Jos kallot olisivat lasia niin kyllä lainehtis.
Suomessa ei ole koskaan ollut näin eripuraista kansaa kuin nyt.
Työläiset ovat hankkineet tälle maalle hyvinvoinnin,jonka porvarit kateudessaan haluaisivat kansalta pois.Ovatpa nämä joskus itse sanoneet näin,että duunarit pitää selvästi erottua porvareista.Onhan tämä nyt toteutunutkin jo melko hyvin.Vastakkain asettelu on mitä selvimmin näkyvissä.Vallanhimo on kova tauti se pitää saada hinnalla millä hyvänsä vaikka petoksella.Porvari pukeutui lampaan nuttuun ja sanoi; oi kuinka ihana minä olen.Minä annan sinulle pätkätöitä pilkkahintaan silloin tällöin jos annan,mutta jos ryppyilet et saa sitäkään.
Olemme vaarallisella tiellä.Tästä voi Suomessakin vielä alkaa paukkua kunhan kansa oikein viimesen päälle suivaantuu.Sitä en kyllä toivo,mutta selvää on,että ei ikuisesti voi kansaa kusta silmään.On täällä ennenkin ollut kapinoita ja siihenhän sitä Natoa oikein tarvittaisiinkin.No, ennen sitä tietenkin eutanasia tulee voimaan ja viinan hinta tippuu niin alas,että rupusakki juo itsenä hengiltä ja loput tapetaan sairaalahoidossa.Että silleen.
Kyllä tämä on
6
219
Vastaukset
- nyt se vasta alkoi
Oudointa on että vastakkain asettelu lanseerattiin mainoskampanjassa jossa väitettiin sen olevan ohitse.
Nyt Niinistö jättää tämän maan taakseen saatuaan kansan jakautumaan harkitsemattomalla kampanjallaan.- syytä
Tollo, syytä SAK:ta, Lipposta ja Halosta yhtä paljon, jos enemmänkin. Minkä sille voit, että puolet kansasta halusi muutosta?
- viaton?
Tarja vissiin, kun nyt Niinistöstä syyllisen teit. Aika moista pelleilyä. Kansa se syyllinen, jos se haluaa jakautua kahtia. Sillä sipuli.
- ihan eka
viaton? kirjoitti:
Tarja vissiin, kun nyt Niinistöstä syyllisen teit. Aika moista pelleilyä. Kansa se syyllinen, jos se haluaa jakautua kahtia. Sillä sipuli.
En syytä sen kummemmin Niinistöä, sanoin että hänen kampanjansa lanseerasi moisen väitteen. Jos olisi pidetty ihan visusti piilossa vanhat haamut niin peli olisi ollut puhdasta.
- Se on tullut todistetuksi
Tääsä ollaan eikä muuta voida.
- Kunnat suurimpia pätkätyöan...
Mitä mahdat puuhailla kun et ole seurannut aikaasi.
On se helppo sälyttää syytporvareitten päälle, niinhän ne vasemmistolaiset on aina tehneet. Kaikki on muitten syytä!!!!!!! Me (SDP)ei ole tehty kuin hyviä juttuja...voi, voi!!!!! Ketkä on olleet mukana päättämässä kaikkia näitä uusia viinanalennuksia ym lakeja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262617Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702332Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128