Suomalaiset tuhoaa vielä itse maansa

lynx

Olen tässä miettinyt kauan tätä Suomen touhua ja ihmettelen sitä, mikä meitä oikein vaivaa. Tuntuu, että tämä maa on pysähtynyt paikalleen ja kaikkialla todistellaan, että näin on hyvä. On muka lottovoitto syntyä Suomeen.
Ei ole....
Koko ikäkäni olen tehnyt töitä. Milloin lyhyttä pätkää, milloin pitempää. Verot ja laskut maksanut ajallaa ja kasvattanut lapset. Olen auttanut ihmisiä parhaani mukaan ja yrittänyt olla ystävällinen kaikille, jotta edes hymy toisi iloa elämään niin muille kuin minullekin.
Nyt olen kehittämistyössä ja huomaan entistä selvemmin tilanteen kaikessa kauheudessaan.
Kärjistetysti voisi sanoa, että me olemme kateellisia, mukavuuden haluisia ja piittaamattomia. Rahan suhteen ahneita ja itsekkäitä. Kun pitäisi tehdä pienikin parannus, niin kauheasti on suunnittelijoita ja asiantuntijoita, mutta käytännön työhön ei kukaan rupea.
Ja sitten syytellään mitä ja ketä milloinkin, kun ei itse viitsitä vaivautua tekemään mitään oman tai yhteisen hyvän eteen. Jos syy ei ole yhteiskunnan, median tai EU:n tahi ulkomaalaisten. Eniten inhottaa ne puoli- tai täysvaleet, joilla omaa tekemättömyyttä perustellaan. Milloin ahistaa mistäkin ja jos mikään muu ei kelpaa syyksi, niin sitten löydetään jokin geeni, joka on syynä kaikkeen.
Todellakin.... olen todella tympääntynyt ja minua hävettää toisinaan olla suomalainen.
Ja se, joka sanoo, että muuta maasta, niin sille minä vast'edes sanonkin, että niin muutankin, sillä tämän maan ihmiset pilaavat itse oman maansa. Siinä ei ulkopuolisia tarvita.

5

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep.

Suomalaiset on kateellisia, vihamielisiä ja epäsosiaalisia juoppoja. On lottovoitto syntyä Suomeen haisevaksi kateelliseksi juopoksi ja olla älyämättä omaa ja muiden surkeutta, juoda jatkuvalla syötöllä liikaa viinaa ja asua kelan maksamassa vuokra-asunnossa.

Todellakin niin kuin sanoi EI OLE LOTTOVOITTO syntyä suomeen NORMAALIKSI IHMISEKSI, sellaisena jollaisia mm. keski- ja etelä-eurooppalaiset TAVALLISET HYVÄT JA YSTÄVÄLLISET IHMISET ovat.

Aina tällaisen järkipuheen jälkeen tulee joitakuita masennuslääketokkuraisia viikonloppujuoppoja kehottamaan muuttoa pois maasta. Hyvä neuvo kyllä, mutta säälittävää menoa tämä suomalaisten touhu joka tapauksessa.

• Jippadaidaa

Nyt on suomalaiset "kateellisia, vihamielisiä ja epäsosiaalisia juoppoja" kun eivät ymmärtäneet äänestää Saulia. Ripotellaan kaikki säkillinen tuhkaa päällemme kun olemme niin kurjia pirulaisia. Voi, voi, voi, nääs, nääs, nääs...

On loistavaa, että teidän niin mainostamanne "isänmaallisuuden" todellinen laatu näin vaalien jälkeen tulee lopulta pintaan. Demkratian totetuminenkin johtuu ainoastaan enemmistön tyhmyydestä, jota viisaampia Te luonnollisesti olette.

Pysykää ihmeessä maassa - suomalaisuuteen on aina kuulunut myös tämä nurkassa itsekseen mutisevien purnaajien joukko, jotka ikuisina besserwissereinä tietävät aina parhaiten miten asiat olisi pitänyt tehdä.

• Jep..
        Jippadaidaa kirjoitti:

Nyt on suomalaiset "kateellisia, vihamielisiä ja epäsosiaalisia juoppoja" kun eivät ymmärtäneet äänestää Saulia. Ripotellaan kaikki säkillinen tuhkaa päällemme kun olemme niin kurjia pirulaisia. Voi, voi, voi, nääs, nääs, nääs...

On loistavaa, että teidän niin mainostamanne "isänmaallisuuden" todellinen laatu näin vaalien jälkeen tulee lopulta pintaan. Demkratian totetuminenkin johtuu ainoastaan enemmistön tyhmyydestä, jota viisaampia Te luonnollisesti olette.

Pysykää ihmeessä maassa - suomalaisuuteen on aina kuulunut myös tämä nurkassa itsekseen mutisevien purnaajien joukko, jotka ikuisina besserwissereinä tietävät aina parhaiten miten asiat olisi pitänyt tehdä.

Ei suomalaiset "nyt ole", vaan ovat aina olleetkiin. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa ketä äänestää tai jäättääkö äänestämättä. Juoppoja kaikki tyynni. Olen aina ollut tätä mieltä. Politiikasta en välitä vähääkään. Eikä tarvitse olla nurkassa mutiseva purnaaja huomatakseen, että suomalaiset ovat juoppoja, kateellisia, vihamielisiä ja epäsosiaalisia. Ennemminkin päin vastoin.

• Jippadaidaa
        Jep.. kirjoitti:

Ei suomalaiset "nyt ole", vaan ovat aina olleetkiin. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa ketä äänestää tai jäättääkö äänestämättä. Juoppoja kaikki tyynni. Olen aina ollut tätä mieltä. Politiikasta en välitä vähääkään. Eikä tarvitse olla nurkassa mutiseva purnaaja huomatakseen, että suomalaiset ovat juoppoja, kateellisia, vihamielisiä ja epäsosiaalisia. Ennemminkin päin vastoin.

Suomalaiset ovat rehellisiä, luotettavia, syyllisyyteen asti ahkeria, lojaaleja, parhaita ystäviä mitä maailmassa voi saada, synkkämielisiä, kateellisiakin, viinaan meneviä, väkivaltaisempia kuin monet muut, sisukkaita, innovatiivisia ja melko hiljaisia.

Sinä liikut selvästi väärissä porukoissa.

• Jep.
        Jippadaidaa kirjoitti:

Suomalaiset ovat rehellisiä, luotettavia, syyllisyyteen asti ahkeria, lojaaleja, parhaita ystäviä mitä maailmassa voi saada, synkkämielisiä, kateellisiakin, viinaan meneviä, väkivaltaisempia kuin monet muut, sisukkaita, innovatiivisia ja melko hiljaisia.

Sinä liikut selvästi väärissä porukoissa.

En pidä suomalaisia rehellisinä ja luotettavina. Ainoastaan niihin henkilöihin jotka tuntee todella hyvin voi luottaa. Tuntemattomia kohtaan suomalaiset ovat epärehellisiä ja vihamielisiä.

Liikun lähinnä ulkomaalaisten kanssa, kreikkalaisten, italialaisten, portugalilaisten kanssa. Suomalainen kaduilla virtsaava ja oksenteleva juopposeura ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe