ihan asialliselta mutta saa nähdä että aukeeko sillon ku pitäis.
Toi viestiluotto
14
1639
Vastaukset
- mutta
huomenna rahat tulee sitten vasta..
- ...
saatanan viestiluotto...ois luullu et rahat saa heti. vittu vasta huomenna. pitähän se arvata että tässäki on jtn paskaa
- mini
... kirjoitti:
saatanan viestiluotto...ois luullu et rahat saa heti. vittu vasta huomenna. pitähän se arvata että tässäki on jtn paskaa
Itekin oisin tarvinnu nyt enkä huomenna:(
- vippaaja
mini kirjoitti:
Itekin oisin tarvinnu nyt enkä huomenna:(
Minä tilasin luoton heti kun paikka aukesi (vähän ennen klo 18).. Mutta ei vielä oo päätöstä kuulunut..
- viestiluotto
vippaaja kirjoitti:
Minä tilasin luoton heti kun paikka aukesi (vähän ennen klo 18).. Mutta ei vielä oo päätöstä kuulunut..
v*ttu minen ainakaan tuolta saanu mitään.....
- päätös puuttuu!
eli ootteko saanu jo päätöksen itse sitä tässä veneilen??
- että ne tarkastaa
muilta "vippiyhtiöiltä" että mikäs onkaan muu vippimenneisyys, koska kestää näin kauan
- siellä
edes lukee tilausohjeet ym? Mulla näkyy vaan se arvontasivu?
- Raketti 74
Huomennahan sen näkee, onneks e o itellä niin paniikkia.
- siunaa
ja taas yks paikka mikä menee heti kiinni? Kauanko oli? Peräti 20 min?
- Wanda
siunaa kirjoitti:
ja taas yks paikka mikä menee heti kiinni? Kauanko oli? Peräti 20 min?
Saakeli voisvat etes vastata viestiin. Paska mikä paska. Rahstaakohan viesteillä vaan??!
- nekkeri
Wanda kirjoitti:
Saakeli voisvat etes vastata viestiin. Paska mikä paska. Rahstaakohan viesteillä vaan??!
luepa urpo mitä siinä etusivulla lukee isolla fontilla.
- Wanda
nekkeri kirjoitti:
luepa urpo mitä siinä etusivulla lukee isolla fontilla.
Osaan kai mä nyt lukee, neuvostohallinnon ansiosta meillä on ilmainen kansakoulu.
Tiedän myös sen että jos järjestelmät on kunnossa niin ei palvelu ruuhkaudu muutamasta hakemuksesta. Paska sanon minä! - nekkeri
Wanda kirjoitti:
Osaan kai mä nyt lukee, neuvostohallinnon ansiosta meillä on ilmainen kansakoulu.
Tiedän myös sen että jos järjestelmät on kunnossa niin ei palvelu ruuhkaudu muutamasta hakemuksesta. Paska sanon minä!Niitä hakemuksia on varmaan aika jos jokainen tämän sivuston persaukinen on semmosen lähettänyt. On meillä joulu, joulu aivan armoton.. ja odottaminen on muuten kivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869