nooh nooh, rauhotutaanpa vähäsen..

jebulis 16

..lapsukaiset..:D Eläkään nyt ihan noin paljon vaahdotko ja vatkoko kokoajan tota pilapiirrosjuttua..

Minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään vastaan muslimeita ynnä muita ulkomaalaisia, mutta en oikein ymmärrä enkä hyväksy tuommoista kiihkomielistä vouhotusta yksistä pilapiirroksista. Olen kristinuskonnosta pahempaakin pilajuttuja nähnyt.

Minun mielestäni muslimitkin ovat tervetulleita suomeen, jos he kunnioittavat Suomea ja suomalaisia sekä heidän uskontoaan ja arvojaan. Vaikka luulen, että välillä se voi olla aika vaikeaa, kun tuollaisia idiootteja ihmisiä on, jotka haukkuvat kaikki ulkomaalaiset ihan syyttä. Ja arvostelevat kokoajan heitä ja heidän uskontoaan ja arvojaan.

Kuitenkin Suomi on pidettävä suomalaisena maana, eli mielestäni pitää rajoittaa maahanmuuttaneiden määrää.

Rakastan omaa synnyinmaatani, tuhansien järvien maata, Suomea. Rakastan sen lumisia maisemia, laajoja vihreitä metsiä, kristallin kirkkaana kimmeltäviä järviä sekä alavia maalaismaisemia. Rakastan lenkkeillä metsäpolulla ja tuntea kuinka kirpeän raikas tuuli kutittaa kasvoillani, rakastan
pulahtaa ihanan puhtaseen järveen ja sen jälkeen kömpiä ihanaan, puilla lämmitettävään saunaan ja nauttia sen suloisesta lämmöstä. Toivon, että jokainen ulkomaalainen ymmärtäisi kuinka paljon rakastankaan suomea ja sen kauneutta. Se on ilo jakaa muidenkin kanssa, kunhan he kunnioittavat sitä.. Ja on onni ja mahtavaa olla suomalainen, kiitos siitä Herralle!!
Kiitos, että saamme asua näin, vielä joten kuten turvallisessa maassa.

Hups, taisin varmaan vähän innostua liikaa... :D

Jokatapauksessa,vaikka minulla ei ole muslimeita mitään vastaan, on joskus heitä ja heidän uskontoaan vaikea ymmärtää. Olisi kuitenkin joskus ihan mukava tutustua lähemminkin joidenkin ulkomaalaisten kanssa. Ehkä me Suomalaiset voisimme heiltä oppia jotakin. Ja he meiltä, enkä nyt tarkoita "kännissä kun käki meininkiä" tai muuta "suomalaisuutta".. xD

Täältä tähän, kiitos ja anteeksi..

7

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gohar

kiitos ja kumarrus,olipa mukava lukea ajasta pitkää leppoisaa tekstiä ;)
      Täältä tähän mutta älä pyydä anteeksi vaan teretulemas pian uudelleen :)

• jebulis 16

Tässähän vallan punastuu..:D Monet kiitokset vaan Gotharille itselleen, hyvästä "kurista" ja "ojennuksesta" tällä palstalla. ;)

Ei taida olla kovinkaan mahtavaa lukea "päivästä toiseen", raivostuttavan, ärsyttävän, houkkamaisia ja barbaarimaisia tekstejä, jonka kirjoittajat taitavat aivokapasiteetiltaan olla noin nolla kiepeillä...

Mutta koitahan jaksella, ja saat olla varma, että tulet näkemään minut täällä jatkossakin.. ;)

• suloisen saunasi

lämpöön, puhtaan järven rannalle.

Näinhän me suomalaiset solmimme kansainvälisiä suhteita. Ja tämä on parasta mitä voimme ulkomaisille ystävillemme tarjota.

Vein kerran amerikkalaisen liiketuttavani Kuusaamoon saunomaan. Hän totesi, että jos paratiisi on jossain ollut, se on voinut olla täällä!

• Sananvapaus

suomalaiseen yhteissaunaan järven rannalle. Perinteisen naku-uinnin jälkeen tarjoilkaamme vieraillemme suomalaista makkaraa ja olutta, niin kuin tarjoilemme kaikille vieraillemme.

• jebulis 16
        Sananvapaus kirjoitti:

suomalaiseen yhteissaunaan järven rannalle. Perinteisen naku-uinnin jälkeen tarjoilkaamme vieraillemme suomalaista makkaraa ja olutta, niin kuin tarjoilemme kaikille vieraillemme.

En minä nyt mitään hemmetin yhteissauna hommeleita rupeaisi säätämään, enkä varsinkaan mitään naku-uinteja. Minua itseänikään ei ainakaan yhteissaunaan saisi kirveelläkään eikä varsinkaan naku-uinnile.. ;)

• Minni-Matleena
        jebulis 16 kirjoitti:

En minä nyt mitään hemmetin yhteissauna hommeleita rupeaisi säätämään, enkä varsinkaan mitään naku-uinteja. Minua itseänikään ei ainakaan yhteissaunaan saisi kirveelläkään eikä varsinkaan naku-uinnile.. ;)

Täällä on osa aika lapsellista porukkaa, siksi noita hoopoja viestejä.

• JAJH

jotka ... arvostelevat kokoajan ... heidän uskontoaan ja arvojaan. "

He ovat oman uskontonsa ja omien arvojensa pohjalta kommentoineet Jyllands-Postenin harmittomia pilakuvia ja mm. Gazzassa ilmoittaneet tappavansa paikalle jäävät norjalaiset ja tanskalaiset. Todella idiootteja, nuo arvostelijat. Eikös?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      285
      3538
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      22
      1958
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1616
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1461
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      82
      1151
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      143
      1149
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1054
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      93
      957
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      210
      821
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      757
    Aihe