Elämäni on jumissa ja olen rukoillut jo monen monta vuotta apua tähän tilanteeseeen mutta mitään ei kuulu ja tapahdu.
Olo on tällä hetkellä ahdistunut ja itkuinen ja en tiedä kuinka selviäisin tästä eteen päin, mitään ei tohdi tehdä kun kuitenkin asiat menevät vaan hullummiksi.
Kaipaisin kuuntelijaa jolle saisi purkaa sydäntä, oikein perusteellisesti ja itkeä pois kaikki tämä kuona mitä sydämelle on kertynyt ja kertoa niistä pettymyksistä mitä olen kokenut ja haaveista joita ei voi totetuttaa ja kuitenkin miten niihin ongelmiin löytyisi ratkaisu ja keskitie.
vaikeinta on se kun tietää ongelmiin ratkaisun mutta ne asiat ei ole omassa päätäntävallassa laisinkaan ja Herrallekin ne on annettu mutta mitään ei ole kuulunut moneen vuoteen.
Olenko niin syntinen tai olenko tehnyt jotain loukkaavaa Jumalaa vastaan että hän on mut hyljännyt, elän vain päivän kerrallaan, joka ei ole oikein elämisen arvoista kuitenkaan.
Se mitä minä haluaisin on se että saisin avioliiton takaisin ja rakastavan vaimon ja lapsellemme ehjän kodin, jossa kasvaa ja varttua, mutta niin paljon pitäisi tapahtua meidän molempien suhteen että se on mahdoton yhtälö, vaikka tiedän sen että entisellä on tunteita mua kohtaan, vaikka ei sitä voi sanoa, mutta eleistä sun muusta huomaan että hän välittää kuitenkin, mutta jos itse vähän lähestyn häntä niin menee lukkoon, aika mahdoton tilanne mutta olisi kiva jos voisi puhua asiat kerrankin sydän avoimena, sattuu se sitten miten paljon vaan.
Nyt olen vaan kaiken tämän ahdistuksen ja ikävän ja surun takia kovettanut sydämeni ja siellä asuu viha ja katkeruus että en näe metsää puilta, vaan olen maani myynyt.
Rukous
2
129
Vastaukset
- mimmu
Jumalaa ei voi "käskeä" ja hänen ratkaisut tuntuvat joskus meistä kummallisilta... Joskus hän on hiljaa, ja antaa sinun vanhan minän murtua kokonaan, jotta voisi muovata sinusta uuden eheämmän onnelisen ihmisen, jonka tuska meni sirpaleiden mukana.Usko pois, me emme näe niin pitkälle kuin hän. Hän näkee elämämme alusta loppuun, me vain pieniä osia ja pätkiä kerrallaan.Kyllä hän vastaa, ei välttämättä niin kuin haluat vaan niinkuin on koknaisuuden kannalta elämällesi parasta.
Muistatko sen runon jossa lapsi huusi vihaisena isälleen " Isäni, missä sinä olit kun eniten sinua rannalla tarvitsin, en nähnyt kuin yhdet jäljet.. Isä vastasi, niin rakas lapseni et voinut nähdä kaksia jälkiä koska kannoin sinua. Hyvää jatkoa sinulle, usko nyt vain vahvasti että kaikki järjestyy.. ja elämä kantaa.. Lue alla olevan linkin raamatunkohtia, ne ovat Kristuksessa paikkoja. Tunnusta äänen sitä mitä sinä olet kristuksessa. Tee sitä joka päivä kerran tai useammin, niin sinä nouset siitä.
Jumala siis odottaa myös, että itse teet jotakin itsesi eteen. Eli tunnusta ääneen parantavia raamatun paikkoja, joita on alla olevan linkin listassa. Tulosta lista tai merkitse paikat muistiin.
Siitä voi tehdä sellaisen listan raamatun takakannen sisäpuolelle, jonka voi kääntää näkyviin ja sitten seurata jakeita ja lukea niitä.
Voit käyttää tätä Jumalan sanan lääkettä useammankin kerra päivässä, niin sinä nouset siitä!
Sama ohje myös jokaiselle, joka täällä haluaa nousta!
http://members.surfeu.fi/antero58/kristuksessa.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468