Olen seurannut uskovaisten valtaa.Ikään kuin heillä olisi oikeus olla ylempänä kuin toiset.Monet saarnaajat käyttävät valtaansa ja manopulointi-taitoonsa vasta uskoon tulleille ja kaikille joille se vaan saattaa tehota.Ja jos ei onnistu antamaan manipuloida itseään,jos on eri mieltä asiasta niin sitten käytetään henkistä väkivaltaa ja hylkimistä.Osoitetaan selvästi kuinka olen kauhea ihminen kun heidän valtansa minuun ei tepsi.Koska käytän omaa ajatteluani.
En ole vietävissä.Ja sehän suututtaa-niitä jotka tahtovat viedä ja puuttua raakasti toisen ihmisen elämään.Ja uskonnon avulla.
Oletteko koskaan ajatelleet mikä on perustelu opettaja-ammatille? se että saa olla ylempänä kuin muut ja kuinka he kerjäävät sillä tavoin olemassa ololleen oikeutta.
Minun tuttava piirissä on paljon opettajia.Ja lenkkikavereina.Ja heissä on yhteistä se että he ovat aina oikeassa:)))siis olettavat niin.
Kuten evankelistatkin.Harvoin olen kuullut että he myöntävät virheensä ja syntinsä.
Olen tarkkaillut tätä juttua-ilmiötä jo kauan.
Johtajantauti
5
207
Vastaukset
- pohjatonta keskustelua
jos kysyt tai kyseenalaistatasioita. Uskovaiset huomauttavat, että pilkkaan heitä. Ja sitä en mielestäni tee. Miksi ei saa kysyä ja jos saakin vastaavat raamunlauseilla, noukkivat sieltä aina sopivan kohdan. Esim. "rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi" mistä toiset tietävät, että miten minua pitää rakastaa?
- tikkatarkka
Et ole tunteinesi ainoa.
Kotikokouksissa ja soluissa on näitä saarnatautisia johtajia.
He ovat seurakunnan pyrkyreitä, jotka luovat hengellistä uraputkea. Systeemi on sama kuin maallisessa yritysmaailmassa.
Nöyryydestä hengellisellä saralla on vähän näyttöä. En ole tavannut montaa nöyrää ja vaatimatonta seurakuntatyöntekijää.
Nöyryys ei ole muotia seurakuntalaisten kesken.
Nöyrä ja itsestään melua pitämätön katsotaan hölmöksi, luullaan että on itsetunnonhäiriöstä kyse.
On vapauttavaa, kun ei tarvitse luulla itsestään liikoja. Oikeesti. Kokeilkaa!- varmaan vastaa
tode tietää parhaiten.
- pelottavia
oon joskus halunnut käydä eri lahkojen kokouksissa, mutta en yksinkertaisesti ole uskaltanut. Sen verran olen tavannut heitä, että olen huomannut kuinka sisäänpäinlämpiäviä noi tippakunnat ovat. "jos et ole meidän puolesta, olet meitä vastaan" Siellä varmaan tarttis sit kertoa ja selitellä, että miksi sinne on tullut ja ne alkas käännyttää.
- hyökkää
ja hansukin tietää toiseksi parhaite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624