta,että tuo vastauksesi oli jotenkin, tunnen hengessäni ,osoitettu piikiksi!

Paavali oli jatkuvasti vainon ja ilkivallan kohteena,ja mielestäni hän oli kyllä pyhittänyt elämänsä Jumalan käyttöön,mutta ei se varjellut häntä vainoojilta.

Tämän avaukseni tarkoitus olikin ,kysyä,mikä saa ihmiset vihaamaan toista niin paljon,että haluaa vahingoittaa,vain sentähden,kun tunnustaa uskonsa,ja siitä kertoo toisillekkin,ei tämä uskovan elämä ole mitään "peliä",vaan kilvoitusta,ei kilpailua!
        Jos tästä peli tehdään,ja joku valitaan pelinappulaksi,niin ollaan Raamatun opetuksesta yhtä kaukana kuin itä on lännestä.
        Minä nojaan Raamattuun,en tekemisiini,enkä tekemättä jättämisiin.
        Ihminenhän voidaan ajaa umpikujaan,siinä kyllä liha kärsii,eikä ole helppoa hengessäkään,mutta siihen sitten ihmisen valta päättyykin,ihminen voi tappaa ruumiin,mutta sielua ei voi,siinä tulee raja vastaan ihmisen vallitessa toista ihmistä,painostuksilla ja henkisillä julmuuksillaan,syytteillään,ja vainoillaan.
        Alistaen omiin muotteihinsa riistäen ihmisoikeuden ja vapauden omantunnon tasolla.
        Se ei saa aikaan kuin kaaoksen monissa asioissa.

Sanon tässä ,että avioliitto on pyhä,ja joka sitä alkaa sorkkia,on laittomalla tiellä,siitä on alkanut monta pahaa asiaa,kun on satuttu Jumalan suojelekusessa olevaan liittoon,alunalkaen.

Kun nikkarin poika ja vielä nasaretin kylästä tuli opettamaan opettajia.

Ei se tänäänkään tämä "hullutus" viisaille kelpaa, kun järki kylmentää uskon.

Se on niiku juopolla usein, että jos päähän alkaa uskon kipinää syntymään, niin siinä vaiheessa, kun sen uskon pitäisi laskeutua sydämmeen, aloitetaan laimennus miestä väkevämmällä ja kurkun kohdalla on uskokin saatu kylmenemään.

Ne taas jotka armosta alhaaltakin ovat pelastuneet ja elämä kondikseen myös pantu, niin se on liikaa "hyville uskonnollisille" ja erikoisesti uskosta osattomille joille synti on rakkaampaa.

Usein ihmettelen itsekin, kenelle Jeesus jotakin pahaa tuli tekemään ja miksi ilmainen usko ei kelpaa, vaan maailman likakaivot vetävät puoleensa.
        Siunausta jatkoillesi.

• hansutuulia

Jumalan lapsia. Hän ei halua että hänen saalistaan voitetaan Kristukselle.

Harvemmin 'ei uskovaa' vainotaan mutta joka todella tunnustautuu Kristuksen seuraajaksi, saavat kokea kaikella tavalla kenen omia ollaan, mutta niihän se Sanassa onkin sanottu, mikä osa on todellisella uskovalla. Oli niitäkin jotka pakenivat, mutta joka lujana seisoo loppuun asti on meillä hyvä osa iankaikkisuudessa.

Apostolien teot:
      7:52 Ketä profeetoista eivät teidän isänne vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennustivat sen Vanhurskaan tulemista, jonka kavaltajiksi ja murhaajiksi te nyt olette tulleet,
      8:1 Myös Saulus hyväksyi Stefanuksen surmaamisen. Ja sinä päivänä nousi suuri vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan; ja kaikki hajaantuivat ympäri Juudean ja Samarian paikkakuntia, paitsi apostolit.
      9:4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
      9:5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
      13:50 Mutta juutalaiset yllyttivät jumalaapelkääväisiä ylhäisiä naisia ja kaupungin ensimmäisiä miehiä ja nostivat vainon Paavalia ja Barnabasta vastaan, ja ne ajoivat heidät pois alueiltansa.
      22:4 Ja minä vainosin tätä tietä aina kuolemaan asti, sitoen ja heittäen vankeuteen sekä miehiä että naisia,
      22:7 ja minä kaaduin maahan ja kuulin äänen sanovan minulle: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua?'
      22:8 Niin minä vastasin: 'Kuka olet, herra?' Ja hän sanoi minulle: 'Minä olen Jeesus Nasaretilainen, jota sinä vainoat.'
      26:11 Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
      26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
      26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.

Tässä näkee mitä vihollinen tekee, kun Jumalan lapsesta on kyse. Vihollinen on tullut tappamaan ja tuhoamaan. Tuo ylläoleva on hyvä esimerkki tästä.

• merkit.

Lahkon tunnistaa siitä, että sen johtajia ei saa arvostella. Jos arvostellaan, lahkolainen menee hysteeriseksi ja alkaa puhua saatanasta ja vainosta. Kuten sinä.

• hansutuulia
        merkit. kirjoitti:

Lahkon tunnistaa siitä, että sen johtajia ei saa arvostella. Jos arvostellaan, lahkolainen menee hysteeriseksi ja alkaa puhua saatanasta ja vainosta. Kuten sinä.

jos ei ole sisäpuolella Jumalan valtakunnassa.

Paholaisen työt kyllä nähdään täällä maanpäällä.

Ja vastaaja taitaa itse olla hysteerinen kun heti alkoi syyttävällä sormella osoittelemaan.

• yök!
        hansutuulia kirjoitti:

jos ei ole sisäpuolella Jumalan valtakunnassa.

Paholaisen työt kyllä nähdään täällä maanpäällä.

Ja vastaaja taitaa itse olla hysteerinen kun heti alkoi syyttävällä sormella osoittelemaan.

Miten joku voi olla noin tekopyhä? Sinut om menetetty, olet lopullisesti luopunut Jumalasta. Elämälläsi.

• etsluu
        merkit. kirjoitti:

niin Jeesus-lahkoon :) meitä on ympäri maailmaa, kiitos Herralle!

• RitariOlevainen
        yök! kirjoitti:

Miten joku voi olla noin tekopyhä? Sinut om menetetty, olet lopullisesti luopunut Jumalasta. Elämälläsi.

Jumalan Hengessä ei tuollaisia puhuta,olet itse saastaisten henkien riivaama,puhdistaudu,saastaisuudestasi ja pyydä anteeksiantoa Jumalan pyhien kasvojen edssä!

• !!!

Jumalan Hengessä ei tuollaisia puhuta,olet itse saastaisten henkien riivaama,puhdistaudu,saastaisuudestasi ja pyydä anteeksiantoa Jumalan pyhien kasvojen edssä!

Älä sinä jumalaton fariseus tule sönköttämään yhtään mitään! Olet Jumalan kiroama.

• M@k3

Se nyt pitää saada vain vihata jota kuta ryhmää sydämesä pohjasta ja asettaa samalla tuo ryhmä syyllikseksi kaikkeen mahdolliseen.

eli vähän samaan tyyliin kuin natsit ja juutalaiset. tosin keskitysleirejä ei ole vielä kuulunut mutta epäilen että jos tämä porukka todella pääsisi valtaan niin aika nopeasti homoja yms. "poikkeavia" ryhdyttäisiin rehaamaan kohti eheytysleirejä.

• RitariOlevainen

mitä puhut,poikkesit aiheesta taas kerran,aivan eri sektorille,et näköjään ymmärrä lainkaan mitä täällä keskustellaan,hirvittävä vihan vimma vain ajaa takaa haukkumaan ja nimittelemään milloin ketäkin,nyt varmaan olen minä hampaissasi,olet pahanhengen vallassa,ei Pyhä Henki puhuta tuollaisa,ei koskaan,riivaajat ovat tuon sanomasi takana,varo vaan,ettet uppoa itse,joka toiselle kuoppa kaivaa,se itse siihen lankee,varo vaan !

• M@k3

mitä puhut,poikkesit aiheesta taas kerran,aivan eri sektorille,et näköjään ymmärrä lainkaan mitä täällä keskustellaan,hirvittävä vihan vimma vain ajaa takaa haukkumaan ja nimittelemään milloin ketäkin,nyt varmaan olen minä hampaissasi,olet pahanhengen vallassa,ei Pyhä Henki puhuta tuollaisa,ei koskaan,riivaajat ovat tuon sanomasi takana,varo vaan,ettet uppoa itse,joka toiselle kuoppa kaivaa,se itse siihen lankee,varo vaan !

Väärin hyvä ritari.

Sinä yritit taas heittäytyä aloituksessasi martyyriksi kun hieman aijemmin sinulle osoitettiin kuinka tosiasiassa homot ovat martyyreja ja sinun kaltaisesi heidän vainoajiaan.

Eli jospa katsoisit mitä teet muille.

• Sudanista.

Pientä se on hyvinvointivaltion marttyyrimeininki. Kun tulee tikku sormeen tai joku sanoo pahasti, niin heti ollaan marttyyreja. Samaan aikaan Sudanissa maurit naulitsevat kristittyjä ristiin ja rastiin. http://www.stefanus.fi

• "--vaikka puhumme Raamatun Sanaa,niin meihin se vaino ja pilkka kohdistuu."

Puhutte höperöitä jeesus-juttujanne ja tuomitsette sumeileimatta minut ja monet muut tuliseen järveen. Jumalan pilkkaaminen on mahdotonta. Hihhulit ovat asia erikseen. Sitä paitsi tehän kerjäätte pilkkaamista omilla tuomio- ja irvailujutuillanne. Toisaalta saatte vahvistusta omalle ylivartaiselle uskollenne: eikös Raamatussa sanota, että tosiuskovaisia pilkataan?

• RitariOlevainen

pilkataan meitä,mutta hain tässä vauksessa lähinnä vatausta siihen,että MIKSI,mikä saa toiset ihmiset pilkkaamaan meitä uskovaisia,mikä sen aiheuttaa?
        Miksi esmerkiksi sinä,Työmies2, pilkkaat ja nimittelet uskovaisia,ja varsinkin helluntailaisia,sanoppa se ?

Niinkuin nyt tässäkin viestissä johon vastailen?
        haukut tuomariksi ja helvettiin tuomitsijaksi?

En ole sinua tuominnut yhtään mihinkään,miksi voit ylipäätänsä tuollaista fiksuna miehenä edes kirjoitella,väännät vaan asiat käänteiseksi,että saat aiheen mollata.
        Kyllä kritisoida voi,mutta miksi syytät sellaisesta minkä itsekkin tiedät valheelliseksi propakandaksi.
        Kyllä sinäkin voisit vähän ajatella mitä kirjoitat,etkä vaan kaikkea sappeasi mitä sylki suuhun tuo,mene itseesi,ja lue uudestaan ne viestini,missä MUKAMAS olen tuomrina ja helvettiin lähettäjänä,puhut muunnettua totuutta!

Rikot kokoajan Eniron sääntöjä valehtelemalla ,et löydä mistään sellaista viestiä missä tuomitsen,yhtään ketään enkämihinkään,lopeta turha syyttely,turha sinun on minuun sysätä huonoa omaatuntoasi,kuuntele vaan sitä,ja tee parannus,löydä itsesi syyllisenä Jumalan edessä ja toimi sen mukaan,tiedät kyllä miten !

• poikalapsi

Kuka teitä vainoaa? Oletko siis marttyyri, kun päivät pitkät täällä valheitasi levittelet ja kun kukaan ei niitä usko, koska et niitä osaa perustella? Jos perusteluiden vaatiminen ja asiallisen asenteen vaatiminen ovat vainoa, silloin vainoat myös itse aika monia ihmisiä. Mieti! Tule järkiisi! Tee parannus, lahkosaatana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4290
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3973
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3458
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3380
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      105
      2393
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2258
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2129
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2129
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2109
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2004
    Aihe