Minkälaista aluetta Tuomarila on? Onko se samaa paikkaa Suvelan kanssa?
Tuomarila
4
1472
Vastaukset
- Uudisasukas
Suvela on Tuomarilan osa. Vielä 1960-luvulla Suvela-nimistä paikkaa ei ollut olemassakaan, oli vain pari maatilaa. Pentuna vietin siellä päin kesiäni, nyt ei paikkoja enää samaksi pahemmin tunnista.
- minä
Kaksi eri kaupunginosaa ja kuin kaksi eri maailmaahan ne on. Tuomarila on toki aivan Suvelan kyljessä eli Suvelan meno heijastuu myös niille Tuomarilan Suvelaa lähimpänä oleville alueille, mutta yleiseti ottaen Tuomarila on huomattavasti rauhallisempaa ja siistimpää aluetta.
- Minä_uus
Kyllä Tuomarila ja Suvela ovat aivan eri alueita.
Suvela on vuokrakerrostalo alue, kun taas Tuomarila 70% on pientaloalue. Tuomarilan aseman luona tosin juuri rakennetaan tosi paljon kerrostaloja. - Suvelalainen
Minä_uus kirjoitti:
Kyllä Tuomarila ja Suvela ovat aivan eri alueita.
Suvela on vuokrakerrostalo alue, kun taas Tuomarila 70% on pientaloalue. Tuomarilan aseman luona tosin juuri rakennetaan tosi paljon kerrostaloja.Suvela ei ole yksinomaan kerrostaloja ja nekin kerrostalot, jotka ovat Suvelassa ovat 70% omistusasuntoja. Sitten on osaomistusasuntoja ja ASO -asuntoja.
Tuomarilassa on mitättömät palvelut ja kerrostaloja rakennetaan Tuomarilaan sellaista vauhtia että kohta ei edes Kivenlahti pärjää määrissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268