RUKOUS ETTÄ ME SAATAISI ASUNTO.ETTÄ KAIKILLA OLI TARPEEKSI RUOKAA.PELASTUIS MUN POIKANI JA KOKO SUKU
rukouspyyntö
4
134
Vastaukset
Rukoilen sopimuksessa kanssasi.
19.Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa ja anoo sitä, he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
[Jumalan Kansan Raamattu: Matt. 18:19]
Vedotaan tuohon Jumalan sanaan. Hän ei kiellä sanaansa. Julistan kaikki syntisi anteeksi Jeesusksen nimessä ja veressä. Ole vapaa.
JA sitten sovitaan yhdessä näistä asioista:
Rukoilemme että te saatte asunnon - se tapahtuu.
Rukoilemme, että teillä kaikilla olisi tarpeeksi ruokaa. SE tapahtuu.
Rukoilemme, että sinun poikasi ja koko suku pelastuu. Se tapahtuu.
Nämä ovat kaikki Jumalan mielen mukaisia rukousaiheita!
Kun me molemmat sinä ja minä, pidämme tämän tunnustuksen, te saatte rukoillut asiat, kun ette itse kiellä niitä. Ne tulevat.
Sitten jos kaikki on loppu, voi myös mennä sosiaalitoimistoon ja ottaa yhteyttä kuntaan, koska suomessa varmasti kaikille järjestyy asunto ja ruoka.
Eli sinä voit itsekin toimia. Mutta me PIDÄMME Tämän rukoussopimuksen. Rukoilen vielä parasta aikaa Jumalan valtakunnan työn kuppanini kanssa, tässä koneen ääressä.- a.............
olen tumma ja silloin on vaikea saada asuntoo.liian paljon rotu syrjintää.
a............. kirjoitti:
olen tumma ja silloin on vaikea saada asuntoo.liian paljon rotu syrjintää.
Jumala näkee huolesi. Toivotan sinulle kestävyyttä ja kärsivällisyyttä, Jumala kyllä vastaa ajallaan.
Kiitos rakas Isä, että Poikasi kautta meillä on pääsy sinun luoksesi. Kiitos, että saamme jättää tämän veljen rukousaiheen sinulle, ja kiitos siitä, että sinä myös vastaat ajallaan. Herra, me emme jaksa omassa uskossamme, mutta auta sinä meitä epäuskossamme. Heikkoinakin me saamme levätä sinun jalkojesi juuressa, ja sinä pidät meistä huolen.
Toivotan sinulle ja perheellesi runsasta Jumalan siunausta. Jeesus ei koskaan hylkää omiaan.- an......
Laurentius kirjoitti:
Jumala näkee huolesi. Toivotan sinulle kestävyyttä ja kärsivällisyyttä, Jumala kyllä vastaa ajallaan.
Kiitos rakas Isä, että Poikasi kautta meillä on pääsy sinun luoksesi. Kiitos, että saamme jättää tämän veljen rukousaiheen sinulle, ja kiitos siitä, että sinä myös vastaat ajallaan. Herra, me emme jaksa omassa uskossamme, mutta auta sinä meitä epäuskossamme. Heikkoinakin me saamme levätä sinun jalkojesi juuressa, ja sinä pidät meistä huolen.
Toivotan sinulle ja perheellesi runsasta Jumalan siunausta. Jeesus ei koskaan hylkää omiaan.olen nainen.sori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603