Ihan totta, että ehdokas Sauli Niinistö kiitti kaikkia äänestäjiä, joilla oli jokin mielipide, mutta Halonen ei omia äänestäjiäänkään muuten kuin televisiossa.
Sosialidemokraattien lehdissä voi olla ollut kiitos, mutta sellaista ei tule minulle, koska ei ole varaa tilata sellaista.
Kyllä kiitos olisi ollut paikallaan. Tämän pikkumokan voi vielä korjata, jos niin haluaa. Vai onko vasemmisto vararikossa?
Miksi Halonen ei kiitä
9
379
Vastaukset
- vai vielä kiittämään
Tarjalaiset on niin sivistymättömiä moukkia etteivät osaa kiittää, päinvastoin ovat katkeria kun ei koko kansa äänestänyt makkaramuijaa, tai vielä parempi olisi ollut että makkaramuija olis päässyt suoraan toiselle kaudelle, nyt joutui näkemää paljon vaivaa vaalitaistelussa, se nyt nyppii makkaramuijaa!
- äänestäjä idästä
Todella hienoa,että Halosen kannattajat alkavat vähitellen huomata,millainen heidän presidenttinsä on.Valitettavaa,että osa heistä huomaa sen vasta vaalien jälkeen!
- teillähän
ei ole televisioita, koska olette "siinä eräässä uskossa". Voin kertoa teille, että Tarja kiitteli meitä äänestäjiään hyvin sydämellisesti omassa vaalijuhlassaan.
Toisekseen, mitä se teille kuullukaan se kiittäminen, koska äänestitte "väärää" presidenttiä.- äänestin
Tarjaa, kuten kerroin. Televisiossa hän kiitti, mutta ei sanomalehdistössä.
Mietin itsekseni, eikö demarien kannattaisi pitää huolta äänestäjistään vaalien jälkeenkin. - vaalikarjasta
äänestin kirjoitti:
Mietin itsekseni, eikö demarien kannattaisi pitää huolta äänestäjistään vaalien jälkeenkin.On varmaan loukkaantunut, kun sai niin pienen äänimäärän. Yksi ja sama. 6 vuotta jatkuu.
- tarinoita
vaalikarjasta kirjoitti:
On varmaan loukkaantunut, kun sai niin pienen äänimäärän. Yksi ja sama. 6 vuotta jatkuu.
Ehei, kyllä tässä on jokin moka käynyt, sillä yleensä äänestäjiä kiitetään. Kiitän nyt itse Tarjan puolesta kaikkia häntä äänestäneitä.
Samalla toivon, että vaalikoneistoon valittaisiin väkeä, joka ymmärtää tavallisessa arjessa puurtavien ihmisten tunteita.
Valta voi sokeuttaa, kuten kävi Kekkosellekin ja hänen kaartilleen aikanaan. - mitä?
äänestin kirjoitti:
Mietin itsekseni, eikö demarien kannattaisi pitää huolta äänestäjistään vaalien jälkeenkin.Luin juuri sähköpostistani Tarja Halosen kiitoskirjeen. Me tosiäänestäjät saamme näin henkilökohtaistakin kiitosta.
- ihmettelijä
Ei vasemmistolainen osaa kiittää- se on vain oppinut ottamaan toisilta, kuten Tarja Halonenkin. Vaatia kyllä osaa. ylioppilas Heinäluomakin osaa käyttää valtion varoja itselleen. KIELIKOULU ulko
mailla valtion varoilla - haloselta
Minä sain sähköpostini kitoksen Tarja Haloselta, koska olin ilmoittanut hänen tukijoukkoihin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709